Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisterenavond MIJN lustletje Grace voor het eerst gepresenteerd en gedeeld bij de Milfs on Tour. Wat een relaxete sfeer ... wat een leke avond met mooie dames en leuke mannen. Grace is goed verwend door vele mannen. Goed doorgeneukt en veel zaad mogen slikken. Wij zijn absoluut fan van Sylie en Dani die het perfect hebben georganiseerd. En wat een bijzondere en mooie locatie. Bo en Paul super bedankt voor deze geweldige tip.
Ik was er ook. Toffe madame Grace met haar tools en kwaliteiten. Was onblusbaar actief en alle anderen hadden extra energie om de vele mannen tot hun hoogtepunten te brengen. Was leuke avond. Tot laters.
 
Net terug van Diest, toch gemengde gevoelens…
- medebezoekers vond ik veel te passief voor wat ik bij een gb zoek: met een aantal een dame helemaal gek maken, pik in mond en kutje, borsten geil maken… te weinig gezien, (toch bedankt aan medebanger die samen met mij Joyce in de kleine ruimte lekker heeft doen komen, daar mijn zaad op haar borst geschilderd, leuk !)
-verkeerde dag gekozen want geen extra koppels, spijtig…
-weinig volk dus en door de passieve houdingen was dit een uitnodiging voor de ladies om aan de bar te gaan hangen… of gewoon op de matras blijven babbelen, zonder actie… (ook fout van de mannen natuurlijk-als je je zaad hebt verschoten maak dan plaats voor je collega's… 1 bleef zeker half uur liggen met Sylvie… dit terwijl er 3 man paraat staat !
-de meiden : kennis gemaakt met de uitmuntende pijpskills van Sylvie, die bleef maar gaan terwijl mijn zaad even niet kwam, heerlijk 🤤 ! Joyce heerlijk klaargebeft en 2 de ronde zie hierboven, Romi te weinig actie…
Dus tja, verre rit, te passief en kleinschalig voor mij, wil meer actie rondom mij zien … misschien verkeerde dag gekozen…
X
 
Terug
Bovenaan Onderaan