• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisterenavond afgezakt naar Diest, toch wel een eindje rijden vanuit Antwerpen. Eens aangekomen een zeer sympathieke welkom van de gastheer, toffe kerel !
Wat een setting, de inrichting is echt wel bijzonder. Men spullen in de houten locker en dan naar de bar voor een pintje 😉. Het was mijn eerste keer daar maar gelukkig werd ik attent gemaakt dat het gebeuren zich wat verderop afspeelt, anders had ik daar nog gestaan denk ik 😂.
Bon, aangekomen in de feest tent, niet al te veel volk maar best wel ok, de organisatie en een koppel of 5 denk ik.
De organisatie doet hun best om iedereen te plezieren, jong en oud.
Koppels waren ook actief.
Vrij snel ben ik aan de praat geraakt met een leuk koppel en van het 1 kwam het ander. Enfin, eigenlijk was het andersom, maar bon.
Heb ik me vermaakt; ja, op zich wel. Ga ik nog terug ; ik sluit dat niet uit maar ben toch meer voor de wat hippere feestjes op deze moment in mijn leven. Dit doet zeker geen afbreuk aan het concept en de dames.
Blijven feesten, leef het leven zou ik zeggen 🥳🥳
Fijn je leuke en oprechte reactie te mogen lezen. Wat het aantal gasten betreft is het vooral van belang dat het evenwicht, actieve dames/heren goed zit en ik dacht te mogen stellen dat dit gisteren ideaal was. (y)
 
Fijn je leuke en oprechte reactie te mogen lezen. Wat het aantal gasten betreft is het vooral van belang dat het evenwicht, actieve dames/heren goed zit en ik dacht te mogen stellen dat dit gisteren ideaal was. (y)
Ik was er gisteren niet bij, Maar bij het punt dat je aanhaalt ben ik het volkomen eens, de verhoudingen moeten overeenstemmen. Maar dat is niet overal het geval, jammer
 
Op vrijdag nog eens naar mijn favoriete feestje bij de Milfs on tour in Diest geweest. Zoals steeds top. Lang geleden dat ik mijn favoriete Bo nog eens zag. Lore als immer onverzadigbaar. 5 actieve koppels. Bedankt Jaqueline, bedankt Esmee en Roxanne wat een vrouw. Muze van de dag Joyce/Angel die me zoals gevraagd helemaal onderspoot. Een squirtfestijn was het. Sylvie en Danny top organisator tot de volgende.
 
Hey,

Ik ben nogal fan van vrouwen met overdreven grote borsten en zou al lang eens de milfs on tour gangbangs willen meemaken..

Zijn er milfs bij met een grotere cup maat?

Vooral Bo en Els denk ik hebben een Dcup of groter denk ik..
 
Hey,

Ik ben nogal fan van vrouwen met overdreven grote borsten en zou al lang eens de milfs on tour gangbangs willen meemaken..

Zijn er milfs bij met een grotere cup maat?

Vooral Bo en Els denk ik hebben een Dcup of groter denk ik..
Als liefhebber van grote borsten heb je de vrije keuze uit drie super sletjes: Els , Maya of Bo
 
Terug
Bovenaan Onderaan