• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op hun website staat intiem met condoom. Wordt daar aan vastgehouden? Of hangt dat van de dame af?
Buiten dat ga ik volgende week denk ik maar eens hier genieten.
Goedemorgen Geile sloebers,
Eventjes voor de duidelijkheid. Jullie lekker pijpen doen we uiteraard zonder condoom, neuken doen we steeds MET condoom. Dit staat vermeld op de website en daar worden geen uitzonderingen op gemaakt.
We houden van super geile feestjes, maar ............ veiligheid voor alles !!!
fijne dag, geile 💋 💋 Sylvie
 
Ik wilde weten of MILFONTOUR feestjes zonder condooms zijn
Bij de feestjes van de milfs is intiem zijn steeds met condoom.
Goedemorgen Geile sloebers,
Eventjes voor de duidelijkheid. Jullie lekker pijpen doen we uiteraard zonder condoom, neuken doen we steeds MET condoom. Dit staat vermeld op de website en daar worden geen uitzonderingen op gemaakt.
We houden van super geile feestjes, maar ............ veiligheid voor alles !!!
fijne dag, geile 💋 💋 Sylvie
Hé Geile Sylvie, je lekker kutje neuk ik graag met een condoom aan, want Safty first. Zolang je me maar heerlijk pijpt er zonder en ik klaarkomen in je mondje, ooooh Love it baby !!
 
Laatst bewerkt:
Op hun website staat intiem met condoom. Wordt daar aan vastgehouden? Of hangt dat van de dame af?
Buiten dat ga ik volgende week denk ik maar eens hier genieten.
Dag Sportvlieger, ik ben geen expert, want maar een keer geweest, waarbij drie van de zes dames die mee doen aanwezig waren. Bij deze drie was het intiem met condoom. En daar hield zich ook iedereen aan, heren en dames.
 
Dag Sportvlieger, ik ben geen expert, want maar een keer geweest, waarbij drie van de zes dames die mee doen aanwezig waren. Bij deze drie was het intiem met condoom. En daar hield zich ook iedereen aan, heren en dames.
Dit is het concept waar wij voor staan.
Relaxt, sfeervol, geil, ............enz, MAAR: Veilgheid boven alles.
En dat zal altijd zo blijven !!!!
 
Mijn eerste keer bij milfs on tour , tot vrijdag 🥰
Hmmmm, ...... tot vrijdag 💋
Ik wil graag de 19e komen ? Doen de dames ook aan DP ? En wat is het max aantal heren ? Mijn eerste keer vandaar de vragen
Beste Turbo, De mogelijkheden met de dames kan je terug vinden in hun profiel op de website (www.milfsontour.be).
Wat de opkomst gaat zijn is steeds weer afwachten voor de org. en de dames.

Net zoals jij Turbo, willen vele heren weten wat de opkomst gaat zijn. Ze willen graag de ideale mix en verhouding dames / heren.
Maar dit krijgen wij en andere org. niet verwezenlijkt, mede dat er veel heren zijn die zich wel aanmelden maar niet komen opdagen, de befaamde NO SHOW heren. Dit is een plaag bij vele org. en dat we dan ook geen aantallen kunnen mededelen hebben de heren enkel en alleen aan zich zelf te danken.
Sorry voor dit antwoord, maar dat is de realiteit.
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm, ...... tot vrijdag 💋

Beste Turbo, De mogelijkheden met de dames kan je terug vinden in hun profiel op de website (www.milfsontour.be).
Wat de opkomst gaat zijn is steeds weer afwachten voor de org. en de dames.

Net zoals jij Turbo, willen vele heren weten wat de opkomst gaat zijn. Ze willen graag de ideale mix en verhouding dames / heren.
Maar dit krijgen wij en andere org. niet verwezenlijkt, mede dat er veel heren zijn die zich wel aanmelden maar niet komen opdagen, de befaamde NO SHOW heren. Dit is een plaag bij vele org. en dat we dan ook geen aantallen kunnen mededelen hebben de heren enkel en alleen aan zich zelf te danken.
Sorry voor dit antwoord, maar dat is de realiteit

Hmmmm, ...... tot vrijdag 💋

Beste Turbo, De mogelijkheden met de dames kan je terug vinden in hun profiel op de website (www.milfsontour.be).
Wat de opkomst gaat zijn is steeds weer afwachten voor de org. en de dames.

Net zoals jij Turbo, willen vele heren weten wat de opkomst gaat zijn. Ze willen graag de ideale mix en verhouding dames / heren.
Maar dit krijgen wij en andere org. niet verwezenlijkt, mede dat er veel heren zijn die zich wel aanmelden maar niet komen opdagen, de befaamde NO SHOW heren. Dit is een plaag bij vele org. en dat we dan ook geen aantallen kunnen mededelen hebben de heren enkel en alleen aan zich zelf te danken.
Sorry voor dit antwoord, maar dat is de realiteit.
Ik hoor dit allang ook bij andere organisaties dat dit erg veel gebeurt, onrespectvol is het mist dat je dit kan noemen.
 
Ergens begrijp ik je, maar ik begrijp ook Amuse. Het ene feestje is het andere niet ook is dit van dezelfde org. Je kan en mag niet altijd de org. (en ik spreek in het alg.) de schuld geven van een mindere editie.
Alle aanwezigen, dames van de org., heren en koppels moeten hun steentje bijdragen om een super leuk en geil feest te kunnen creëren.
En ik lees hier ook reactie van heren, bezoeken een feestje voor het eerst, bevalt hun niet, maar maken van de eerste keer de hele boel met de grond gelijk, en in dat opzicht moet ik ook Amuse gelijk geven. Ik denk wel dat alle org. hun eigenheid hebben en steeds weer hun stinkende best doen om alle zo leuk mogelijk te maken en ik denk ook dat er veel meer komt bij kijken dan ik en vele andere beseffen wat ze er allemaal moeten voor doen soms.
Dus mss wel wat respect hebben voor alle org. want afbreken is eenvoudiger dan opbouwen.
Mag ik me zo vrij voelen hier eventjes op in te pikken, en ik doe dit niet alleen in onze naam, waar wel voor alle organisaties.
Vele gasten, heren en koppels hebben geen idee wat er ook allemaal achter de schermen dient te gebeuren om iets dergelijks te kunnen organiseren, er gaan uren en dagen van werk aan vooraf.
Dat er soms al eens een minder feestje is lijkt me vrij normaal, de ene dag is ook de andere niet en dat de gasten een stukje medeverantwoordelijk zijn om het geheel tot een succes te kunnen brengen is ook een FEIT.
Ik weet vanuit onze organisatie, dat we erg veel respect tonen naar onze gasten toe, net zoals bij de andere organisaties.

Maar de plaag van de NO SHOW heren, waar alle organisaties mee te maken hebben, daar hoor of lees je hier nauwelijks iets van, vaak zijn het ook die NO SHOW heren die de grootste commentaar leveren.
Behandel de dames en de organisaties met het nodige respect en indien je je aanmeld voor deelname, zorg dan ook dat je er bent of Annuleer je afspraak.

Milfs On Tour
 
Mag ik me zo vrij voelen hier eventjes op in te pikken, en ik doe dit niet alleen in onze naam, waar wel voor alle organisaties.
Vele gasten, heren en koppels hebben geen idee wat er ook allemaal achter de schermen dient te gebeuren om iets dergelijks te kunnen organiseren, er gaan uren en dagen van werk aan vooraf.
Dat er soms al eens een minder feestje is lijkt me vrij normaal, de ene dag is ook de andere niet en dat de gasten een stukje medeverantwoordelijk zijn om het geheel tot een succes te kunnen brengen is ook een FEIT.
Ik weet vanuit onze organisatie, dat we erg veel respect tonen naar onze gasten toe, net zoals bij de andere organisaties.

Maar de plaag van de NO SHOW heren, waar alle organisaties mee te maken hebben, daar hoor of lees je hier nauwelijks iets van, vaak zijn het ook die NO SHOW heren die de grootste commentaar leveren.
Behandel de dames en de organisaties met het nodige respect en indien je je aanmeld voor deelname, zorg dan ook dat je er bent of Annuleer je afspraak.

Milfs On Tour
Volledig mee eens, ik hoor veel over gasten die niet komen opdagen, honderden inschrijvingen, een tiental die komen opdagen, ronduit schandalig en totaal respectloos.
Probeer dan maar iets te organiseren of een feestje tot een goed einde te brengen.
Kost geen enkele moeite om met een geldige redenen te annuleren.
 
Mag ik me zo vrij voelen hier eventjes op in te pikken, en ik doe dit niet alleen in onze naam, waar wel voor alle organisaties.
Vele gasten, heren en koppels hebben geen idee wat er ook allemaal achter de schermen dient te gebeuren om iets dergelijks te kunnen organiseren, er gaan uren en dagen van werk aan vooraf.
Dat er soms al eens een minder feestje is lijkt me vrij normaal, de ene dag is ook de andere niet en dat de gasten een stukje medeverantwoordelijk zijn om het geheel tot een succes te kunnen brengen is ook een FEIT.
Ik weet vanuit onze organisatie, dat we erg veel respect tonen naar onze gasten toe, net zoals bij de andere organisaties.

Maar de plaag van de NO SHOW heren, waar alle organisaties mee te maken hebben, daar hoor of lees je hier nauwelijks iets van, vaak zijn het ook die NO SHOW heren die de grootste commentaar leveren.
Behandel de dames en de organisaties met het nodige respect en indien je je aanmeld voor deelname, zorg dan ook dat je er bent of Annuleer je afspraak.

Milfs On Tour
Volledig mee eens Danny.....wij organiseren al bijna 10 jaar de BUNGA BUNGA Party's en de allergrootste plaag zijn die NO SHOWS
Is het zo moeilijk om af te zeggen met een grondige al dan niet fake reden maar gewoon zeggen ,.ik sta mijn plaats af aan iemand op de wachtlijst.
Die gestampte boeren zijn de oorzaak dat er problemen zijn
bij ons klagen ze soms van te veel volk.
Maar ja wij zijn verplicht zoals in de reiswereld om constant overbookings te maken en wij weten uit ervaring dat van de zo vele inschrijvingen er gemiddeld X% komt opdagen.
En dan , ja, soms gebeurd er dat er meer volk komt opdagen dan voorzien en soms is het dan iets too much !
ik pleit al jaren om met ALLE organisatoren en sites zoals deze hier van een BLACKLIST te maken , want ondertussen kennen we wel al honderden van die fakers en losers
We zouden die Blacklist moeten delen en als die willen inschrijven gewoon .........naar de maan sturen .ondertussen weten we ook : als ze de prijs vragen komen ze meestal niet en zeker niet diegene die zogezegd zo stijf staan van de geiligheid en dirty talk beginnen ; Dat zijn echt de PC rukkers die je nooit op een party gaat terugvinden.
 
Volledig mee eens Danny.....wij organiseren al bijna 10 jaar de BUNGA BUNGA Party's en de allergrootste plaag zijn die NO SHOWS
Is het zo moeilijk om af te zeggen met een grondige al dan niet fake reden maar gewoon zeggen ,.ik sta mijn plaats af aan iemand op de wachtlijst.
Die gestampte boeren zijn de oorzaak dat er problemen zijn
bij ons klagen ze soms van te veel volk.
Maar ja wij zijn verplicht zoals in de reiswereld om constant overbookings te maken en wij weten uit ervaring dat van de zo vele inschrijvingen er gemiddeld X% komt opdagen.
En dan , ja, soms gebeurd er dat er meer volk komt opdagen dan voorzien en soms is het dan iets too much !
ik pleit al jaren om met ALLE organisatoren en sites zoals deze hier van een BLACKLIST te maken , want ondertussen kennen we wel al honderden van die fakers en losers
We zouden die Blacklist moeten delen en als die willen inschrijven gewoon .........naar de maan sturen .ondertussen weten we ook : als ze de prijs vragen komen ze meestal niet en zeker niet diegene die zogezegd zo stijf staan van de geiligheid en dirty talk beginnen ; Dat zijn echt de PC rukkers die je nooit op een party gaat terugvinden.
Ik kan me helemaal vinden in je voorstel, maar dit moeten we doen verenigd doen met zoveel als mogelijke organisaties.
Maar wij zijn hierin alvast vragende partij.
 
Milfs on tour : Wij waren erbij.

Kleinschaliger dan wij gewoon zijn waardoor mijn Bo zich gisteren heerlijk heeft uitgeleefd met sympathieke en aardige mannen. Ja die zijn er ook echt !!!!! 🤣💪 Mannen die de drukkere party's mijden en genieten van wat meer persoonlijke aandacht (zonder schaduwen 🤣🤣🤣)

Dus ga niet zo maar af op reviews en kijk gewoon zelf waar t bevalt of niet. Doen wij al jaren.

Kortom: Prima avondje gehad bij de milfs in Diest. 💋 Paul & Bo.
 
Beste,

Are there any experiences for expats? Is it a friendly atmosphere for non-Flemish speakers?


Zijn er iets ervaringen voor expats? Is het een vriendelijke sfeer voor niet-Vlaamstaligen?
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Are there any experiences for expats? Is it a friendly atmosphere for non-Flemish speakers?


Zijn er iets ervaringen voor expats? Is het een vriendelijke sfeer voor niet-Vlaamstaligen?
Of course ! And especially if you bring with you a beautyful ( Asian ) girl, open to discover the Flemish Boys….🤪🤪
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen
Ik ben van plan om woensdag eens aan dit feestje mee te doen. Er zijn genoeg positieve reacties.

Begrijp ik goed dat er soms ook actieve stelletjes aanwezig zijn?

Ben benieuwd!
Milfs on tour : Wij waren erbij.

Kleinschaliger dan wij gewoon zijn waardoor mijn Bo zich gisteren heerlijk heeft uitgeleefd met sympathieke en aardige mannen. Ja die zijn er ook echt !!!!! 🤣💪 Mannen die de drukkere party's mijden en genieten van wat meer persoonlijke aandacht (zonder schaduwen 🤣🤣🤣)

Dus ga niet zo maar af op reviews en kijk gewoon zelf waar t bevalt of niet. Doen wij al jaren.

Kortom: Prima avondje gehad bij de milfs in Diest. 💋 Paul & Bo.
Hi @Paulenbo
Zijn jullie woensdag 7-8 ook aanwezig? Ben wel benieuwd na het lezen van de reacties
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen
Ik ben van plan om woensdag eens aan dit feestje mee te doen. Er zijn genoeg positieve reacties.

Begrijp ik goed dat er soms ook actieve stelletjes aanwezig zijn?

Ben benieuwd!

Hi @Paulenbo
Zijn jullie woensdag 7-8 ook aanwezig? Ben wel benieuwd na het lezen van de reacties
Meestal zijn er wel enkele koppeltjes die na een tijdje stevig in gang schieten
 
Mag ik me zo vrij voelen hier eventjes op in te pikken, en ik doe dit niet alleen in onze naam, waar wel voor alle organisaties.
Vele gasten, heren en koppels hebben geen idee wat er ook allemaal achter de schermen dient te gebeuren om iets dergelijks te kunnen organiseren, er gaan uren en dagen van werk aan vooraf.
Dat er soms al eens een minder feestje is lijkt me vrij normaal, de ene dag is ook de andere niet en dat de gasten een stukje medeverantwoordelijk zijn om het geheel tot een succes te kunnen brengen is ook een FEIT.
Ik weet vanuit onze organisatie, dat we erg veel respect tonen naar onze gasten toe, net zoals bij de andere organisaties.

Maar de plaag van de NO SHOW heren, waar alle organisaties mee te maken hebben, daar hoor of lees je hier nauwelijks iets van, vaak zijn het ook die NO SHOW heren die de grootste commentaar leveren.
Behandel de dames en de organisaties met het nodige respect en indien je je aanmeld voor deelname, zorg dan ook dat je er bent of Annuleer je afspraak.

Milfs On Tour
Hey Sylvie, die "no show" problematiek heb je ook in een professionele omgeving hoor.
Hoe meer geïndividualiseerd onze maatschappij is zoveel te erger de no show-mentaliteit.
Wat ik er nog aan wil toevoegen : ik kom nu vrijdag nog eens af naar het geile feestje bij jullie. (met hopelijk ook extra geile koppels die in zijn voor een pikje meer).
 
Gisterenavond afgezakt naar Diest, toch wel een eindje rijden vanuit Antwerpen. Eens aangekomen een zeer sympathieke welkom van de gastheer, toffe kerel !
Wat een setting, de inrichting is echt wel bijzonder. Men spullen in de houten locker en dan naar de bar voor een pintje 😉. Het was mijn eerste keer daar maar gelukkig werd ik attent gemaakt dat het gebeuren zich wat verderop afspeelt, anders had ik daar nog gestaan denk ik 😂.
Bon, aangekomen in de feest tent, niet al te veel volk maar best wel ok, de organisatie en een koppel of 5 denk ik.
De organisatie doet hun best om iedereen te plezieren, jong en oud.
Koppels waren ook actief.
Vrij snel ben ik aan de praat geraakt met een leuk koppel en van het 1 kwam het ander. Enfin, eigenlijk was het andersom, maar bon.
Heb ik me vermaakt; ja, op zich wel. Ga ik nog terug ; ik sluit dat niet uit maar ben toch meer voor de wat hippere feestjes op deze moment in mijn leven. Dit doet zeker geen afbreuk aan het concept en de dames.
Blijven feesten, leef het leven zou ik zeggen 🥳🥳
 
Terug
Bovenaan Onderaan