- 837
- 27/11/21
- 3.071
Niet te tellen met mijn vingers en tenen. Mijn haartjes moeten erbij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelaas heb ik de kans als DVP nooit gehad. Maar ja, buiten het vak heb ik gelukkig van dames kunnen genieten.Luna ik wist niet dat je het met dames deed maar vooruit dan.
Bij mij ookNiet te tellen met mijn vingers en tenen. Mijn haartjes moeten erbij.
Wow 40 serieuze relatie en nog 8 relaties met samenwonen met dvp daarbij. Telt voor mij ook mee. Maar hoelang duurde die relaties dan gemiddeld. Ik zou er niet aan moeten denken steeds samenwonen en dan weer iemand die uit huis gaat. Veel gedoe. Zit wat betreft samenwonen veel en veel lager. Ben erg gesteld op mijn privacy. Dan liever niet samenwonen.Meer dan 1000 DVP zo,n 200 one night stands zo uit het hoofd en een zo,n 40 serieuze relaties nou ja serieus is nogal; een groot woord ,ik ga altijd wandelen met of zonder relatie, heb een keer als weddenschap met een vriend de hele Geleenstraat afgewerkt volgens mij in een maand of 3 ....dat tikte wel lekker aan ook in de portemonee
O ja 8 keer een ralatie gehad met een DVP incl samen wonen telt dit ook als serieus.....???
40 serieuze relaties? Dat bestaat niet!Wow 40 serieuze relatie en nog 8 relaties met samenwonen met dvp daarbij. Telt voor mij ook mee. Maar hoelang duurde die relaties dan gemiddeld. Ik zou er niet aan moeten denken steeds samenwonen en dan weer iemand die uit huis gaat. Veel gedoe. Zit wat betreft samenwonen veel en veel lager. Ben erg gesteld op mijn privacy. Dan liever niet samenwonen.
Relaties duren bij mij nooit lang, hooguit een jaar of 2 daarnaast nog 2 relaties tegelijk komt ook weleens voor,trouwen is niks voor mij dus zal wel niet serieus genoeg zijn ik geniet er meer van eerdere dames dan als saai stelletje door het leven gaan ieder zijn dingWow 40 serieuze relatie en nog 8 relaties met samenwonen met dvp daarbij. Telt voor mij ook mee. Maar hoelang duurde die relaties dan gemiddeld. Ik zou er niet aan moeten denken steeds samenwonen en dan weer iemand die uit huis gaat. Veel gedoe. Zit wat betreft samenwonen veel en veel lager. Ben erg gesteld op mijn privacy. Dan liever niet samenwonen.
Meer dan 1000 DVP zo,n 200 one night stands zo uit het hoofd en een zo,n 40 serieuze relaties nou ja serieus is nogal; een groot woord ,ik ga altijd wandelen met of zonder relatie, heb een keer als weddenschap met een vriend de hele Geleenstraat afgewerkt volgens mij in een maand of 3 ....dat tikte wel lekker aan ook in de portemonee
O ja 8 keer een ralatie gehad met een DVP incl samen wonen telt dit ook als serieus.....???
Klopt , ben ondertussen al bijna 20 jaar gestopt met rokenPakje Marlboro 10 euro, stop en je kan elke week een lekker nieuw kutje neuken voor gemiddeld 70€ per wel dat is toch veel leuker, spannender en gezonder