Voormalig lid 14373
Vaste klant
3 in een relatie, honderden dvp's in de afgelopen 25 jaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenStoppen met wandelen . Hou je waarschijnlijk genoeg over om met roken te beginnen.Nooit begonnen met roken. Waar haal ik mijn voordeel?
Hou het toch maar bij wandelen. Veel gezonderStoppen met wandelen . Hou je waarschijnlijk genoeg over om met roken te beginnen.
Heeeel goedkoopDaar ben je mooi goedkoop vanaf gekomen.
Oeps!Met hoeveel dames hebben jullie seks gehad?
Gek genoeg heb ik dat in het begin wel gedaan maar inmiddels ook de tel kwijt.Oeps!
Wist niet dat ik dat moest bijhouden...
Dat heb ik ook geprobeerd, op een stuk papier. In kolommen, maar van een boel dames wist ik de naam niet eens, dan werd het iets in de trant van : leuk Spaans studentje met wit schoothondje. En bij anderen moest ik turven hoe vaak ik ze al bezocht had. Toen heb ik het papier maar verscheurd. Jammer, zou graag willen weten op hoeveel de teller vandaag zou staan, ik durf niet eens een gok te doen.Gek genoeg heb ik dat in het begin wel gedaan maar inmiddels ook de tel kwijt.
Ik hield het bij maar niet op papier maar gewoon in me hoofd ik heb het lang volgehouden maar op een gegeven moment dacht ik laat maar gaan.Dat heb ik ook geprobeerd, op een stuk papier. In kolommen, maar van een boel dames wist ik de naam niet eens, dan werd het iets in de trant van : leuk Spaans studentje met wit schoothondje. En bij anderen moest ik turven hoe vaak ik ze al bezocht had. Toen heb ik het papier maar verscheurd. Jammer, zou graag willen weten op hoeveel de teller vandaag zou staan, ik durf niet eens een gok te doen.
Ik heb dat al 30 jaar in een spreadsheetDat heb ik ook geprobeerd, op een stuk papier. In kolommen, maar van een boel dames wist ik de naam niet eens, dan werd het iets in de trant van : leuk Spaans studentje met wit schoothondje. En bij anderen moest ik turven hoe vaak ik ze al bezocht had. Toen heb ik het papier maar verscheurd. Jammer, zou graag willen weten op hoeveel de teller vandaag zou staan, ik durf niet eens een gok te doen.
Had ik dat ook maar gedaan. Ben korter bezig. In het begin denk je iedereen te herinneren, maar je gaat er toch vergeten. Alleen het zit er nog wel of en toe heb je een trigger en denk je daarom aan iemand terug.Ik heb dat al 30 jaar in een spreadsheet
Gewoon alsnog gaan doen. Je zult zien dat er dan steeds meer terugkomt in je herinnering.Had ik dat ook maar gedaan. Ben korter bezig. In het begin denk je iedereen te herinneren, maar je gaat er toch vergeten. Alleen het zit er nog wel of en toe heb je een trigger en denk je daarom aan iemand terug.
Ja , en als je er niet meer bent komt die info weer in handen van anderen .Had ik dat ook maar gedaan. Ben korter bezig. In het begin denk je iedereen te herinneren, maar je gaat er toch vergeten. Alleen het zit er nog wel of en toe heb je een trigger en denk je daarom aan iemand terug.
Ja je hebt gelijk. Best leuk om bij te houden. Zal kijken of ik het nog een beetje kan terughalen. Denk dat datums niet precies meer gaat lukken en namen soms misschien ook niet. Ik kijk wel hoever ik kom.Gewoon alsnog gaan doen. Je zult zien dat er dan steeds meer terugkomt in je herinnering.
Wat je kunt doen is foto's bewaren van dames die je bezocht hebt.Ja je hebt gelijk. Best leuk om bij te houden. Zal kijken of ik het nog een beetje kan terughalen. Denk dat datums niet precies meer gaat lukken en namen soms misschien ook niet. Ik kijk wel hoever ik kom.
Goede vraag en nu nog het antwoordMet hoeveel dames hebben jullie seks gehad?
dat doe ik ook nog wel eens als ik aan het wandelen ben, dan probeer ik me de ramen te herinneren waar ik ooit binnen ben geweest... sommige straatjes blijft weinig over waar ik (nog) niet binnen wasTrigger: misschien helpt het om terug te gaan naar de ramen waar het allemaal plaatsvond, of naar de privéhuizen haha. Maar dan nog vrees ik dat ik zoveel ga vergeten. De Poeldijksestraat in Den Haag bijvoorbeeld heet niet meer zo en ziet er anders uit .
Moet je niet over nadenken dan ga je nooit meerHoeveel mannen zouden de dames gehad hebben die minimaal 5 jaar werken