Voormalig lid 2809
Meubelstuk
geneuktTsja... met 'hoge-frequentie-afwerk-sex' zullen al die verslagen ook wel erg gelijklopend zijn natuurlijk...
geneukt
geneukt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerengeneuktTsja... met 'hoge-frequentie-afwerk-sex' zullen al die verslagen ook wel erg gelijklopend zijn natuurlijk...
Maar wel een recensiescore van 100% van de betaalde bezoekjes! Hulde!Ik heb zelden meegemaakt dat zo weinig tekst bij mij zoveel vragen opriep
En iedere keer een ander…Sinds mijn twintigste, gemiddeld 1 keer per week. Ik ben nu 72, dus 52 jaar lang. Dat is 52 x 50 = best veel !
en ik dacht al aan een aardig aantal te komen .... dat maakt jou tot koning onder de wandelaars denk ik ... en wat is je top drie van meisjes die nu nog werken?Sinds mijn twintigste, gemiddeld 1 keer per week. Ik ben nu 72, dus 52 jaar lang. Dat is 52 x 50 = best veel !
Ben je nooit terug naar een dame? Elke week weer een nieuwe???Sinds mijn twintigste, gemiddeld 1 keer per week. Ik ben nu 72, dus 52 jaar lang. Dat is 52 x 50 = best veel !