Bijna al mijn reviews stonden op hookers.nl :-(als ik die aantallen lees dan mis ik toch veel reviews hier
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBijna al mijn reviews stonden op hookers.nl :-(als ik die aantallen lees dan mis ik toch veel reviews hier
50 euro per keer .... sorry maar in welke wereld is dat denk dat ik gemiddeld zo'n 150 euro kwijt ben ( soms 30 min voor 80 à 100 euro, soms 1 uur voor 150 à 200 euro ) maar zonde heb ik er nog steeds niet van hoor500 keer minimaal 50 euro minimaal 25k dus weggeneukt zonde eigenlijk he. ik ben gaan minderen van 1,2 keer in de week. Naar 1 keer in de maand of2 keer max. scheelt een hoop
idd maar geen probleem, al veel geile en leuke momenten meegemaaktDaarom zeg ik ook minimaal 25 k kwijt zal dus veel meer zijn
Dat is ook de prijs die ik normaliter aan de ramen betaal, dus niet vreemds aan, mits je akkoord gaat met 10-15 minuten "naar binnen, betalen, uitkleden, erin, klaarkomen, aankleden en weer weg"50 euro per keer .... sorry maar in welke wereld is dat
klopt maar dat is niet hoe ik date, ik ga meestal voor de full optionDat is ook de prijs die ik normaliter aan de ramen betaal, dus niet vreemds aan, mits je akkoord gaat met 10-15 minuten "naar binnen, betalen, uitkleden, erin, klaarkomen, aankleden en weer weg"
je kan er 1000 naast zitten., dat geeft nietFf ruw geschat,..... ?????
1000den
Waarom Boring iedereen zijn ding toch2 scharrels ,1 relatie van 25 jaar en daarna 2 dvp's. Boring niet?
500 keer minimaal 50 euro minimaal 25k dus weggeneukt zonde eigenlijk he. ik ben gaan minderen van 1,2 keer in de week. Naar 1 keer in de maand of2 keer max. scheelt een hoop
Iedereen kiest toch zelf naar welke dame hij wenst te gaan ongeacht hare prijs ik date zelf ook maar Max 2 keer per maandOp zich is het bizar veel geld dat je kwijt bent aan deze hobby hoor.
Ik zit de laatste tijd aan 1x per week 100 euro en soms 50, gemiddeld denk ik 300 euro per maand.
Vroeg was dat eerder 50 a 100 euro per maand, maar wel een periode van 1.5-2 jaar corona waarin ik nauwelijks gewandeld heb.
Dus bij elkaar zal het wel meevallen gok ik. Ik heb alleen 2 afspraken als uitschieters (2x 1500 euro ongeveer), maar ik denk dat ik in zijn totaliteit wel tegen de 10k er tegenaan heb gegooid. Maar als je kijkt naar de ontspanning en plezier dat je ervoor terugkrijgt was het het dubbel en dwars waard.
Zou zo maar kunnen,....kan t echt niet goed schattenje kan er 1000 naast zitten., dat geeft niet
Heb het vaker gezegd, maar mijn scheiding heeft mij 35k gekost. Dus DVP zijn in de praktijk betaalbaar...Op zich is het bizar veel geld dat je kwijt bent aan deze hobby hoor.
Ik zit de laatste tijd aan 1x per week 100 euro en soms 50, gemiddeld denk ik 300 euro per maand.
Vroeg was dat eerder 50 a 100 euro per maand, maar wel een periode van 1.5-2 jaar corona waarin ik nauwelijks gewandeld heb.
Dus bij elkaar zal het wel meevallen gok ik. Ik heb alleen 2 afspraken als uitschieters (2x 1500 euro ongeveer), maar ik denk dat ik in zijn totaliteit wel tegen de 10k er tegenaan heb gegooid. Maar als je kijkt naar de ontspanning en plezier dat je ervoor terugkrijgt was het het dubbel en dwars waard.
Ik het tijdens Corona niet veel kunnen doen dus wilde dit jaar de schade inhalen. Dit was ook het eerste jaar dat ik het maar bij ben gaan houden. Misschien had ik dat niet moeten doen, ik zit dit jaar op 4K . Maar het was iedere cent waard!Op zich is het bizar veel geld dat je kwijt bent aan deze hobby hoor.
Bij mij scheelt het dat mijn priveontvangst dame weg is en ik voor de rest niet veel prive ontvangst heb gedaan. Maar bij mijn raamdame was ook ieder bezoek 100 euro per keer op een gegeven moment. Wel onnodig, dus dat gaat terug naar 1x 50 per bezoek/week of 2x 50 op dezelfde avond. Dat gaat ook weer iets schelen.Ik het tijdens Corona niet veel kunnen doen dus wilde dit jaar de schade inhalen. Dit was ook het eerste jaar dat ik het maar bij ben gaan houden. Misschien had ik dat niet moeten doen, ik zit dit jaar op 4K . Maar het was iedere cent waard!
Bij mij is de beweging precies andersom, dat maakt het duur. Dit jaar bijna alleen maar prive ontvangst of clubs gedaan.Bij mij scheelt het dat mijn priveontvangst dame weg is en ik voor de rest niet veel prive ontvangst heb gedaan. Maar bij mijn raamdame was ook ieder bezoek 100 euro per keer op een gegeven moment. Wel onnodig, dus dat gaat terug naar 1x 50 per bezoek/week of 2x 50 op dezelfde avond. Dat gaat ook weer iets schelen.
Daar ben je mooi goedkoop vanaf gekomen.Heb het vaker gezegd, maar mijn scheiding heeft mij 35k gekost. Dus DVP zijn in de praktijk betaalbaar...