Medewandelaars tegen komen op locatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het begin was ik als de dood om iemand tegen te komen. Totdat ik een paar keer in een privehuis in de woonkamer werd gezet. Eerste keer wist ik niet waar ik moest kijken. Nu loop ik liefst gelijk de woonkamer in. 😂. Blijven de dames zitten na voorstellen. Ik geef er niet meer om. Je komt voor hetzelfde. Paar weken terug bij bezoek aan massgewereld Eindhoven kruiste ik een mede bezoeker. Een uur later stonden we naast elkaar te tanken. Kreeg ie de tankdop van zijn huurauto niet open. 😂😂. Of ik kon helpen.
Een keer in de woonkamer van Dianes secret iemand die ik kende via mijn werk gezien. We moesten allebei voor een bijeenkomst in de randstad zijn en dachten allebei het nuttige met het aangename te moeten combineren. Dat was wel kut op dat moment. Zie hem nog regelmatig maar nooit meer over gehad.
Is het bij Dianes Secret niet mogelijk om op een kamer de voorstelronde te doen? Of misschien om direct naar de kamer te gaan als je van tevoren een afspraak hebt gemaakt? Met name de donkere gastvrouw (ben haar naam kwijt) lijkt mij hierin wel schappelijk.

Je kan een bekende die je tijdens het wandelen tegen komt, ook chanteren als hij een leuke vrouw heeft.

"Ik zeg niks tegen je vrouw als ik haar mag neuken. Of ik tegen je vrouw en jij kan niet meer neuken."

Het is maar een idee. Zou zelf niemand chanteren.

Je kan een bekende die je tijdens het wandelen tegen komt, ook chanteren als hij een leuke vrouw heeft.

"Ik zeg niks tegen je vrouw als ik haar mag neuken. Of ik tegen je vrouw en jij kan niet meer neuken."

Ach ja, want een vrouw (en zeker het type dat haar man de deur uit zet als ie vreemd gaat) "laat" zich gewoon door een ander neuken in opdracht van haar man ?

Nu is chantage toch al een fout idee, maar een niet-werkend fout idee ...

===
Het is wel een punt dat "we komen allebei voor hetzelfde" als het gaat om betrapt worden niet betekent "we hebben allebei evenweinig te verliezen".

Een vrijgezelle nobody kan zich ook ongemakkelijk voelen bij het wandelen, maar heeft feitelijk veel minder te verliezen bij "betrapt" worden dan een getrouwde 'celebrity'.

Laatst bewerkt:

Klopt.

Wat ook kan, als je een bekende tegenkomt als je net je hond hebt uitgelaten, en je hebt netjes de drol in zo'n zakje gedaan. Dan kan je die drol zo in het gezicht van die wandelaar duwen, en dan helemaal uitsmeren.

Ik zou het zelf nooit doen, is echt super ranzig.

En ik heb geen hond.

Maar het kan wel.

Mij kan het niets meer schelen. Ik heb dit overwonnen in Club Mabuhay te Helchteren Ik was met een knappe Colombiaanse die me al goed kende en een andere gast had ook zijn favoriete dvp bij. In de gemeenschappelijke ruimten kwamen we elkaar als koppel tegen. Die andere man deed heel normaal en zag dat ik me goed voelde bij mijn dvp en maakte wat leuke opmerkingen. De 2 dames waren ook relaxed. Ik was zo 'verliefd' op men dvp en hij had zijn eigen dvp daar. Speciaal moment zal altijd bijblijven. En later nog weleens blikken van mannen opgevangen omdat het te druk was. Iedereen komt voor sex met dvp. Dus waarom moet je je dan schamen? Er is gewoon geen reden voor. Geniet van het leven want het is maar kort.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan