Zeker als jullie daar dan net zo veel lullen als jullie hier op het forum doen kan dat een duur geintje worden.Met die parkeertarieven moet je zo snel mogelijk wegwezen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker als jullie daar dan net zo veel lullen als jullie hier op het forum doen kan dat een duur geintje worden.Met die parkeertarieven moet je zo snel mogelijk wegwezen
Als ik naar de maandafrekening kijk kan dat nog behoorlijk oplopen en dan vergeet ik de parkeerapp soms ook nog uit te zetten bij vertrek, daarom stel ik altijd een eindtijd in zodat ie op een gegeven moment zelf stopt€ 2,50 per uur is toch te doen?
Ben ook al een paar keer met de trein geweest maar ik heb niet zo'n zin om tussen die vieze mensen te zitten
Vies? Ik heb me vorige week nog gewassen.Ben ook al een paar keer met de trein geweest maar ik heb niet zo'n zin om tussen die vieze mensen te zitten
... of met het OV komen!Met die parkeertarieven moet je zo snel mogelijk wegwezen
... en ik heb ook met Pasen nog gedoucht, hoor! Nix vies dus.Als ik naar de maandafrekening kijk kan dat nog behoorlijk oplopen en dan vergeet ik de parkeerapp soms ook nog uit te zetten bij vertrek, daarom stel ik altijd een eindtijd in zodat ie op een gegeven moment zelf stopt
Ben ook al een paar keer met de trein geweest maar ik heb niet zo'n zin om tussen die vieze mensen te zitten
maar je wil wel bij een dame op een bed liggen waarvan je niet weet wie er daarvoor op gelegen heeft? Bij mij is het na thuiskomst altijd meteen stevig douchen.Ben ook al een paar keer met de trein geweest maar ik heb niet zo'n zin om tussen die vieze mensen te zitten
Tering, lekker wijf heb je.
Nee, wat er in de Doublet rondloopt is mooi, schoon volk wou je zeggen?Ben ook al een paar keer met de trein geweest maar ik heb niet zo'n zin om tussen die vieze mensen te zitten
Ik ga ook gelijk douchen bij thuiskomst, bovendien ga ik meestal op hun starttijd tussen 17:00 en 18:00 waarbij je ze de straat in ziet lopenmaar je wil wel bij een dame op een bed liggen waarvan je niet weet wie er daarvoor op gelegen heeft? Bij mij is het na thuiskomst altijd meteen stevig douchen.
Zelfs als ik afspreek, vraag ik toch altijd of de aanwezige dames zich even voor willen stellen. Ik geef altijd aan dat ik een afspraak heb, maar ben wel altijd benieuwd naar de meiden. Niet voor dat bezoek, maar voor een volgend bezoek. Zo al vaker een mooie meid gespot en later voor teruggekomen.Bij Salon261 in Alphen a/d Rijn meegemaakt dat ik even moest wachten op mijn afspraak. Komt er een andere man binnen die in dezelfde ruimte een voorstelrondje krijgt van alle aanwezige dames. Ik vond het op zich wel vermakelijk, ik kende dit nog niet omdat ik altijd van tevoren afspreek.