Medewandelaars tegen komen op locatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
€ 2,50 per uur is toch te doen?
Als ik naar de maandafrekening kijk kan dat nog behoorlijk oplopen en dan vergeet ik de parkeerapp soms ook nog uit te zetten bij vertrek, daarom stel ik altijd een eindtijd in zodat ie op een gegeven moment zelf stopt
Ben ook al een paar keer met de trein geweest maar ik heb niet zo'n zin om tussen die vieze mensen te zitten

Met die parkeertarieven moet je zo snel mogelijk wegwezen
... of met het OV komen!
Als ik naar de maandafrekening kijk kan dat nog behoorlijk oplopen en dan vergeet ik de parkeerapp soms ook nog uit te zetten bij vertrek, daarom stel ik altijd een eindtijd in zodat ie op een gegeven moment zelf stopt

Ben ook al een paar keer met de trein geweest maar ik heb niet zo'n zin om tussen die vieze mensen te zitten
... en ik heb ook met Pasen nog gedoucht, hoor! Nix vies dus.

Bij Salon261 in Alphen a/d Rijn meegemaakt dat ik even moest wachten op mijn afspraak. Komt er een andere man binnen die in dezelfde ruimte een voorstelrondje krijgt van alle aanwezige dames. Ik vond het op zich wel vermakelijk, ik kende dit nog niet omdat ik altijd van tevoren afspreek.
Vroeger, ten tijde van het Utrechtse Zandpad, liep ik daar wel eens en heb daar een collega in zijn auto zien rondrijden en een afdelingschef. Gelukkig hadden ze alleen oog voor de dames.
maar je wil wel bij een dame op een bed liggen waarvan je niet weet wie er daarvoor op gelegen heeft? Bij mij is het na thuiskomst altijd meteen stevig douchen.

Laatst bewerkt:
Bij Salon261 in Alphen a/d Rijn meegemaakt dat ik even moest wachten op mijn afspraak. Komt er een andere man binnen die in dezelfde ruimte een voorstelrondje krijgt van alle aanwezige dames. Ik vond het op zich wel vermakelijk, ik kende dit nog niet omdat ik altijd van tevoren afspreek.
Zelfs als ik afspreek, vraag ik toch altijd of de aanwezige dames zich even voor willen stellen. Ik geef altijd aan dat ik een afspraak heb, maar ben wel altijd benieuwd naar de meiden. Niet voor dat bezoek, maar voor een volgend bezoek. Zo al vaker een mooie meid gespot en later voor teruggekomen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan