Medewandelaars tegen komen op locatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb heb het een paar keer meegemaakt. Idd. ook bij DS. Ook meegemaakt bij Lovely Privé, Leiden Privé, Dream girls en misschien nog ergens anders maar ik kan het me niet herinneren. Ik maak er verder ook geen punt van en vind het soms leuk om te zien wat voor mensen dvp's bezoeken. Bij Thaise massage salons zijn ze vrij discreet vooral bij Mystique DH. Wel heb ik een keer de verkeerde deur opengedaan bij Mystique en zag ze daar bezig ? ......

Ik ben niet vaak medewandelaars tegen gekomen, maar zou daar geen probleem mee hebben. Wel een keer met een medewandelaar afgesproken om samen een dame te neuken. Was wel een leuke, maar eenmalige ervaring.
Ik zou gillend gek worden als ik die snikkel van een ander voel tijdens de sx, dus geen dp voor mij, risico is te groot ?

Gedurende de jaren wandelen in A'dam natuurlijk genoeg medewandelaars gezien maar nooit een bekende, gelukkig. Bij Salon261 ook weleens samen met iemand zitten wachten, eerder grappig om de medewandelaar te zien en wat voor tiep het is. Bij wachten op raam dames dan weer niet gekeken als de dame vrij kwam en wie er dan wegging, dat wil ik dan weer niet weten :ROFLMAO:

Bij GK stond ik eerder in mei/juni met een andere wandelaar te wachten op onze dames. Je weet dan allebei van elkaar wat je komt doen. Toch niet een gezellig praatje gemaakt. Als de deur dan open gaat stuif je allebei naar binnen. Daar stonden 2 dames. Ik kreeg meteen van een van de dames een kus op mijn mond. Het was Sandra. Ze gaf mij een hand er trok mij meteen mee.

Ik ook, met een onbekende wandelbroeder van hookers, maar die lamzak kwam niet opdagen.
Erger nog, hij was er wel en heeft mij gezien, maar heeft niets laten weten. :mad:
Heeft hij dan toch twijfels gekregen of hij heeft gedacht:" Nee, met die vent samen heb ik er geen zin in ..." toen hij jou zag.
Of hij was gewoon nieuwsgierig wat je voor een vent bent, die ook op deze dame af kwam.
Op zich verbaast het mij niet zo dat iemand dan uiteindelijk niet komt opdagen op een dusdanig anonieme afspraak. Daar moet je vlgs. mij mee rekening houden.

Ik begrijp zijn redenering ook niet.
We hadden er contact over gehad.
Ik had zelfs al een raamdame benaderd die wij allebei wel wilden en zij wilde wel door 2 man tegelijk genomen worden.
Hij was wel komen opdagen want hij heeft mij gezien.
Ik ga er maar vanuit dat hij op het laatste moment niet durfde.

Medewandelaars kom je bij raamprostitutie toch altijd tegen? De hele straat is er gevuld mee?
Waarom het dan bij club en privé bezoek wel erg zou zijn is mij een raadsel.
Het is mij ontelbaar vaak voortgekomen bij club bezoek, ik kom in Amsterdam vaak bij club Bali en prive42 doodnormaal daar om een ander tegen te komen. Ook bij Park118 is het me overkomen terwijl daar de policy is dat het niet gebeurt.
Bij privé ontvangst gaat het wel eens mis bij dames die een woning delen als je tussendoor de keuken inloopt voor een kopje thee of koffie. Een keer was ik in adamskostuum en ging de andere deur open, mijn collega wandelaar ging douchen, hij had een handdoek om zijn middel geslagen.
Bij dames die een woning delen is het mij vaak overkomen dat ik een andere dame in evakostuum tegenkwam.
Maar dat is toch niet vreemd? Je bent daar om te neuken wat denk je dat die anderen daar doen? Scrabbelen? En bij de sportschool sta je toch ook onder de douche?

Bij raamprostitutie is er een fysieke afstand tot de medewandelaars en sla je de anderen niet echt in je op; het zijn voorbijgaande schimmen in een menigte. In een privéhuis zit je in een gedeelde ruimte met één andere persoon op fysiek dichte afstand en heb je de mogelijkheid hem goed te zien en in je op te slaan. Ik vind dat wel een wezenlijk verschil.

Overigens woon ik op korte loopafstand van mijn sportschool en douche ik thuis, na mij daar eerst aan de wastafel te hebben opgefrist. Ik heb er zeker geen zin in om met andere mannen onder de douche te staan. Maar afgezien daarvan gaat de vergelijking niet helemaal op, want van die mannen zie ik niet of die een van 'mijn' dames heeft bezocht, wat je bij een voorstelrondje in een privéhuis met gedeelde wachtruimte wel kunt treffen.

Omdat haar agenda bijna altijd helemaal vol zit, zie ik bij mijn vaste dame vaak wie er voor mij gaat en wie zij na mij begroet in het privéhuis.
Dat is idd een beetje een raar gevoel.
Aan de ene hand ben ik nieuwsgierig wie naast mij nog 'van haar houd' en hoe zij met diegene omgaat, aan de andere hand voelt zij toch ook een beetje 'van mij'.
Ook al weet je uiteraard dat de dames het niet alleen met jou doen, ook op die dag niet. De beste dames kunnen jou wel voor de afgesproken tijd het gevoel geven, alsof ...

@Tepellover Het kan ook een enorme boost voor je eigen ego zijn. Keer bij RVP op het stoeltje naast de balie in de hal zitten wachten op mijn dame. Komt ze naar buiten met haar vorige klant. Vervolgens werkt ze die vrij koeltjes naar buiten "Fijne dag nog", geen knuffel of afscheidskus, keken elkaar nauwelijks aan. Vervolgens heel enthousiast naar mij, leuke date en een innig afscheid met knuffel, kus, grapjes makend. Dan voel je je wel in 1 klap het mannetje hoor.

@Tepellover Het kan ook een enorme boost voor je eigen ego zijn. Keer bij RVP op het stoeltje naast de balie in de hal zitten wachten op mijn dame. Komt ze naar buiten met haar vorige klant. Vervolgens werkt ze die vrij koeltjes naar buiten "Fijne dag nog", geen knuffel of afscheidskus, keken elkaar nauwelijks aan. Vervolgens heel enthousiast naar mij, leuke date en een innig afscheid met knuffel, kus, grapjes makend. Dan voel je je wel in 1 klap het mannetje hoor.
Snap ik, ForumLurker.
Maar het zou theoretisch ook juist andersom kunnen lopen.
'Mijn dame' is zo fatsoenlijk om iedereen het zelfde te behandelen, ten minste buiten de kamer.

Snap ik, ForumLurker.
Maar het zou theoretisch ook juist andersom kunnen lopen.
'Mijn dame' is zo fatsoenlijk om iedereen het zelfde te behandelen, ten minste buiten de kamer.
De andere klant werd ook echt wel fatsoenlijk behandeld, alleen liep het simpelweg wat stroever met hem. Het moet wel van twee kanten komen, anders wordt het nogal een toneelstukje.

Joh, ik wil het niet eens met mezelf doen, al zou ik geld toe krijgen, dus dat dat voor dames geldt lijkt me evident.
Nou, er komen vast ook mannen langs waar de dames wel degelijk zin in hebben en met wie zij zich uit kunnen leven. Daar is het geld gewoon mooi mee genommen.
Ik denk, het is een kwestie van de regel en de uitzondering.

Bij Rendez Vous Prive ook mits je het meteen bij binnenkomst aangeeft, hoewel je daar op de parkeerplaats ook altijd een wandelaar kunt tegenkomen.

Toen ik aan kwam stonden er 2 mensen op de parkeerplaats te praten. Bleken BOA's te zijn die op controle kwamen.
Naast me stapte iemand net in de auto. En toen ik vertrok stapte iemand uit.
Binnengekomen in de woonkamer plaatsgenomen waar een andere bezoeker zat te wachten (we hadden beide aangegeven niet echt bezwaar te hebben).
Woonkamer is ook een doorgangsweg voor gasten en dames.

Mij maakte t verder niet uit. Kan is erg klein dat je ze kent en je komt allemaal voor hetzelfde.

Kleine tip: als je wel bezwaar hebt, pak dan niet de meest linkse bank in de woonkamer, want je kijkt elke nieuw binnenkomende gast recht in de ogen aan als de deur op een kier staat.

@Bamihapje klopt helemaal wat je schrijft, op de parkeerplaats kun je altijd iemand tegen komen.

Maar mijn punt was: als je meteen bij binnenkomst aangeeft dat je geen andere klanten wilt tegenkomen is daar de separee en ik geloof zelfs dat ze nog een andere uitwijkmogelijkheid hebben. Ze hebben me ook wel eens op een lege kamer laten wachten (hoewel ik zelf geen probleem heb met andere klanten tegen komen).

Ja, dat voelt hartstikke goed en dat is mooi meegenomen.

Maar voor hetzelfde geld begroette ze die andere klant in eerste instantie ook zo en eenmaal op de kamer blijkt dat dan iemand te zijn die gewoon niet gezellig is. Dan bekoelt de houding wel.
En als je als klant een open houding hebt dan scheelt dat volgens mij ook al.

Vandaag zag ik bij binnenkomst in een privéhuis een meneer halfnaakt een kamer uit sprinten. Dat was wel een apart gezicht. De gastvrouwen en dames in dat huis doen hun uiterste best om ervoor te zorgen dat klanten elkaar niet zien, maar ja, als een gast opeens besluit de benen te nemen ... Ik stond overigens naast de deur van de kamer die hij verliet, maar hij zag mij niet. Hij zal wel hoge nood hebben gehad.

Tijdje geleden bij een dame thuis geweest, vond haar al wat gehaast op het einde voor haar doen.
Ze had kennelijk wat krap gepland. Het trappenhuis uitkomende zie ik rechts iemand nonchelant met telefoon in de hand aan komen lopen. Ik ga naar links en kijk achterom om hij het portiek in stapt, nee. Hij loopt door driftig op telefoon kijkend. Ik ga naar mijn auto en besluit eens even te wachten en ja hoor even later komt hij teruglopen en het portiek in ?. Je haalt je medewandelaars er zo tussenuit. ?

Heel vaak een bekende gezien in de Geleenstraat en Doubletstraat. Een oud docent, een maat, klanten van werk? en het leukst: buurmannen! In de straat gewoon hebben over de dames en seks. Daar buiten nooit een woord over gehad. Ik denk dat het gewoon normaal is om niet over onze hobby te hebben in bij zijn van anderen.

Tijdje geleden bij een dame thuis geweest, vond haar al wat gehaast op het einde voor haar doen.
Ze had kennelijk wat krap gepland. Het trappenhuis uitkomende zie ik rechts iemand nonchelant met telefoon in de hand aan komen lopen. Ik ga naar links en kijk achterom om hij het portiek in stapt, nee. Hij loopt door driftig op telefoon kijkend. Ik ga naar mijn auto en besluit eens even te wachten en ja hoor even later komt hij teruglopen en het portiek in ?. Je haalt je medewandelaars er zo tussenuit. ?

Dat doet de buurt ook...

Uit een advertentie "discretie staat hoog in het vaandel . Het is niet de bedoeling om met een telefoon aan je oor aan te bellen of de straat in te lopen"

Dat doet de buurt ook...

Uit een advertentie "discretie staat hoog in het vaandel . Het is niet de bedoeling om met een telefoon aan je oor aan te bellen of de straat in te lopen"
Makkelijker gezegd dan gedaan, vaak krijg je nog instructies tijdens het lopen of zelfs voor de deur van een portiek ? Regelmatig meegemaakt, even seintje geven als je voor de deur staat.
Of even wachten de buurvrouw staat te kletsen voor mijn deur.

Makkelijker gezegd dan gedaan, vaak krijg je nog instructies tijdens het lopen of zelfs voor de deur van een portiek ? Regelmatig meegemaakt, even seintje geven als je voor de deur staat.
Of even wachten de buurvrouw staat te kletsen voor mijn deur.

Ik neem dan aan (ben nog niet bij de dame van deze advertentie geweest) dat ze het huisnummer eerder stuurt , want anders zal het inderdaad niet werken .
Anyway, ik noemde het als voorbeeld dat inderdaad wandelaars wel herkenbaar zijn voor wie oplet, en sommige dames die discreet willen werken zich dat realiseren.

Ik neem dan aan (ben nog niet bij de dame van deze advertentie geweest) dat ze het huisnummer eerder stuurt , want anders zal het inderdaad niet werken .
Anyway, ik noemde het als voorbeeld dat inderdaad wandelaars wel herkenbaar zijn voor wie oplet, en sommige dames die discreet willen werken zich dat realiseren.
Nee, vaak krijg je dan nr reeks op. Of je mag of kunt niet aanbellen en dan vragen ze even de appen als je daadwerkelijk voor de deur staat.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan