Ik ben op dit moment in Marokko, tijdens de ramadan in Marrakech. Geen enkel probleem, voor Marokkanen is het verboden om op straat te drinken, maar ik loop overal met een blikje cola rond, en niemand heeft mij tot nu toe vreemd aangekeken, Marrakech is natuurlijk best modern, in een volkswijk ergens in Tétouan zou het vast heel anders gaan.
Ik heb geen enkele problemen tot nu toe tijdens ramadan, ook bij de starbucks genoeg DVP's in de avond. En ook bij de hammams tot nu toe elke keer weer raak, wat mij opvalt is dat je altijd mag 'klaarkomen' in de mond bij die vrouwen daar, dat heb ik bij een DVP in NL nog nooit meegemaakt, athans dat zal wel extra kosten in NL.. Tot nu toe betaal ik voor een massage 20 euro omgerekend, en 40 voor de 'daad'.
Het is allemaal geen afwerkseks zoals hier in NL... Ze zijn lief, nemen de tijd. in Nederland heb ik veel teleurstellingen ondervonden, zeker via kinky, zowel door Oost Europese vrouwen als Latina's, hier in Marokko zijn de vrouwen ontzettend lief, deels gedreven door armoede dat ze dit werk doen, dus nogmaals behandel ze met respect, de meeste hebben geen makkelijk leven in dit Afrikaanse land.. Dus gun ze ook een beetje plezier, en wees niet te zuinig.
Van corrupte agenten heb je geen last als je in de hammams blijft. Die vrouwen kunnen heus wel een inschatting maken of het veilig voor ze is.
Ik vind de Marokkanen in Marokko wel veel aardiger dan in NL... Ik liep de McDonald's in, en al het personeel groet mij, en vraagt waar ik vandaan kom, ik zeg ''Holland'' en ze leggen hun hand op het hart, en zeggen ''welkom, altijd welkom hier''. Leuk is dat.
Als ik onbeperkt geld zou hebben, dan zal ik wel altijd in dit land willen blijven, je voelt je hier de koning!
Natuurlijk begrijp ik dat er ook mensen mindere ervaringen hebben gehad, daarom zeg ik maar.. Gebruik altijd je gezonde verstand, en bezoek vooral de hammams. Daar ben je veilig.