Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, maar Andrea van dezelfde gang maar dan K2 wel gezien vanavond.
Sorry Horsemen maar gisteravond ook voorbij gelopen maar daar zat toch echt een zwart harige jongere dame dan de Andrea die ik al meer dan 15 jaar bezoek...

Qua bezetting, ik vond het tegenvallen maar dat kwam meer omdat er voor mij geen bekende dames waren, er waren wel een stuk of 20 dames iig aanwezig wat ik kon zien.

Maar was een donderdagavond, wie weet komen ze allemaal vandaag terug in de hoop voor koningsdag

Fly

Laatst bewerkt:
Gisterenavond heb ik de welbekende Andreea ook gezien op g2k2 (dat ik terugkwam van een andere dame en naar huis liep, dit was rond 0:00hr). Mogelijk is zij later op de avond begonnen? Dat doet ze weleens vaker, en zij komt dan nog steeds op winst uit.

Volgens de office zou Andreea donderdag ook weer beginnen, dus zo bekeken klopt het ook. Ik baalde er enigszins van, want ik had bij haar gewild. Ik zag haar gordijntjes dicht dat ik aankwam in de straat, maar zag haar spullen niet in de vensterbank liggen. Dus ben elders gegaan. Om die reden was ik verbaast dat ze er toch zat (dit was dus rond 0:00hr).

Leden van het Gilde.

Ik zag dat de Erica's terug waren, even als Julia (11k2) de andere Erica die daar zat is verplaats naar 13K4

De dame met de vleugels boven op haar borsten was ook terug zag ik, zelfde kamer (12K2)

Denk dat de rest snel weer zullen volgen en komen.
voor de rest leek de straat weer druk bezocht werd, was nog lekker druk voor een dag na koningsdag.

Vandaag weer even geweest, redelijke bezetting helaas voor mij de blonde dame vorige week nog dansend en uitdagend voor de ramen en binnen prima service gaf heeft het al snel afgeleerd. Helaas niets meer terug te vinden van de service als alleen kleven aan de telefoon. Ben weggegaan en voor ronde 2 bij nicole binnen gestapt. Zij zit doorgang g1 naar gang2 rechts. Kijk vrolijk en uitdagend en kan heerlijk pijpen. Doe je voordeel.

Terug
Bovenaan Onderaan