Algemeen Club Venus, Hamminkeln: nette club, mooie meiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is niet echt aan te geven en verschilt per keer. Op een zondag zijn er normaalgesproken wel wat minder dames.
Of het überhaupt een probleem is dat bepaalde dames beschikbaar blijven hangt ook nog eens van je smaak af.
Precies, vandaar mijn vraag ook. Het lijkt erop dat bepaalde populaire dames vaak bezet zijn. Wat overblijft is wellicht wel mijn smaak. Dat zou een reden kunnen zijn om juist heen te gaan. Ik heb echter geen idee wat populair is daar en wat vaak nog beschikbaar is.

Precies, vandaar mijn vraag ook. Het lijkt erop dat bepaalde populaire dames vaak bezet zijn. Wat overblijft is wellicht wel mijn smaak. Dat zou een reden kunnen zijn om juist heen te gaan. Ik heb echter geen idee wat populair is daar en wat vaak nog beschikbaar is.
Op deze manier ga je er ook nooit achterkomen. Maximale schade is zestig euro en een verloren middag (maar wel een ervaring rijker). Ik ken je verwachtingen niet, maar komt meestal wel goed.

Kun je omschrijven wat er overblijft als de populaire bezet zijn? Ik ben erg benieuwd dan weet ik of ik dan wellicht juist moet gaan of niet.

Blijft bijvoorbeeld slank over, vrouwen met tattoos? Vrouwen met een maatje meer? Oud of juist niet? Is er een trend zichtbaar?
@massagealleen. Club Venus blinkt wel uit met kleine slanke dames, 20'ers en maatje 36. De meiden met een zachte huid, ronde billen, strak buikje, lange haren en een maagdelijk kutje, zijn populair. Daar lopen er veel van. De wat grotere dames met maatje 40 en wat ouder zoals Emilia en Katy zijn minder bezet. Daar lopen er ook minder van rond. Zie foto's en beschrijving met confectiemaat en leeftijd. Dames in club Venus

DUBBELE HAAST

Op de 15e van de 4e richting Hamminkeln getrokken. Haast was geboden omdat een nieuwe Thaise schone maar kort zou blijven. En omdat een vrijkaartje binnenkort zou verlopen. Dubbele haast dus.

Even bij de lokale Shell voordelig getankt en iets na openingstijd aangekomen. Mijn vrijkaartje werd soepeltjes in ontvangst genomen, waarvoor dank aan jury Purrfect, het forum en de club.

Gauw omkleden en opfrissen. Eenmaal de bar in trof ik Sara. Helaas had die een klant, maar zou ze iets later in de middag wel tijd hebben. Anka had een klant en Ella ging ook de kamer op.
Bleef mijn keuze alleen het restaurant over...
Dan maar eerst 2 broodjes naar binnengewerkt en met het mooie weer eventjes in het zonnetje buiten geweest. Het buitenbadje was nogal aan de frisse kant, en de jacuzzi was niet heel warm. Gelukkig zorgde de zon voor extra warmte.
De buiten sauna stond uit.

Zie ik daar Ella met Oana bij de deur een sigaretje roken. Niet getreuzeld en Ella gevraagd of ze erna met me naar de kamer kon. Natuurlijk kon dat en ik ging me binnen gauw opfrissen.
Niet veel later lagen we op een kamertje geweldig van elkaar te genieten. Wat een leuke GOSC meid is ze toch.
In de Paas spirit kregen de dames konijntjes als bedankje voor hun inspanningen. En blij nam ze haar fluffy presentje in ontvangst.
De 1e dame van de 5e die op m'n wensenlijstje staan kunnen afvinken.

Ella wist me te vertellen dat Suki pas wat later zou beginnen. Dus even bijkomen met een lekker sauna rondje. Die was goed op temperatuur. Emmertje aufguss erbij zorgde voor een lekker warm damp dekentje.
De serre heb ik gebruikt als lokale Mentholcave, aangezien ie deze periode niet meer verwarmd wordt en de dames er niet meer zitten om te roken. Gelukkig met alle schuifdeuren dicht en na wat sauna rondjes, prima om even rustig af te koelen en een dutje te doen.

Niet veel later spotte ik Sara die weer beschikbaar was. Ik twijfelde even of ik op Suki zou wachten voor de 1e kennismaking. Maar ik wou het risico niet lopen Sara mis te lopen die dag, dus gelijk aangesproken. Zij wou nog eventjes een sigaretje nemen. Dat kwam goed uit, want dan kon ik even douchen.
Loop ik daar ineens tegen het bevallige lijfje van de Thaise Suki op. Wat een lieverdje. Helemaal mijn ding. Gauw verteld dat ik die dag graag kennis met d'r willen maken. Dat leek d'r leuk en zo stond een volgend afspraakje alweer klaar.
Maar eerst geweldig met Sara van elkaar genoten in een spiegel kamer. Ook zij kreeg achteraf een knuffelig kameraadje.
Fijn, 2 van de 5 gewenste dames kunnen afvinken.

Terug in de bar zag ik een leuke slanke jonge dame helaas in normale kleding. Ik had zo een vermoeden dat dit wel eens Nikki zou kunnen zijn. Zij staat ook op mijn lijstje, maar lijkt gezien haar outfit niet te werken vandaag. Maar ze staat gelijk op m'n wensenlijstje, want ze heeft een leuke girl next door uitstraling en past helemaal in mijn straatje. Sara wist te bevestigen dat dit Nikki was.
Tijdens het wachten nog maar een klein hapje gegeten. Het viel me op dat het eten wat langer lijkt te blijven staan als vroeger. En dat na het afruimen van het ontbijtbuffet. Broodjes met wat smeersel beschikbaar blijft voor de hongerige beer zonder rantsoentegoed...

Terug in de bar al gauw Suki weer gespot. Gelijk uitgenodigd om op m'n bankje te zitten voor een kennismakingsgesprek. Een leuke, lieve en mooie meid. Meer mijn type dan Honey.
En ook met haar op een kamertje beland waar we geweldig van elkaar genoten hadden. Venus service waardig, GOSC stempel op d'r mooie billetjes en de 3e dame van mijn wensenlijstje kunnen afvinken.
Ook zij kreeg een konijntje mee als aandenken en hopelijk zien we haar nog terug. Ik zal dan in de startblokken staan...
(FYI: ten tijde van dit schrijven is ze helaas al vertrokken.)

Na me weer opgefrist te hebben in de bar zitten wachten op de volgende prooi. Helaas had ik Anka al de hele tijd niet meer gezien. Ik kreeg zo een donker bruin vermoeden dat ze een flinke pannenkoeker had.
Tot mijn verbazing zag ik ineens Nikki in Eva kostuum naar de bar lopen. Kleine Mentholbear stond gelijk rechtop en hop hop hop als een geile bunny op haar afgestapt voor een kennismakingsgesprek. Tot mijn teleurstelling was haar honingpotje die dag buiten gebruik. Toch was m'n interesse gewekt en met deze GOSC meid een kamertje opgezocht. Daar bleek dat ze een kinky kantje te hebben die ik wel spannend vond. Smaakt naar meer en benieuwd wat daar een volgende keer van kan komen. Want ik ben nog steeds benieuwd naar haar honingpotje...
Ook zij was even later een langoor vriendje rijker.

Het was intussen de hoogste tijd voor de avondmaal. Heb een heerlijke pizza verorberd. En hoewel ik nog steeds hun steaks mis, vind ik hun pizza's ook erg lekker en goed vullend.
Erna lekker uitbuiken en eindelijk pas tijd gehad voor hun jacuzzi. 1 of andere grapjas had em echter op 40°C gezet. Dat is me net wat te warm om er lang in te kunnen blijven weken tot een oester.
Angstvallig tikte de tijd voorbij en toen ik Anka eindelijk heel even voorbij zag lopen en haar aansprak, bleek mijn vrees te kloppen. Ze had een pannenkoeker de ganse dag. Jammer, 1 dame niet van mijn lijstje af kunnen vinken, maar 4 van de 5 vind ik geen slecht resultaat.
Dus helaas ging 1 konijntje met mij mee terug naar Mentholland. Gelukkig is ie niet van chocola en zou bederven dat deze dikzak em zelf noodgedwongen had moeten verorberen...

Terug
Bovenaan Onderaan