Algemeen Club Venus, Hamminkeln: nette club, mooie meiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is niet echt aan te geven en verschilt per keer. Op een zondag zijn er normaalgesproken wel wat minder dames.
Of het überhaupt een probleem is dat bepaalde dames beschikbaar blijven hangt ook nog eens van je smaak af.
Precies, vandaar mijn vraag ook. Het lijkt erop dat bepaalde populaire dames vaak bezet zijn. Wat overblijft is wellicht wel mijn smaak. Dat zou een reden kunnen zijn om juist heen te gaan. Ik heb echter geen idee wat populair is daar en wat vaak nog beschikbaar is.

Precies, vandaar mijn vraag ook. Het lijkt erop dat bepaalde populaire dames vaak bezet zijn. Wat overblijft is wellicht wel mijn smaak. Dat zou een reden kunnen zijn om juist heen te gaan. Ik heb echter geen idee wat populair is daar en wat vaak nog beschikbaar is.
Op deze manier ga je er ook nooit achterkomen. Maximale schade is zestig euro en een verloren middag (maar wel een ervaring rijker). Ik ken je verwachtingen niet, maar komt meestal wel goed.

Kun je omschrijven wat er overblijft als de populaire bezet zijn? Ik ben erg benieuwd dan weet ik of ik dan wellicht juist moet gaan of niet.

Blijft bijvoorbeeld slank over, vrouwen met tattoos? Vrouwen met een maatje meer? Oud of juist niet? Is er een trend zichtbaar?
@massagealleen. Club Venus blinkt wel uit met kleine slanke dames, 20'ers en maatje 36. De meiden met een zachte huid, ronde billen, strak buikje, lange haren en een maagdelijk kutje, zijn populair. Daar lopen er veel van. De wat grotere dames met maatje 40 en wat ouder zoals Emilia en Katy zijn minder bezet. Daar lopen er ook minder van rond. Zie foto's en beschrijving met confectiemaat en leeftijd. Dames in club Venus

Terug
Bovenaan Onderaan