Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, maar Andrea van dezelfde gang maar dan K2 wel gezien vanavond.
Sorry Horsemen maar gisteravond ook voorbij gelopen maar daar zat toch echt een zwart harige jongere dame dan de Andrea die ik al meer dan 15 jaar bezoek...

Qua bezetting, ik vond het tegenvallen maar dat kwam meer omdat er voor mij geen bekende dames waren, er waren wel een stuk of 20 dames iig aanwezig wat ik kon zien.

Maar was een donderdagavond, wie weet komen ze allemaal vandaag terug in de hoop voor koningsdag

Fly

Laatst bewerkt:
Gisterenavond heb ik de welbekende Andreea ook gezien op g2k2 (dat ik terugkwam van een andere dame en naar huis liep, dit was rond 0:00hr). Mogelijk is zij later op de avond begonnen? Dat doet ze weleens vaker, en zij komt dan nog steeds op winst uit.

Volgens de office zou Andreea donderdag ook weer beginnen, dus zo bekeken klopt het ook. Ik baalde er enigszins van, want ik had bij haar gewild. Ik zag haar gordijntjes dicht dat ik aankwam in de straat, maar zag haar spullen niet in de vensterbank liggen. Dus ben elders gegaan. Om die reden was ik verbaast dat ze er toch zat (dit was dus rond 0:00hr).

Terug
Bovenaan Onderaan