@NomenNescio12345 Seks buiten huwelijk is niet strafbaar in Marokko. Dit aspect heeft met cultuur/geloof te maken (lees Islam). Er zijn heel wat meiden in Marokko die liberaal zijn en ook heel veel die conservatief zijn. Laatstgenoemden willen hun maagelijkheid pas verliezen bij het huwelijk. Begrijp mij ook niet verkeerd; een meid die liberaal is, duikt ook niet meteen het bed in na twee dates, of in een relatie van 1 jaar. Het is een lastige vraag om antwoord daarop te geven. Het ligt er aan wat voor meid het is. Tip: kijk naar haar familie en stel gewoon vragen uit interesse naar haar familie. Je krijgt dan een beeld met wat voor type meid je te maken hebt. Als het iemand is die uit een conservatieve familie komt, dan zou ik zeggen ... was me waar genoegen, ik ga verder.
Ja veel vrouwen scheiden. Dat kan twee redenen hebben. 1) Man bedriegt (gebeurt geregeld overigens). Je bent in Marokko ook als man een prooi voor andere vrouwen. Het is daar een totaal andere wereld dan hier. Als ik in een cafe zit en ik zie een leuke meid verder op zitten en als we even oogcontact hebben, geloof me binnen paar minuten heb ik haar nummer en ons volgende afspraak staat al vast. Ze zijn daar open.
2) Vrouwen zijn ook golddiggers (kijk uit als EU-burger). Man raakt helemaal verliefd, gaat trouwen volgens de Islamitische wet daar en is feitelijk gehuwd, tot dat er iets gebeurd wat de man totaal niet aanstaat of vrouw is bezig met iemand anders.
Leeftijd verschilt ... kan vanaf 23 jaar zijn t/m 50 jaar.
Naar Marokko kan je wel goedkoop gaan, gewoon Transavia in de gaten houden. In deze tijd (covid-19) raad ik je af om te gaan. Alles gaat dicht om 21.00u en de besmettingen zijn nog best hoog daar. Kortom er is dan weinig te beleven. Je moet ook niet in de periode gaan van Ramadan en Offerfeest.
DVP in Marokko varieeren in prijzen. Je hebt ze vanaf MAD 50 t/m MAD 2000 (MAD is Marokkaanse Dirham - MAD 100 is ongeveer EUR 9,70).
Ja, vijftig dirham, is geen typfout. In de bergen heb je ze echt, Voor EUR 5 kan je al krikken met een beauty. In de plaatselijke clubs gaan prijzen al snel vanaf de MAD 1000, maar (dikke komma) laat je niet wijsmaken. Met flink onderhandelen krijg je een meid mee voor MAD 700. En het beste wat je kan doen is haar telefoonnummer nemen en volgende dag (overdag) afspreken en zeggen dat je MAD 400 geeft. Vaak gaan ze er gewoon mee akkoord.
En als laatste, in Marokko kan je ook een normale meid mee scoren. Gewoon even je charmes in gooien, haar laten lachen, wees aardig en lief en als je eigen appartement hebt, dan kan je dr meenemen. Hotel moet je niet nemen, je kan geen gasten meenemen in hotels. Het is daar niet net als hier.