Gister op die mooie zondag middag naar Alkmmaar getrapt. Best druk in het straatje rond de luifels met dat mooie weer, ik denk dat de damens een goeie dag hebben gedraaid, en dat is ze gegund. Ik wou roos eens bezoeken, maar gordijntjes dicht. Even naar de Spar gelopen voor een broodje.
2e optie was giselle, ik vond haar tot nu steeds wat te oud, nu kwam ze net achter gordijn vandaan tijdens mijn tweede rondje, door de zon troonde ze een stuk aanttrekkelijker.
omgekeerd, nog even gegluurd, ze had het al door en maakte aanstalte de deur te openen, met een aantal reviews in het achter hoofd dacht ik doen nou eindelijk !
standaard € 50,-- mijnheer zei ze, ik vroeg of er extra's waren ? zegt u maar wat u wilt mijnheer.
pzc zei ik. Ook in mijn mondje klaar komen mijnheer ? Jah zei ik. Dat werd € 50,-- extra. Is goed, wij aan de gang. Giselle ziet er strak uit. Duidelijk wat ouder dan mij maar dat stoorde mijn niet. Uit de kleren, ik liggen zij tussen mijn benen. Dildootje in de kont mijnheer ? Ik vond het goed, en het voegde ook wat toe. Ze kreeg me vlot keihard. Na uitgebreid pijpen (wel wat tandjes gevoeld) toch ook even cowgirl reverse waarbij anus aanraken ok was. tepels blijken wel wat gevoelig. Nog even omgedraaid gevraagd, dat is toch wat intiemer vind ik. Ze kreeg me zo niet over de streep echter, condoom weer af.
Ze ging weer tussen mijn benen zitten en trok een condoom over haar voet, daarmee stimuleerde ze anaal mee tijdens het trekken/ pijpen, dit ging lang door, ik heb het op een gegeven moment over genomen.n Giselle stimuleerde me tijdens trekken met tepel, borst en nek kusjes, steeds wat lager om met cim te kunnen af maken. Doordat ze steeds dichter mijn pik kwambegon het te borrellen. Uiteindelijk half in haar mond gekomen.
Giselle heeft een hele truukendoos om je over de streep te krijgen. Ik vond het een bijzondere dame. Zeer vriendelijk en schoon. Op een gegeven moment had ze door dat ik wou op geven, maar daar wou ze niet van weten. Nee mijnheer ik heb cim afgesproken dus dat gaan we doen. Giselle spreekt goed nederlands met eenn leuk spaans accent, en dat is even wennen, ik bleef in het engels vervallen want ik ben in deze situatie niet anders gewend
Ik snap heel goed dat ze populair is.