Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is voorlopig even weg (maandje of drie) heb ik begrepen.Heeft iemand haar nog gezien de laatste tijd? Ik was er gisteren rond 12:30 maar zag niemand op de kamer. Ook niet de welbekende fles aloë Vera.
+ (vooral) anaal ZC.Giselle biedt wel klaarkomen in mond aan en volgens mij ook bare.
Maar niet aan het werk lijkt me..Heb haar circa maandje geleden gezien op de Ruysdaelkade A'dam.
Ik verbaas me werkelijk dat jij in deze kwestie uberhaupt serieus genomen wordt door een aantal foremleden hier. Zeker goeie vriendjes? Beweren dat je haar een maand geleden gezien hebt in Amsterdam aan de Ruysdaelkade.. Zo'n bewering rammelt werkelijk aan alle kanten.Wat een hoop gelul hier, ik voeg een serieus bericht toe, want ik heb haar echt zien zitten, die kleine. Ze lachte nog naar mij want ze herkende me. Veel plezier verder.
Nee, niet als iemand onzin verkoopt en daar vervolgens een ander de maat mee wil nemen!Ja @Horsemen , volgens sommigen mag je geen grapje meer maken.