Voormalig lid 17065
Wandelaar
- 70
- 10/10/22
- 28
Ik had niet verwacht haar voor november terug te zien. Ook betwijfel ik of ze in Amsterdam werkt. Ze doet natuurlijk ander werk maar niet een DVP in Amsterdam, denk ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vermoed dat ze een sterke reden heeft om zo lang weg te blijven. Familieproblemen misschien? Wat de reden ook is, je moet het en haar privéleven respecteren. Persoonlijk hoop ik alleen dat ze veilig en wel is en dat er niets ergs in haar leven is gebeurd.Giselle is inmiddels al 9 maanden of langer niet gezien. Grote kans dat ze niet meer terugkomt. Toch zegt het niet alles. Genoeg dames gezien die jaren later opeens weer op het Dammetje stonden. Als het geld op is...
Nee al maanden niet meer aanwezig
Van wie uw informatie ook afkomstig was... het lijkt zeer nauwkeurig te zijn. Mooi hoor!Heb van een redelijk betrouwbare bron vernomen dat ze toch mogelijk weer terugkeerd. Misschien zelfs deze maand nog. Het zou een mooie verassing zijn.
helemaal mee eens!Ik zag haar gisteren in de namiddag, maar in de avond al niet meer. Geen idee, maar toch mooi dat ze er weer is na een klein jaar afwezigheid.
thanks manAls je van de Spar komt, tweede kamer aan je rechterhand (dus net na the office).
Als je ervoor staat is het de kamer links van Monica.
De opgespoten lippen had ze niet, zover ik dat zag dat ik voorbij liep. Zijn ook meestal jonge meiden die dat laten doen.Ik ben geen grote fan van cosmetisch werk aan het gezicht, vooral de gezwollen lippen "kikker" -look. Ik hoop dat ze haar gezicht niet heeft bedorven. Persoonlijk vond ik haar aantrekkelijk zoals ze was....Ik heb liever dat een vrouw op natuurlijke wijze ouder wordt. Als ze cosmetische chirurgie heeft ondergaan, verklaart dat waarschijnlijk de langdurige afwezigheid? Hoop snel een bezoekje aan haar te brengen.