Recensie Maria/Giselle, Alkmaar, Achterdam D2 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame zie ik al heel lang zitten en ken dit topic ook dus altijd in het achterhoofd gehouden om eens bij haar binnen te stappen om te zien wat er dan gebeurt. Vandaag was het dan eindelijk zo ver dat ze aangaf om het leuk te vinden als ik binnen zou komen dus zo gezegd, zo gedaan. Zonder afspraken te maken ons ontkleed en opgefrist en 50 Euro neergelegd.

Op bed plaats genomen begon ze met een beetje strelen en kusjes geven. Mijn handen mochten ook over haar lichaam dwalen maar het aanraken van haar tepels wil ze absoluut niet. Na wat opwarmen vroeg ze of ze voor anale stimulatie een speeltje mocht gebruiken wat ik toe stond. De eerste leek me wat te groot, maar de tweede leek me wel aardig. Daarbij werd ik ook gepijpt wat wel lekker was. Hierna over naar het intiemere gedeelte met haar eerst bovenop en daarna in missionaris maar dit werd niet echt een succes want er werd iets wat slapper.

Daarom zelf maar even aan de slag gegaan waarbij ze vroeg of ze me mocht helpen wat ik uiteraard geen probleem vond. Uiteindelijk op mijn rug en met wat anale stimulatie van haar tot een hoogtepunt gekomen, waarbij ze precies op tijd haar mond er over wist te zetten om alles op te vangen.

Of ik nog eens naar binnen ga? Vast wel, maar zal niet heel vaak zijn.
 
Klopt, ik heb haar eind vorige week al niet aangetroffen, en dat was al erg jammer. Hoorde van een collega van haar dat ze op vakantie ging (terug naar huis en familie zei ze altijd tegen me), dus dat wordt weken wachten tot rond 1 oktober.
 
Terug
Bovenaan Onderaan