Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is een flink aantal. Wat bezoek je zoal?Hmm 6-7-8 keer per maand maar moet nu toch serieus denken om dit omlaag te brengen. Van dat geld kan ik ook andere leuke dingen doen, heb er geen spijt van mooie dingen beleefd maar wat minder moet ook kunnen.
Dus om de vier dagen een dame bezoeken dus aan een gemiddeld van 150 € is + - 1050 € per maand , daar doe ik andere leuke dingen mee . Ik denk dat dan de pret en de goesting wat minder word als ik zeven keer per maand moest gaan . Liever eentje dan van wat meer € en langere tijd met de dame doorbrengen (Sauna etentje eens blijven slapen)Hmm 6-7-8 keer per maand maar moet nu toch serieus denken om dit omlaag te brengen. Van dat geld kan ik ook andere leuke dingen doen, heb er geen spijt van mooie dingen beleefd maar wat minder moet ook kunnen.
Oef , ik dacht dat ik alleen was ... maar denk ook al geruime tijd dat het met wat minder ook moet kunnen ...Hmm 6-7-8 keer per maand maar moet nu toch serieus denken om dit omlaag te brengen. Van dat geld kan ik ook andere leuke dingen doen, heb er geen spijt van mooie dingen beleefd maar wat minder moet ook kunnen.
Ha dan kunnen we elkaar steunenOef , ik dacht dat ik alleen was ... maar denk ook al geruime tijd dat het met wat minder ook moet kunnen ...
Je mag ook niet te snel afkicken natuurlijk@Randall ben langs de dames van plezier gelopen in Alkmaar maar nergens naar binnen gegaan vond het weer dapper van mezelf, had eigenlijk al gewoon niet die kant op moeten gaan.
Neen, zoiets moet je langzaam afbouwen (geldt ook voor het opbouwen)Je mag ook niet te snel afkicken natuurlijk
Je weet dat de maand nog even duurt?Ter compensatie gisteravond bij twee dames geweest nu de rest van de maand maar niet meer, kijken of ik dat volhou
Ik ben deze week braafjes geweest en hoop het volgende week ook nog zo te houden maar het zal moeilijk zijnTer compensatie gisteravond bij twee dames geweest nu de rest van de maand maar niet meer, kijken of ik dat volhou
Het liefst zo vaak mogelijk natuurlijk2 keer per week maar dat gemiddelde is de laatste maanden gezakt naar 2 keer per maand gezien het matige aanbod en belachelijke prijzen. Denk dat ik naar 1 keer in de 2 maanden zak als het zo blijft
Kon ik maar wekelijks bij haar zijn.Wekelijks.
Precies waar ik ook naar op zoek ben. Bij mijn favoriete massage salon in Den Haag krijg ik alle intimiteit die je je kan wensen.Tegenwoordig wil ik meer intimiteit. Dat vind ik meer bij goede privé dames maar eigenlijk nog meer bij de massage salons.
I.p.v. birthday sex met je partner gaat die een prostituee ballen. Echt geweldig hahah.1 of 2 keer per jaar.
1 keer is rond mijn verjaardag om mezelf te verwennen.
Laten we hopen dat de recessie een keer goed toeslaat in de maatschappij. Dat zal de DVPS ook raken. Dan is er minder vraag voor DVPs, hopelijk een hoger aanbod en daardoor een lagere prijs omdat ze moeten concurreren. Dat is mijn theorie en hoop.Wat dat aangaat hoop ik dat de prijzen gaan dalen. Het is inderdaad absurd. Vroeger ging ik makkelijker een nieuwe dame uitproberen nu ben ik terughoudend geworden want t is veel geld als t tegenvalt, wat bij t gros het geval is.
Maar weet ze het van u ?2 keer per maand. Heb een open relatie dus zij mag ook haar gang gaan.