Ik ga ongeveer 1x per maand, ondanks dat ik nog bijna dagelijks seks heb met mijn eigen vrouw. Maar pijpen en trekken is niet haar sterkste punt en qua lijf wordt het er bij haar ook niet beter op... Het liefst met mijn vaste betaalde minnares die privé ontvangt (met haar is het echt vrijen, inclusief heerlijk uitgebreid tongzoenen, ook haar verwennen en neuken zonder condoom), maar als zij niet kan of ik heb zin in een extraatje ga ik naar een privéhuis of erotische massagesalon. Mijn vrouw weet er niet van. Ik heb weleens een trio en parenclub voorgesteld, maar daar wil ze niks van weten, dus dit is helemaal een no go. Zij heeft ook geen behoefte aan een andere man en masturberen doet ze nooit.
Alibi voor naar mijn vaste DVP is sporten. Privéhuis of massagesalon doe ik vanuit mijn werk aan het einde van de middag. Ik ga dan eerder van werk weg, zodat ik na het bezoek alsnog op een normale tijd thuis ben. Ik zet altijd mijn locatie uit (hoewel ze die eigenlijk nooit checkt), navigeer met mijn werktelefoon, betaal van mijn persoonlijke rekening en fris me op of douche na afloop. En ik douche thuis altijd uitgebreid, voordat ik weer met mijn vrouw ga vrijen.