Doorwipper
Stamgast
Elke week 2 mee minimaal
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat ken ik, ik heb nu zelf een waar ik constant naartoe ga. Alles, werkelijk alles kan nu, maar dan is de fun er ook af. En inderdaad, als je dan een niveau of 2 hoger wil, zijn de prijzen dat ook.Wekelijks. Al begin ik me meer en meer af te vragen waarom...Na zovele jaren heb ik het gezien, je word veeleisender en net dan is het gemiddelde niveau lager en de prijzen hoger
Yep dat ook. Eens je dat punt bereikt hebt is de spanning er af en dat is net wat ik zoek spanning, hoef niet van a tot z te weten wat mij te wachten staat.Dat ken ik, ik heb nu zelf een waar ik constant naartoe ga. Alles, werkelijk alles kan nu, maar dan is de fun er ook af. En inderdaad, als je dan een niveau of 2 hoger wil, zijn de prijzen dat ook.
Daar zeg je zoiets. Moet toch iets in het Y-chromosoom zijn dat ze nog niet ontdekt hebben .Ik vraag me wel eens af of (onze) vrouwen dit ook doen. Lijkt toch eeuwen echt iets mannelijks deze 'passie'.
En komt er nog meer bij kijken dan ? Happy End, pzc,... ? Zoniet, zou ik het inderdaad niet wandelen noemen en ik zou niet weten wat je vriendin erop tegen zou hebben.ik weet niet of je het echt 'wandelen' kan noemen; maar ik ga wel voor massages (naakt) bij mensen langs (zonder dat mijn vriendin dit weet). Ze zegt zelf af en toe dat ik eens een massage zou moeten nemen, maar zij bedoelt bij een fysio. Ik vind het wel een stuk spannender om dit bij een masseur/masseuse thuis te doen
nee, nog nooit HE of iets anders gehad; maar de masseuze zit natuurlijk wel gewoon aan je billen en benen en ik lig naakt. Dus ja..En komt er nog meer bij kijken dan ? Happy End, pzc,... ? Zoniet, zou ik het inderdaad niet wandelen noemen en ik zou niet weten wat je vriendin erop tegen zou hebben.
Helaas eenzelfde situatie hier, al ruim 10 jaar. Een stuk genegenheid op dit vlak hoort bij 't leven vind ik. Ik kan mijn vrouw niet dwingen, 't zou niet eens fijn zijn om 't zo te moeten doen. Dus ben blij dat er dvp zijn, alleen de prijzen zijn de laatste jaren enorm gestegen waardoor er minder kan worden uitgegeven want ik heb liever een x goede qlty time dan een paar af rag beurten die ontevredenheid bieden.Omdat er thuis niets gebeurd op dit gebied ga ik gemiddeld 2x per maand
Welke polyamite site is dat dan?2-3 x per jaar gemiddeld. De laatste tijd minder omdat ik via een polyamorie-website een vaste date heb gevonden (niet betaald) die ik al een jaar ongeveer maandelijks bezoek.
Mijn vrouw wil het niet weten. Dat zit zo: Ze werd ziek, de intimiteit was plotseling over (we waren de 15 jaar daarvoor best actief), ik werd mantelzorger, ik raakte gefrustreerd, we zijn erover gaan praten, ze gaf me de vrijheid dat wanneer er een kans voorbij kwam ik mocht doen wat ik wilde. Maarrr... ze wilde er niets over horen/weten/merken. Klaar, we hebben het er niet meer over en het fijne is dat ik niet meer aan haar hoofd zeur.
In het gesprek vroeg ze zich ook af of ik DVPs overwoog. Ik wist dat die vraag ging komen. Ik had al besloten daar niet van te vertellen, omdat dat een level gevoeliger ligt. Dus nee, ze weet het niet.
Mocht je je afvragen waarom ik af en toe DVPs bezocht in de periode dat we actief waren, voor de kick en de afwisseling!
2-3 x per jaar gemiddeld. De laatste tijd minder omdat ik via een polyamorie-website een vaste date heb gevonden (niet betaald) die ik al een jaar ongeveer maandelijks bezoek.
Mijn vrouw wil het niet weten. Dat zit zo: Ze werd ziek, de intimiteit was plotseling over (we waren de 15 jaar daarvoor best actief), ik werd mantelzorger, ik raakte gefrustreerd, we zijn erover gaan praten, ze gaf me de vrijheid dat wanneer er een kans voorbij kwam ik mocht doen wat ik wilde. Maarrr... ze wilde er niets over horen/weten/merken. Klaar, we hebben het er niet meer over en het fijne is dat ik niet meer aan haar hoofd zeur.
In het gesprek vroeg ze zich ook af of ik DVPs overwoog. Ik wist dat die vraag ging komen. Ik had al besloten daar niet van te vertellen, omdat dat een level gevoeliger ligt. Dus nee, ze weet het niet.
Mocht je je afvragen waarom ik af en toe DVPs bezocht in de periode dat we actief waren, voor de kick en de afwisseling!
Hoe heet die website?2-3 x per jaar gemiddeld. De laatste tijd minder omdat ik via een polyamorie-website een vaste date heb gevonden (niet betaald) die ik al een jaar ongeveer maandelijks bezoek.
Wat dat aangaat hoop ik dat de prijzen gaan dalen. Het is inderdaad absurd. Vroeger ging ik makkelijker een nieuwe dame uitproberen nu ben ik terughoudend geworden want t is veel geld als t tegenvalt, wat bij t gros het geval is.Circa 6 jaar geleden ging ik wekelijks naar mijn vaste dames van plezier. Geweldig was dat.
Die enorme geld explosie heeft ernstig de rem erop gegooid moet ik zeggen. Ik kan het ook niet zo goed begrijpen waarom ze deze absurde prijzen hanteren. Niet vervelend bedoelt, maar een hoop zijn het ook absoluut niet waard in service en uiterlijk.
Ze vragen nu 170 euro voor een uur massage en dan gaat ze op haar kop staan, terwijl ze op een trommeltje slaat . Voor 150 euro kan je Barbie uit elkaar trekken voor een uur.
Hoezo zijn clubs met de prachtigste dames goedkoper dan een privé ontvangst?
Nou dat dus. Het is meer een principe kwestie.
Daarnaast ook veel tegenvallers meegemaakt met betreurende deal breakers. Dan doet zo'n som geld uitgeven pijn en geeft spijt.
Zolang wij meegaan met deze hoge prijzen zal er niet snel wat veranderen, ook privétuin zijn na corona gestegen in prijs. Vroeger kon je bijvoorbeeld voor 25 gulden goed terecht in de doubletstraat in den haag en veel keuze.Wat dat aangaat hoop ik dat de prijzen gaan dalen. Het is inderdaad absurd. Vroeger ging ik makkelijker een nieuwe dame uitproberen nu ben ik terughoudend geworden want t is veel geld als t tegenvalt, wat bij t gros het geval is.
Waar dan?1 tot 2 keer per maand. Heerlijk ontspannen en lekker genieten. Net eventjes Duitsland inrijden en er gaat een wereld voor je open. Alleen gangbangs en vaak om met film
SG-Parties, GB01.tv, NatalieAlba, Swingerpoint, verschillende prive aanbieders, puzzyfunWaar dan?