King Potato
Meubelstuk
Ja hoor ik heb er geen geheim om gemaakt dat ik dit deed ze wist waaraan ze zou beginnen.Maar weet ze het van u ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa hoor ik heb er geen geheim om gemaakt dat ik dit deed ze wist waaraan ze zou beginnen.Maar weet ze het van u ?
Jij bent een luky man , doet zij het ook anders moet ik eens nadenkenJa hoor ik heb er geen geheim om gemaakt dat ik dit deed ze wist waaraan ze zou beginnen.
Nee zij is geen dvpJij bent een luky man , doet zij het ook anders moet ik eens nadenken
Eigen rekening waar ik alleen toegang tot heb, simpel as that hier een budget van 400 a 600 per maandHeren, ik ben eigenlijk wel verbaasd over jullie consumptiegedrag, hoe krijgen jullie dat toch financiël verantwoord, kijk voor mij is het niet moeilijk, ik hoef niemand verantwoording af te leggen maar volgens mij hebben jullie iets wat je toch moeilijk kunt verbergen
ik ben niet getrouwd noch heb ik een relatie maar ik kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die dagelijks naar de balzak van hun man kijken of de onderbroek inspecteren op druppels.Wat doen getrouwde heren na de sex met dvp? Je kan toch niet gewoon naar huis rijden waar je vrouw op je wacht? Eerst toch iets anders lijkt me? Zoals effe naar werk, een sociale afspraak,... en wat als je wat drupsel in je onderbroek hebt na het klaarkomen nog, .... en de geur van de dvp die soms op je lichaam kan hangen, in het ergste geval een lange haar van de dvp die aan je balzak is blijven hangen na het pijpen?
Die spreken je ook nooit tegen waarschijnlijk
Ha ha, alsof ze die ooit gaat ruiken, was het maar waar. Er is een reden dat ik naar dvd's ga.Wat dacht je van een condoomgeur om je pik?
Als ze je een keer wil verrassen met een pijpbeurt bij binnenkomstHa ha, alsof ze die ooit gaat ruiken, was het maar waar. Er is een reden dat ik naar dvd's ga.
Als zo een vrouw thuis hebt dan ga je misschien niet naar een dvpAls ze je een keer wil verrassen met een pijpbeurt bij binnenkomst
Men heeft ook afwisseling nodigAls zo een vrouw thuis hebt dan ga je misschien niet naar een dvp
Na 30 jaar zal ik dat van schrik waarschijnlijk niet overlevenAls ze je een keer wil verrassen met een pijpbeurt bij binnenkomst
Geen.Gewoon een vraag in de vraag: voor mannen die naar de dvp met een vrouw thuis, hoeveel keer heb je gemiddeld sex met je vrouw per maand?
Mag je je vrouw dat ook wel cadeau doen zodat ze zichzelf kan laten verwennen net als jou....toch?1 of 2 keer per jaar.
1 keer is rond mijn verjaardag om mezelf te verwennen.
Hebben jullie überhaupt wel sex gehad?Geen.
Indien de vraag aangepast wordt met een tijdspanne van 30 jaar blijft het antwoord hetzelfde.
Voor de duidelijkheid: wij zijn nog steeds stapel op elkaar, maar zij houdt niet van seks. Je kan niet alles hebben in het leven, blijkbaar.
ik ben niet getrouwd noch heb ik een relatie maar ik kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die dagelijks naar de balzak van hun man kijken of de onderbroek inspecteren op druppels.
als ik de meeste getrouwde mannen die ik ken mag geloven is het eerder omgekeerd, men dient haast als man bovenop de keukentafel te springen met de broek op de enkels om al helicopterend de aandacht van de gade nog eens op je kleine vriend te brengen.
denk dat er eerder gevaar zit qua ontdekking in verdacht gedrag van manlief, vinden van berichtjes op computer/gsm....