Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAanbod rouleert best vaak. En vindt dames lastig te beschrijven als ik ook vaak de naam niet onthouEr loopt dezer dagen ook nog een donkere verleidelijke Lina rond en een spichtige Kaylee (of zo). Plus Jenny natuurlijk. Andere meisjes heb ik niet gezien...
Donker en verleidelijk... Heb ik toch geschreven!Is lina een negerin? Hoe ziet ze eruit?
OkeDonker en verleidelijk... Heb ik toch geschreven!
En het verschil tussen een donkere Latina en een donkere Afrikaanse meid wil ik niet maken.
Ik denk ook dat het bijna allemaal Latina's zijn. Deze vrouwen heb ik het liefst en ze geven meestal een goede service, alhoewel het af en toe wel eens kan tegenvallen. Over het algemeen heb ik met deze dames de beste ervaringen.Ik gok allemaal latina's. Zat bij Jenny ook te twijfelen.
Bleek ook een latina te zijn
Thx. Te lui en te warm om terug te lezen. Mooie vrouwen daar ??Dat is al vaker gemeld hier.
1ste dame is €50 half uur
Als je klaar bent met dame. Zeg je tegen haar dat je happy hour wilt.
Zij gaat rest van beschikbare dames halen. Die kost €25 half uur
Valt mee. Zijn geen Insta dames. Daar is prijs ook na.Mooie vrouwen daar ??
Smaken verschillen natuurlijk en mooi kan voor iedereen anders zijn. De dames daar hebben doorgaans een mooie attitude en dat maakt hun extra mooi. De meeste vrouwen hebben toch gewoon mooie vormen, echte latina's. Ze zijn eigenlijk wel helemaal mijn ding. Ik aarzel altijd even als ik keuze heb uit 4 of 5 dames. Ik wil dan toch niet die ene mindere kiezen, natuurlijk. Als die er al zijn hé. Een mindere ervaring daar is best al lang geleden. Het zal er wel eens van komen natuurlijk, want kan niet altijd even goed zijn.Valt mee. Zijn geen Insta dames. Daar is prijs ook na.
Aanbod is wisselend. Kunnen veel dames zijn. Kunnen ook weinig zijn.
Wel leuk voor een avondje. is het niks. Kun je ook nog vlakbij naar 3Angels gaan.
Net als Mabuhay latina's. €60 half uur
Geef dan een verslag als je wil.Ik overweeg morgen een tussenstop te maken bij Mabuhay, 't is lang geleden daar voor mij. Heeft hier iemand tips over het huidige aanbod? Ik zoek eigenlijk een goede pijpbeurt te krijgen...
Met veel dank voor uw reactie
Groetjes D.