Ik ben deze middag zo vlak voor 13u nog eens bij Mabuhay geweest. Een wat oudere dame van net boven de 50 schat ik, deed de deur open. Daarnaast stonden er nog 3 dames in de rij. Ik zei dat het een moeilijke keuze was, maar uiteindelijk ben ik voor de in mijn ogen meest schattige, aaibare dame gegaan en daar heb ik geen spijt van gehad.
July heette ze, naar eigen zeggen 41 jaar uit de Dominicaanse Republiek. Mooie lange haren, slank gebouwd en ongeveer 1,60 meter.
Ze stak al snel haar tong in mijn mond. Daarna besprong ze me bijna voor het bed en dat nodigde mij ook uit om haar in bed te leggen en het avontuur kon beginnen.
Meteen toen ik in bed lag, ging ze bovenop mij zitten met haar kontje terwijl ze me pijpte, kon ik haar beffen. Is zelden dat je de 69 kunt doen. Daarna kwam ze op mij zitten als een echte cowgirl en ben ik klaargekomen. Daarna gaf ze me nog een lekkere massage.
Deze dame van 41, die ik toch wat jonger had ingeschat, wist duidelijk van wanten. Tongzoenen deed ze toch graag, soms was het pijpen net iets te hard. Er was ook geen wasje vooraf in de badkamer, zoals wel iedere keer werd gedaan daar. Het was meteen vuurwerk.
Voordat ik naar boven ging, werd me nog gemeld dat ik een tweede dame kon kiezen voor 25 euro extra bovenop de 50 euro voor de eerste dame.