Klopt maar daar ga je voor die prijs niet samen inEr is badkamer met bidet en ligbad.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt maar daar ga je voor die prijs niet samen inEr is badkamer met bidet en ligbad.
Geen douche, dat dacht ik ook. Dus Na een dag werken respectvol … de oksels, voeten en …. bilnaad eens goed wassen lukt niet, of wel?Er is badkamer met bidet en ligbad.
Neen, het enige dat je kan doen is bellen wie aanwezig is. Foto's van de dames zijn nergens te vinden.Op de site staan niet de dames die er werken
Kan ik die ergens vinden op andere site
Meestal is de bezetting elke dag dezelfde. Ze blijven een tijdje in België en werken dan praktisch elke dag.iemand hier wel eens op een maandag geweest en kan vertellen hoe de bezetting op die dag was?
Thanks. En qua klanten? Neem aan dat het op vrijdagavond, zaterdag en zondag over het algemeen druk kan zijn. Doordeweekse dag lijkt me minder druk?Meestal is de bezetting elke dag dezelfde. Ze blijven een tijdje in België en werken dan praktisch elke dag.
Doordeweeks heb je daar juist veel mensen die even snel binnen wippen. Mensen die op zaterdagavond een avondvullend programma willen zoeken hun heil wel elders.Thanks. En qua klanten? Neem aan dat het op vrijdagavond, zaterdag en zondag over het algemeen druk kan zijn. Doordeweekse dag lijkt me minder druk?
Dat weet ik niet. Ik kom er nooit 's avonds. Doordeweekse dagen zijn meestal niet zo druk, dat is tenminste mijn ervaring.Thanks. En qua klanten? Neem aan dat het op vrijdagavond, zaterdag en zondag over het algemeen druk kan zijn. Doordeweekse dag lijkt me minder druk?
neenOp de site staan niet de dames die er werken
Kan ik die ergens vinden op andere site
Hey Nacho,Vandaag ben ik mijn verjaardag nog eens gaan vieren en ben ik naar Club Mabuhay gereden.
Daar aangekomen kon ik kiezen voor 3 dames. Ze moesten lachen, toen ik vroeg wie de beste was. Een keuze maken vind ik moeilijk, want het zijn toch bijna allemaal schatjes daar. Ze lagen redelijk in balans voor mij en ik koos voor de middelste in het rijtje. Haar naam, ik dacht dat ze iets zei van Kaylee. Ik verstond haar naam niet zo goed.
De dame in kwestie is van Colombia en had een vrij blanke huidskleur. Dan naar boven en de 50 euro overhandigd. Ze had het koud en kwam met een elektrisch vuurtje aandraven op de kamer. Daarna naar de badkamer en ik mocht niet zoals gewoonlijk over het bad gaan staan waarbij ze mijn edele delen wassen. Nu moest ik boven dat ding gaan staan, waar de dames zich verfrissen. Met haar Spaans begreep ik het eerst nog niet goed.
Terug op de kamer gaf ik Kaylee (denk ik dat ze heet) een rug- en schoudermassage. Het pijpen was slowly en dat heb ik best graag, want is gevoelig. Omdat ik wat groter geschapen ben, vroeg ze om voorzichtig in missionaris in haar te komen. Daarna ook nog naast haar gelegen en zijwaarts in haar gezeten. Daarna ging ze me nog pijpen en aftrekken waarbij ik klaarkwam. Al bij al dus een leuke ervaring!
Toen ik de kamer verliet, zag ik daar een dame in haar eentje in een aangrenzende kamer liggen. Ik denk dat zij wat aan het rusten was, want zij stond niet in de line-up. Ik wuifde naar haar en zij wuifde terug. Zoals ik zei, de meeste dames daar zijn toppers.
Inderdaad, bij mij ook. Kussen op de mond, maar de tong ging er toch niet in.Bij mij deed ze PZC.
Tongen niet gedaan.
Is al enkele jaren geleden, maar Zuid-Amerikaanse Tatjana was beslist een van de beste meisjes in Mabuhay. Heeft toen ook nog enkele maanden in een club in Kerniel (Borgloon) gewerkt. Sindsdien spijtig genoeg van de aardbodem verdwenen...? En die club in Kerniel is intussen ook al gesloten....... Heel vroeger eens Tatjana zonder gedaan, maar voor de rest altijd met...
Idd, ik kom daar ook af en toe en herken mij ook niet in dat verhaal. Of het moet van vele jaren geleden zijn.Ik herken me daar totaal niet in. Ook niet met bijbetalen.
Nooit andere kerels gezien op kamer.
Ja het is sterk verouderd. Maar er zijn veel slechtere.
Is al enkele jaren geleden, maar Zuid-Amerikaanse Tatjana was beslist een van de beste meisjes in Mabuhay. Heeft toen ook nog enkele maanden in een club in Kerniel (Borgloon) gewerkt. Sindsdien spijtig genoeg van de aardbodem verdwenen...? En die club in Kerniel is intussen ook al gesloten....