Johnny Walk
Meubelstuk
Ja dat bedoelde ik ook, 38-4, sorry maar geen 23 dus zoals al maanden hier verkeerd staat in titel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLigt liever niet te krikken, speelt graag met haar klanten langere SM-sessiesBordje Llana stond in het raam, dame nergens te bekennen. Lag vol continu te krikken zeker.
Inderdaad, daar staat ze.Nee, ze staat schijnbaar op SS 38.
38 heeft 5 ramen als ik me niet vergis, dus was het 38/5. Vandaag hangt haar naambordje in het tweede raam van rechts, dus 38/4.Inderdaad, daar staat ze.
Maandagavond in meest rechtse raam als je voor het huis staat. Dus niet 38/1 maar 38/7 of 8?
Weet niet hoeveel ramen er zijn in totaal.
Ik vond ze maar sip kijken maandag.
En ze is nog steeds ziek't is ne krak ons LLana, ze wist in het weekend al dat ze nu ging ziek zijn of geeft ze jou dagelijks haar gezondheidstoestand door ...
Vanavond ook haar bordje gezien in avondshift. Hing er niet om 19u. Dus ze moet er zijn.Gisteravond zag ik heel kort een dame in dat raam , zal Llana zijn zeker ik ken haar nog niet
onzin natuurlijk,afgelopen dinsdagavond was ze langdurig vrijIk zal het even vertalen:
Het komt erop neer dat ge een afspraak moet hebben want anders ziet ge ze niet.