Voormalig lid 21081
Vaste klant
- 105
- 23/01/23
- 81
Ja , zeg dat wel ,onzin natuurlijk,afgelopen dinsdagavond was ze langdurig vrij
Ik heb haar gisterenavond ook vrij zien staan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa , zeg dat wel ,onzin natuurlijk,afgelopen dinsdagavond was ze langdurig vrij
Euhhh .... LLana schreef van 10 tot 20h. k denk dat dit voldoende gegevens omvat om haar werk planning te weten.When do you start in daytime ?
Zoalsik hierboven al schreef, volgens mij bedoelt hij vanaf welke dag ze overstapt op de dagshift. En dat heeft ze niet geschreven. Dat is dus nog steeds een onbeantwoorde vraag.Ze schrijft xat ze van 10 tot 20u werkt dus dat betekent dat ze rond 10u begint, zje ook haar rooster op haar advertentie op redlights.be
Je hebt flink wat reclame gemaakt.Op het moment dat ze het schreef? Daarom ook redlights.be advertentie aangepast ... en natuurlijk zal ze altijd zelf bepalen als ze soms langer door gaat zoals bv Jiulia v VR 13 ook doet.
Dan moet je zijn berichten maar eens heel goed lezen. Begrijpend lezen welteverstaan.Ik zie hier nergens reclame het enigste wat ik zie is dat sommige niet begrijpend kunnen lezen,
Ik zie, ik zie, ik zie wat jij niet ziet .....Ik zie hier nergens reclame het enigste wat ik zie is dat sommige niet begrijpend kunnen lezen,
Soms denk ik weleens, dat www.smdome.com een pseudoniem-naam is!Llana weer terug las ik op www.smdome.com
Ben er maandag geweest , gewoon voor haar raam rond 12:00uur. The best there is in SKW!!!!!!Maandag was ze terug. ik denk veelal op afspraak.
Je ziet ze niet in het raam ofwel aan het werkt ofwel wacht ze achteraan het pand op iemand.
Doc
You are correct. I have changed it already. My apologies for any misunderstandingsThank you for the nice time Ps. If you want to be precise you should have mentioned that the kissing was on the body and not a tongue kissing ,i don't like missunderstandings in my reviews because tongue kissing is not included in my services .