Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLlana is terug, Schippersstraat 34Is Llana al terug uit vakantie?
ze zat woensdag middag erIs Llana al terug uit vakantie?
Is nu al terugZe is er tot de 21ste. Dan gaat ze naar huis. Van 12u smiddag tot 01u snachts. Elke dag
Waar zit ze nuIs nu al terug
Is nu al terug
Wel een romigeLOL. Das er eentje dat geen roomse kerst viert dit jaar
De meeste dames vieren geen roomse kerst. Velen zijn namelijk orthodox.LOL. Das er eentje dat geen roomse kerst viert dit jaar
Op de ene of andere gelukzak...Waar zit ze nu
En ik ben het niOp de ene of andere gelukzak...
Gisteren, de 23e was ze nog aan het werk, minimaal tot 23.45. Toen ging mijn leeg bedje opzoeken.Ze is er tot de 21ste. Dan gaat ze naar huis. Van 12u smiddag tot 01u snachts. Elke dag
idd heb nog trio met haar en beatrice gedaan en beatrice kei hard volgespotenIk heb haar ook het laatst Donderdag gezien. Daarna niet meer.
ik moet eerlijk zeggen ik had haar niet onmiddellijk herkend. per Jokke1234' info herinner ik me wel dat er vroeger naast Beatrice iemand stond die sprekend op haar gelijkt en die Idd naar Frankrijk vertrok. ze was ook een trio partner van Beatrice.
Tussen 14 en 22uur maak je de meeste kans. Soms ook wat vroeger, soms ook tot bijna 24uurHoelaat begint Llana aan haar werkdag ??
Oh, waar?Ja 38 met naambordje, ook online met advertenties en whats app nr
Llana heeft ook geen tongzoenen in haar pakket dus dat kan dan wel kloppenHello guys,
Eindelijks eens tot bij deze DVP geraakt.
Het is meer dan geslaagd, enkel het kussen kwam er niet volledig uit.
Have fun,
Nog op verlofHello guys,
Ten einde mij al dan niet een reis naar Antwerpen te besparen, is Llana aanwezig?
Thanks