Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar dat is al lang geleden.Maar... herinner me nog... lang geleden. We gingen schoolboeken kopen met m'n vader. En toen we terug bij de auto kwamen... stonden daar drie dames tegenaan geleund! Haha! Toen dus nog op klaarlichte dag!
Dat is dan al zeker meer dan 20 jaar geleden , dat was de goede tijd voor 500 Belgische frank een uur bijna stumpen (12.50 € )Maar... herinner me nog... lang geleden. We gingen schoolboeken kopen met m'n vader. En toen we terug bij de auto kwamen... stonden daar drie dames tegenaan geleund! Haha! Toen dus nog op klaarlichte dag!
Dat is dan zeer leuk voor je , dat je ook eens hoort hoe het vroeger was , toen stond er soms geen tijd op een bepaalde dame als je meer langs kwam dan een keer deed ze veel meer (toen was tijd geen probleem ) ook soms veel bareToen was ik nog bezig met schoolboeken hoor!
Zeker géén DVP's!
Dat kan van pas komen als er weer eens zo'n opgeschoten souteneur verhaal gaat halen bij een wandelaar die "te weinig betaald" zou hebben...Soms ook nog blauwe mannen inburger
Daar hangen ze dus wel rond. Niet elke dame wil de hele avond achter een raam zitten en raamhuur aftikken.Ik denk dat tippelmeisjes niet zullen rondhangen in bars vlakbij schipperskwartier als je evengoed naar schipperskwartier kan gaan tenzij natuurlijk de meisjes zijn van de Schipperskwartier zelf zijn. Ik ben gisterenavond tussen 22u-23u nog langs Van Stralenstraat langsgereden en geen tippelaar de zien. Ik ga vanuit dat tippelzone in Antwerpen onderdeel is van "geschiedenis van Antwerpen" is geworden.
Ja, keren dat ik ze heb gezien of het opgepikt, was dat lopend of in een bar daar in die buurt.Jaa precies ik heb ze zelf gezien, ik zeg dat niet voor niks...
Maar het is toch te begrijpen dat ze niet op auto's gericht zijn direct als het illegaal is. De werkwijze moet aangepast worden simpel.
Ja je wordt ( na oogcontact) daar wel es aangesproken om mee te gaan. Meestal Latinas.Daar hangen ze dus wel rond. Niet elke dame wil de hele avond achter een raam zitten en raamhuur aftikken.