King Potato
Meubelstuk
Eerst de sokken dan de buttplugIs het dan eerst de sokken uit? Of de buttplug?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEerst de sokken dan de buttplugIs het dan eerst de sokken uit? Of de buttplug?
Heeft Anastasia in de Geleenstraat.Zo'n vrouw met engelenvleugels... bestaat dus echt!
Bekijk bijlage 35896
en ik die dacht dat ik alles al had gezien...
Ja! Heb het ook al doorgestuurd. Kijk maar.Dacht hier gaat het om lingerie kopen?!
Nu op eens om sokken aan of uit.
Daar is echter een apart draadje voor!
Oh! Ja?Heeft Anastasia in de Geleenstraat.
En, om bij dit topic te blijven...Ze is lief
Maar service valt mee
Wat is dat?Buttplug dat doe ik zelf niet... maar bij haar, als zij dat lekker vindt... mooi!
Wat ik wél meebreng voor mezelf is m'n Armour-up. Werkt geweldig!
Bekijk bijlage 36006
Is een heel gebruiksvriendelijke penisring. Gaat tegelijk omheen je pik en ballen (is rekbaar siliconen, gaat erg makkelijk) en houdt alles strak bij elkaar! Geeft je een krachtigere erectie én je ballen zitten strak bij elkaar... apart gevoel bij het neuken en nog véél leuker bij het pijpen! Zij kan bijv. je gevoelige ballen likken of beide ballen tegelijk in haar mond nemen... of met haar scherpe nagels over je ballen gaan! Wow!Wat is dat?
Hunkemoller is uitverkocht, dan maar sokken.Dacht hier gaat het om lingerie kopen?!
Nu op eens om sokken aan of uit.
Daar is echter een apart draadje voor!
Is ook een stuk goedkoper heb ik gemerkt!Hunkemoller is uitverkocht, dan maar sokken.
Ik heb dat nog nooit gezien, is het gemaakt van siliconen of een ander materiaal.Zo ziet de verpakking eruit
Bekijk bijlage 36067
Ook heel makkelijk schoon te houden. Gewoon wassen met zeep en warm waterzacht, rekbaar siliconen. Bestaat ook in zwart
Bekijk bijlage 36068
En, wat is de mening van de dames?Als je daar zo voor haar staat met volle erectie en stevige ballen...
Maakt indruk!
Ik heb dat allemaal niet nodigAls je daar zo voor haar staat met volle erectie en stevige ballen...
Maakt indruk!
We zijn natuurlijk niet allemaal superman... (al denken we dat wel graag)Ik heb dat allemaal niet nodig
Superman? Gewoon een getrainde tong doet Al het werk bijna ze.We zijn natuurlijk niet allemaal superman... (al denken we dat wel graag)
Sokken uit maar kousen aan. Liefst met het gordeltje er bij. Mijn favoriete DVP vraagt het inmiddels niet meer. Halverwege mag het gordeltje af, maar kousen blijven aan.... jammie! Ooit een setje meegenomen voor haar in het rood, voor kerst. Man, alleen de voorpret al van de dagen voorafgaand....... Trok ze die dag ook nog rode laarzen aan, ik heb me aan haar zitten vergapen......Of toch met sokken aan?
Bekijk bijlage 36053
En dat wordt zeer zeker dolle pret in bedDie pikante lingerie is strikt genomen ook helemaal niet "nodig"...
Maar het maakt het natuurlijk allemaal een stukje leuker!
Het heet niet voor niets "bedpret"!
Dit is inderdaad de bedoeling!En dat wordt zeer zeker dolle pret in bed
Ja idd morgen is het voor mij weer zo ver een vervolg date met een een van mijn favoriete dvp ben benieuwd naar de reactie van de dvp als ze de attenties zal te zien krijgenDit is inderdaad de bedoeling!
En, heb je die foto nog?Heb het één keer gedaan een jaar of 10 geleden. Dame ontvangt volgens mij niet meer en heeft wel in paar filmpjes van Kim Holland gespeeld: Gigi - volgens mij noemde zich stoeipoes Gigi - uit Rotterdam Zuid. Nederlandse dame vol met tattoos en aardig wat piercings op intieme plekken.
Afijn, toen vond ik het wel geil als ze zich volledig in visnet lingerie zou kleden. Later heeft ze daar wat foto's mee gemaakt en als hoofdfoto mee geadverteerd op Kinky, altijd cool geweest om te zien. Toen ze 'm voor het eerst aandeed kwam ik als een gek klaar