Lingerie kopen voor je favoriete dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou, voor mij net hetzelfde hoor. Doe ik alleen voor vaste dames...
Ofwel stelt zij voor "koop eens een leuke lingeriesetje voor me"... maar meestal komt het initiatief wel van mij "nou, zou dit niet mooi passen bij jou? Lekker geil!" En zolang we het beiden leuk vinden...
Dat leidt dan natuurlijk wel tot lekker geile sex... met ofwel een zwoele striptease... of ik mag haar uitkleden... langzaam uiteraard, elk vrijgekomen stukje verkennen met m'n handen, lippen, tong... Heerlijk!

Is een heel gebruiksvriendelijke penisring. Gaat tegelijk omheen je pik en ballen (is rekbaar siliconen, gaat erg makkelijk) en houdt alles strak bij elkaar! Geeft je een krachtigere erectie én je ballen zitten strak bij elkaar... apart gevoel bij het neuken en nog véél leuker bij het pijpen! Zij kan bijv. je gevoelige ballen likken of beide ballen tegelijk in haar mond nemen... of met haar scherpe nagels over je ballen gaan! Wow!
1645622992344.jpeg
M'n ervaring is dat ook vele dames dit een leuk speeltje vinden!

Sokken uit maar kousen aan. Liefst met het gordeltje er bij. Mijn favoriete DVP vraagt het inmiddels niet meer. Halverwege mag het gordeltje af, maar kousen blijven aan.... jammie! Ooit een setje meegenomen voor haar in het rood, voor kerst. Man, alleen de voorpret al van de dagen voorafgaand....... Trok ze die dag ook nog rode laarzen aan, ik heb me aan haar zitten vergapen......

Heb het één keer gedaan een jaar of 10 geleden. Dame ontvangt volgens mij niet meer en heeft wel in paar filmpjes van Kim Holland gespeeld: Gigi - volgens mij noemde zich stoeipoes Gigi - uit Rotterdam Zuid. Nederlandse dame vol met tattoos en aardig wat piercings op intieme plekken.

Afijn, toen vond ik het wel geil als ze zich volledig in visnet lingerie zou kleden. Later heeft ze daar wat foto's mee gemaakt en als hoofdfoto mee geadverteerd op Kinky, altijd cool geweest om te zien. Toen ze 'm voor het eerst aandeed kwam ik als een gek klaar😅

Heb het één keer gedaan een jaar of 10 geleden. Dame ontvangt volgens mij niet meer en heeft wel in paar filmpjes van Kim Holland gespeeld: Gigi - volgens mij noemde zich stoeipoes Gigi - uit Rotterdam Zuid. Nederlandse dame vol met tattoos en aardig wat piercings op intieme plekken.

Afijn, toen vond ik het wel geil als ze zich volledig in visnet lingerie zou kleden. Later heeft ze daar wat foto's mee gemaakt en als hoofdfoto mee geadverteerd op Kinky, altijd cool geweest om te zien. Toen ze 'm voor het eerst aandeed kwam ik als een gek klaar😅
En, heb je die foto nog?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan