Lingerie kopen voor je favoriete dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik doe dit bij mijn favoriete prive ontvangst dame, maar de laatste keren deed ze er moeilijk over. Wilde wat ik haar gaf niet aantrekken en gaf het weg aan een ander dame begreep ik bij een volgend bezoek. Dus sindsdien ook niet meer gedaan. Een ander item dat ik voor haar kocht had ze wel bewaard, maar wat ze echt niet mooi vindt of wat niet past hoeft ze dus niet (ook wel begrijpelijk).

Maar bij een raamdame lijkt dit me raar toch, sowieso? Zij heeft geen huis waar ze haar kleding bewaart en moet het dus heen en weer slepen speciaal voor jou. En los daarvan is een prive ontvangst bezoek wat intiemer en langer, terwijl een raamdame de hele dag klanten binnenhaalt. Dan is het vreemd dat ze speciale spulletjes voor jou bij zich heeft of draagt voor jou?
Zelf doe ik alleen prive ontvangst... of af en toe een privéhuis en altijd langere afspraken. (min. een uur, vaak langer)
Nog nooit problemen gehad met dames die lingerie setjes niet willen aantrekken... zodat ik ze weer (langzaam) uit kan doen... Lekker!

Maar bij een raamdame lijkt dit me raar toch, sowieso? Zij heeft geen huis waar ze haar kleding bewaart en moet het dus heen en weer slepen speciaal voor jou. En los daarvan is een prive ontvangst bezoek wat intiemer en langer, terwijl een raamdame de hele dag klanten binnenhaalt. Dan is het vreemd dat ze speciale spulletjes voor jou bij zich heeft of draagt voor jou?
Persoonlijk heb ik meer ervaring met raamdames dan prive en ik kan je vertellen dat ik daar nog nooit problemen mee heb gehad. De meeste bewaren het in een lade onder het bed (als ze een vaste kamer hebben). Wel heb ik al zo belachelijk veel gekocht voor mijn favorieten (ik hou van afwisseling) dat zij het niet meer allemaal kwijt kunnen en ik niet verwacht dat ze continu alles meezeulen. Overigens beperkt zich dit niet tot alleen lingerie maar ook BDSM spulletjes.

Je moet maar eens kijken op de Hunkemöller website
In die "Private Collection" ga je echt wel wat vinden dat je cadeau kan doen aan je favoriete dame!

Je moet maar eens kijken op de Hunkemöller website
In die "Private Collection" ga je echt wel wat vinden dat je cadeau kan doen aan je favoriete dame!
Voor de liefhebbers...
Er loopt nu een actie bij HM: "Bra Party" Derde BH gratis... of 2de -50%
Dus... misschien het juiste moment om je favoriete dame eens extra te verwennen!
En... hoe die "Bra Party" dan verder verloopt is helemaal aan jou natuurlijk! Geniet ervan!

Voor de liefhebbers...
Er loopt nu een actie bij HM: "Bra Party" Derde BH gratis... of 2de -50%
Dus... misschien het juiste moment om je favoriete dame eens extra te verwennen!
En... hoe die "Bra Party" dan verder verloopt is helemaal aan jou natuurlijk! Geniet ervan!
Ik weet het ga straks eens kijken 🥰

Zijn jullie dan ook van het aanhouden van lingerie dan? Dus dame draagt je gekochte lingerie en je schuift de string opzij en hoppa 😅
Neen! Absoluut niet!
Uiteindelijk gaat alles uit... maar dat maakt deel uit van een uitgebreid voorspel (stukje bij stukje uitkleden en elk vrijgekomen lichaamsdeel kussen, likken,...)
En als de dame dan uiteindelijk helemaal naakt is...

Heb wel meegemaakt dat heren sexy setjes voor mij hadden gekocht, maar omdat ik zo'n ieniemienie maatje heb (xs) was de maat die ze gekocht hadden vaak nog iets te groot voor mij. Heb nu eenmaal een klein lijfje:cool:

Heb wel meegemaakt dat heren sexy setjes voor mij hadden gekocht, maar omdat ik zo'n ieniemienie maatje heb (xs) was de maat die ze gekocht hadden vaak nog iets te groot voor mij. Heb nu eenmaal een klein lijfje:cool:

Ik kocht juist bewust een maatje te klein tov de maat die ze zei zodat ze er moeite mee zou hebben om het aan te trekken.
Geweldig om die struggle te zien en die vrouwelijke curves die uitpuilen in de te strakke kleding. Lust voor mijn oog.
:love:

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan