Zelf doe ik alleen prive ontvangst... of af en toe een privéhuis en altijd langere afspraken. (min. een uur, vaak langer)Ik doe dit bij mijn favoriete prive ontvangst dame, maar de laatste keren deed ze er moeilijk over. Wilde wat ik haar gaf niet aantrekken en gaf het weg aan een ander dame begreep ik bij een volgend bezoek. Dus sindsdien ook niet meer gedaan. Een ander item dat ik voor haar kocht had ze wel bewaard, maar wat ze echt niet mooi vindt of wat niet past hoeft ze dus niet (ook wel begrijpelijk).
Maar bij een raamdame lijkt dit me raar toch, sowieso? Zij heeft geen huis waar ze haar kleding bewaart en moet het dus heen en weer slepen speciaal voor jou. En los daarvan is een prive ontvangst bezoek wat intiemer en langer, terwijl een raamdame de hele dag klanten binnenhaalt. Dan is het vreemd dat ze speciale spulletjes voor jou bij zich heeft of draagt voor jou?
Nog nooit problemen gehad met dames die lingerie setjes niet willen aantrekken... zodat ik ze weer (langzaam) uit kan doen... Lekker!