Nee nooit gemaakt of opgeslagen. Heb wel op internet gevonden wie ik bedoelde:En, heb je die foto nog?
Edit: dame noemt zich bij Kim Holland Sabrina. Maar dat terzijde.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee nooit gemaakt of opgeslagen. Heb wel op internet gevonden wie ik bedoelde:En, heb je die foto nog?
Hmm is wel leuk een dvp mag dit wel eens aantrekken voor mij en mij drillen hoor @Luna @BelleMaar de mode is nu kaki groen vrees ik...
Bekijk bijlage 36706
Ik loop den Inno binnen Hunkemöller of andere zaken oké ik krijg wel bekijks van dames wat komt die hier doen maar dan krijg je van de verkoopsters wel een compliment er zouden meer mannen dat mogen doenWaar kopen jullie eigenlijk jullie lingerie? Een tiental jaren geleden kocht ik heel vaak lingerie online voor m`n toenmalige vriendin, toen vond je heel veel webshops, heel divers aanbod en ook best wel kwaliteit. Al die webshops van toen lijken ter ziele gegaan, en het lijkt wel alsof er behalve pabo en easytoys niets meer overblijft. Het aanbod daar vind ik vaak teleurstellend, zowel naar smaak als vaak ook kwaliteit.
Lovarex heb ik al eens bekeken maar lijkt wel een alsof ze gewoon een percentje pakken op het aanbod van pabo of zo...
Waar kopen jullie eigenlijk jullie lingerie? Een tiental jaren geleden kocht ik heel vaak lingerie online voor m`n toenmalige vriendin, toen vond je heel veel webshops, heel divers aanbod en ook best wel kwaliteit. Al die webshops van toen lijken ter ziele gegaan, en het lijkt wel alsof er behalve pabo en easytoys niets meer overblijft. Het aanbod daar vind ik vaak teleurstellend, zowel naar smaak als vaak ook kwaliteit.
Lovarex heb ik al eens bekeken maar lijkt wel een alsof ze gewoon een percentje pakken op het aanbod van pabo of zo...
Marlies DekkersWaar kopen jullie eigenlijk jullie lingerie? Een tiental jaren geleden kocht ik heel vaak lingerie online voor m`n toenmalige vriendin, toen vond je heel veel webshops, heel divers aanbod en ook best wel kwaliteit. Al die webshops van toen lijken ter ziele gegaan, en het lijkt wel alsof er behalve pabo en easytoys niets meer overblijft. Het aanbod daar vind ik vaak teleurstellend, zowel naar smaak als vaak ook kwaliteit.
Bol.com is een handelsplatform dat spullen aanbied van/voor anderen... kan je dus vanalles vinden! Maar wel scherpe prijzen.Meeste success heb ik zelf via bol.com. In ieder geval om dingen te vinden, daarna wel even zoeken of een andere webshop een betere prijs heeft door op naam van artikel verder te zoeken.
Ik heb mijn laatste date weer een mooi setje cadeau gedaan hoor
Foto?Ik heb mijn laatste date weer een mooi setje cadeau gedaan hoor
Deze keer geen foto sorryFoto?
Ja, precies! Voor een spannende betaaldate koop je dus pikante lingerie...Ik koop eigenlijk alleen lingerie voor men eigen vrouw. Als ik een cadeau voor een date zou kopen zou ik iets verrassender uit de hoek willen komen. Daarvoor moet je haar natuurlijk al ff kennen.
Ik bedoel geen lingerie. Genoeg andere zaken. De meeste dvp's hebben wss al kasten vol lingerie.Ja, precies! Voor een spannende betaaldate koop je dus pikante lingerie...
Zelf vind ik Abierta Fina geweldig! Niet meteen de hoogst duurzame kwaliteit maar voor een pikant avontuurtje... Waw!
Kan je gewoon online bestellen
Bekijk bijlage 37489
B!Welke stockings zou jij kopen voor jou favoriete dame?
Bekijk bijlage 35679
Als je haar wat beter kent... kan je natuurlijk iets sexy kopen dat beiden leuk vinden!Meh.. Ik ga juist voor datgene wat ik mooi en sexy vind. Ik kom daar uiteindelijk voor mijn plezier, betaal ik ook voor. Als de dame het zelf niks vindt gooit ze het gewoon in de kast wanneer ik weg ben.
Is altijd lastig te peilen maar vaak zeggen de dames, waar ik vaker kom, dat ze het zelf ook mooi vinden. Dat is dan wel een win win situatie natuurlijk.Als je haar wat beter kent... kan je natuurlijk iets sexy kopen dat beiden leuk vinden!
Mijn vaste dvp's al enkele setjes cadeau gedaan en was telkens dubbel feest voor mijIs altijd lastig te peilen maar vaak zeggen de dames, waar ik vaker kom, dat ze het zelf ook mooi vinden. Dat is dan wel een win win situatie natuurlijk.
Ziet er geweldig uit mss voor mij cadeau te doen aan mijn volgende dateDubbel feest... bekijk dan ook maar deze twee beauties!
OMG!
Bekijk bijlage 39218
Moet toegeven dat het lingeriesetje "niet veel om het lijf" heeft...
Het lingeriesetje? Of bedoel je de dame?Ziet er geweldig uit mss voor mij cadeau te doen aan mijn volgende date
mooi!Ik heb dit setje onlangs besteld voor mijn DVP, wordt morgen bezorgd als het goed is.
Het setjeHet lingeriesetje? Of bedoel je de dame?
Nu, ja... als je deze dame dan samen neemt met Belle...Het setje
Wees maar zeker dat wordt een groot feestje love itNu, ja... als je deze dame dan samen neemt met Belle...
Dat wordt overdosis!
Heb gemerkt dat ook op haar website Belle zegt dat de agenda "vol" is!Wees maar zeker dat wordt een groot feestje love it
Ze geeft eerst data's aan de personen die ze frequent ziet dus das haar eigen keuzeHeb gemerkt dat ook op haar website Belle zegt dat de agenda "vol" is!
Nou, ze heeft gelijk!Ze geeft eerst data's aan de personen die ze frequent ziet dus das haar eigen keuze