Lingerie kopen voor je favoriete dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar kopen jullie eigenlijk jullie lingerie? Een tiental jaren geleden kocht ik heel vaak lingerie online voor m`n toenmalige vriendin, toen vond je heel veel webshops, heel divers aanbod en ook best wel kwaliteit. Al die webshops van toen lijken ter ziele gegaan, en het lijkt wel alsof er behalve pabo en easytoys niets meer overblijft. Het aanbod daar vind ik vaak teleurstellend, zowel naar smaak als vaak ook kwaliteit.
Lovarex heb ik al eens bekeken maar lijkt wel een alsof ze gewoon een percentje pakken op het aanbod van pabo of zo...

Waar kopen jullie eigenlijk jullie lingerie? Een tiental jaren geleden kocht ik heel vaak lingerie online voor m`n toenmalige vriendin, toen vond je heel veel webshops, heel divers aanbod en ook best wel kwaliteit. Al die webshops van toen lijken ter ziele gegaan, en het lijkt wel alsof er behalve pabo en easytoys niets meer overblijft. Het aanbod daar vind ik vaak teleurstellend, zowel naar smaak als vaak ook kwaliteit.
Lovarex heb ik al eens bekeken maar lijkt wel een alsof ze gewoon een percentje pakken op het aanbod van pabo of zo...
Ik loop den Inno binnen Hunkemöller of andere zaken oké ik krijg wel bekijks van dames wat komt die hier doen maar dan krijg je van de verkoopsters wel een compliment er zouden meer mannen dat mogen doen

Meeste success heb ik zelf via bol.com. In ieder geval om dingen te vinden, daarna wel even zoeken of een andere webshop een betere prijs heeft door op naam van artikel verder te zoeken.

Marlies Dekkers

Meeste success heb ik zelf via bol.com. In ieder geval om dingen te vinden, daarna wel even zoeken of een andere webshop een betere prijs heeft door op naam van artikel verder te zoeken.
Bol.com is een handelsplatform dat spullen aanbied van/voor anderen... kan je dus vanalles vinden! Maar wel scherpe prijzen.
Ze verdelen oa. Hunkemöller (Private Collection!) en PrimaDonna... beide goed merken met ruime keuze. En je kan de dame eerst laten passen in een winkel in de buurt... en zij geeft jou dan de juiste maten door zodat jij kan bestellen online! Werkt prima!

Ik koop eigenlijk alleen lingerie voor men eigen vrouw. Als ik een cadeau voor een date zou kopen zou ik iets verrassender uit de hoek willen komen. Daarvoor moet je haar natuurlijk al ff kennen.
Ja, precies! Voor een spannende betaaldate koop je dus pikante lingerie...
Zelf vind ik Abierta Fina geweldig! Niet meteen de hoogst duurzame kwaliteit maar voor een pikant avontuurtje... Waw!
Kan je gewoon online bestellen
1647380477359.jpeg

Ja, precies! Voor een spannende betaaldate koop je dus pikante lingerie...
Zelf vind ik Abierta Fina geweldig! Niet meteen de hoogst duurzame kwaliteit maar voor een pikant avontuurtje... Waw!
Kan je gewoon online bestellen
Bekijk bijlage 37489
Ik bedoel geen lingerie. Genoeg andere zaken. De meeste dvp's hebben wss al kasten vol lingerie.

Meh.. Ik ga juist voor datgene wat ik mooi en sexy vind. Ik kom daar uiteindelijk voor mijn plezier, betaal ik ook voor. Als de dame het zelf niks vindt gooit ze het gewoon in de kast wanneer ik weg ben.
Als je haar wat beter kent... kan je natuurlijk iets sexy kopen dat beiden leuk vinden!

Ik heb dit setje onlangs besteld voor mijn DVP, wordt morgen bezorgd als het goed is.

https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/ca437ed969bb34d985bc1c8fb196b48a/39ba073e5f2e48a49c9299931efbbd95.jpg?imwidth=1800
https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/f95fa0eea3ff34b88f86e3270fee6e6b/dd1d4221928f45ceb18afe57f03563f2.jpg?imwidth=1800

Ik doe dit bij mijn favoriete prive ontvangst dame, maar de laatste keren deed ze er moeilijk over. Wilde wat ik haar gaf niet aantrekken en gaf het weg aan een ander dame begreep ik bij een volgend bezoek. Dus sindsdien ook niet meer gedaan. Een ander item dat ik voor haar kocht had ze wel bewaard, maar wat ze echt niet mooi vindt of wat niet past hoeft ze dus niet (ook wel begrijpelijk).

Maar bij een raamdame lijkt dit me raar toch, sowieso? Zij heeft geen huis waar ze haar kleding bewaart en moet het dus heen en weer slepen speciaal voor jou. En los daarvan is een prive ontvangst bezoek wat intiemer en langer, terwijl een raamdame de hele dag klanten binnenhaalt. Dan is het vreemd dat ze speciale spulletjes voor jou bij zich heeft of draagt voor jou?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan