Lingerie kopen voor je favoriete dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Marco,@kokske, zouden jullie beiden samen nie beter een winkel beginnen in erotische kledij. Eentje als inkoper en de ander verkoper. Denk dat de zaken goed zouden lopen. Zoals jullie hier over kunnen kletsen. Dacht dat iets typisch voor vrouwen was , maar jullie doen echt niet onder hoor.🤣🤣🤣
Ik zie ook graag mooie lingerie en heb dat ook al meermaals cadeau gedaan maar dan in de vorm van een bon.En dan niet iets om 1 of 2x mee te spelen maar echt kwalitatief hoogstaand materiaal. Altijd van een zaak waar Lise Charmel verkocht wordt. Tot zover mijn bijdrage.

@GuntherF is echt zo heb ik echt meegemaakt met populaire van de achterdam in alkmaar. Zegt ze tegen mij kijk dit gaat een klant kopen een tas en schoenen en inderdaad ging ze erom lachen echt snikie .Ik nam wel is eten mee thats it geen misbruik van je laten maken heren. Want ze lachen er echt letterlijk om. Gewoon betalen voor de diensten en wegwezen. vond het echt stiekem gedrag.
Niet alle vrouwen zijn zo, nogmaals het is bij mij bijvoorbeeld echt een extraatje, en al zou je dat niet doen geen punt! De tijd dat we met elkaar hebben is voor mij al belangrijk.
Ja je betaald een hoop, maar dan moet het wel speciaal voelen alsof ik je vriendinnetje ben! 🌹💋

Ja helemaal mee eens cadeaus nergens voor nodig...het is prostitutie dus we betalen de hoeren voor een tijdje plezier en hup daarna wegwezen....niet blijven plakken met privé gedoe en jankverhalen....stelletje aandachtzoekers die mannen met hun cadeau's hahahahaha.... hoeren lachen zich te pletter en ja hoor nog een paar tientjes erbovenop sukkels komen toch wel weer terug....En dan klagen dat ze 200 per uur kosten en voor elk extra 50 erbij hahahahaha
Hmm, dus jij koopt je plezier. Dat jij geen giftjes haalt voor jouw dame moet je zelf weten maar wederzijds respect naar de dame is wel waar we om vragen. Ik vraag me af of je ook wel eens een goede ervaring hebt gehad. Aparently not. Voor jou is het alleen kwakkie kwijt en wegwezen, als je de dame niet wil respecteren over hun prijzen, kan je misschien die vraag ook neerleggen bij "sex contact gratis" of tinder.

🥲

@Marco,@kokske, zouden jullie beiden samen nie beter een winkel beginnen in erotische kledij. Eentje als inkoper en de ander verkoper. Denk dat de zaken goed zouden lopen. Zoals jullie hier over kunnen kletsen. Dacht dat iets typisch voor vrouwen was , maar jullie doen echt niet onder hoor.🤣🤣🤣
Ik zie ook graag mooie lingerie en heb dat ook al meermaals cadeau gedaan maar dan in de vorm van een bon.En dan niet iets om 1 of 2x mee te spelen maar echt kwalitatief hoogstaand materiaal. Altijd van een zaak waar Lise Charmel verkocht wordt. Tot zover mijn bijdrage.
Wees maar zeker dat zal verkopen als zoete broodjes 😂

Heb gehoord dat sommige vrouwen daar erg opgewonden van worden...
Voelt dan natuurlijk ook als "dubbele penetratie" neem ik aan. Interessant!
Klopt! Ze deed wel anaal, maar had nog geen buttplug, dus heb ik deze voor haar mee genomen. Super geil gezicht om tijdens de doggie naar te kijken :) En deze daarna met je tanden er uit te trekken en er dan iets anders voor in de plaats terug te stoppen ;)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan