Lingerie kopen voor je favoriete dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
'k Vind de input van dames bij dit onderwerp wel belangrijk...
Anders krijg je gewoon een groepje (geile) mannen (inclusief mezelf!) die alleen maar hun eigen waarheid komen verkondigen.

En, toch leuk te horen dat cadeautjes -inclusief pikante lingerie- alhoewel helemaal geen vereiste... toch wel naar waarde geschat worden door de dames!
Onder de voorwaarde natuurlijk dat je ook wel even rekening houdt met haar smaken en voorkeuren...

To be continued!

'k Vind de input van dames bij dit onderwerp wel belangrijk...
Anders krijg je gewoon een groepje (geile) mannen (inclusief mezelf!) die alleen maar hun eigen waarheid komen verkondigen.

En, toch leuk te horen dat cadeautjes -inclusief pikante lingerie- alhoewel helemaal geen vereiste... toch wel naar waarde geschat worden door de dames!
Onder de voorwaarde natuurlijk dat je ook wel even rekening houdt met haar smaken en voorkeuren...

To be continued!
Ik spreek gewoon liever af dan ellenlange topics te houden. Anders word het idd gewoon een geil mannen clubje waar de dames niks aan hebben.

Voor mannen zijn setjes moeilijk te vinden . Bijpassend hemd/ shirt en slip
Gelukkig heb ik borsthaar. Vinden er veel wel leuk(zeggen ze, maar ja de mening van een DVP? U vraagt en wij draaien.

Met lingerie heb ik niks , panties of kousen nog enigzins, maar uiteindelijk ga ik voor de vrouw.

Als ik n cardate doe vraag ik( als ik niet vergeet) of ze geen Beha aandoen.

Iedere dag ben ik zwaar onder de indruk, wat mede-wandeaars zoal voor hun DVP's doen. De een vraagt wat hij aan eten moet neer zetten, de ander neemt drank ( champagne? ) mee, nu weer lingerie. Op een Duits forum las ik dat iemand van de grote engelvleugels wilde kopen, zodat hij bij het neuken kon zien dat hij een engel op zijn lul had. What's next?

Ik heb er geen probleem mee, dat mensen hun fantasie uit willen leven. Echter zorgt het ook steeds meer voor een opdrijven van de prijzen. Een DVP die van haar klant alleen maar geld krijgt, is misschien niet meer bereid om een fatsoenlijke dienstverlening te leveren, omdat ze van andere klanten bovenop het geld ook nog cadeaus krijgt.

Je ziet nu al door Corona, dat de prijzen omhoog gaan. Als ik straks ook nog lingerie/chocola/geurtjes moet kopen om te neuken, dan is de pret snel afgelopen.
Ja helemaal mee eens cadeaus nergens voor nodig...het is prostitutie dus we betalen de hoeren voor een tijdje plezier en hup daarna wegwezen....niet blijven plakken met privé gedoe en jankverhalen....stelletje aandachtzoekers die mannen met hun cadeau's hahahahaha.... hoeren lachen zich te pletter en ja hoor nog een paar tientjes erbovenop sukkels komen toch wel weer terug....En dan klagen dat ze 200 per uur kosten en voor elk extra 50 erbij hahahahaha

Ja helemaal mee eens cadeaus nergens voor nodig...het is prostitutie dus we betalen de hoeren voor een tijdje plezier en hup daarna wegwezen....niet blijven plakken met privé gedoe en jankverhalen....stelletje aandachtzoekers die mannen met hun cadeau's hahahahaha.... hoeren lachen zich te pletter en ja hoor nog een paar tientjes erbovenop sukkels komen toch wel weer terug....En dan klagen dat ze 200 per uur kosten en voor elk extra 50 erbij hahahahaha
Tja, ik heb bij dames ook de bureautjes vol zien staan met bossen bloemen en flessen wijn. Vond het wel bijzonder om te zien.

@GuntherF is echt zo heb ik echt meegemaakt met populaire van de achterdam in alkmaar. Zegt ze tegen mij kijk dit gaat een klant kopen een tas en schoenen en inderdaad ging ze erom lachen echt snikie .Ik nam wel is eten mee thats it geen misbruik van je laten maken heren. Want ze lachen er echt letterlijk om. Gewoon betalen voor de diensten en wegwezen. vond het echt stiekem gedrag.

Iedere dag ben ik zwaar onder de indruk, wat mede-wandeaars zoal voor hun DVP's doen. De een vraagt wat hij aan eten moet neer zetten, de ander neemt drank ( champagne? ) mee, nu weer lingerie. Op een Duits forum las ik dat iemand van de grote engelvleugels wilde kopen, zodat hij bij het neuken kon zien dat hij een engel op zijn lul had. What's next?

Ik heb er geen probleem mee, dat mensen hun fantasie uit willen leven. Echter zorgt het ook steeds meer voor een opdrijven van de prijzen. Een DVP die van haar klant alleen maar geld krijgt, is misschien niet meer bereid om een fatsoenlijke dienstverlening te leveren, omdat ze van andere klanten bovenop het geld ook nog cadeaus krijgt.

Je ziet nu al door Corona, dat de prijzen omhoog gaan. Als ik straks ook nog lingerie/chocola/geurtjes moet kopen om te neuken, dan is de pret snel afgelopen.
Zo'n vrouw met engelenvleugels... bestaat dus echt!

1645457903915.jpeg

en ik die dacht dat ik alles al had gezien...

Meh.. Ik ga juist voor datgene wat ik mooi en sexy vind. Ik kom daar uiteindelijk voor mijn plezier, betaal ik ook voor. Als de dame het zelf niks vindt gooit ze het gewoon in de kast wanneer ik weg ben.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan