Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke van de 3??Das ook een van mijn favoriete kleuren en ben er zeker van dat het zeer mooi staat bij mijn favoriete dvp
Probeer eens te raden maar je zal het zo wetenWelke van de 3??
Van de 10Welke van de 3??
Ja, ik dacht van wel.Deze heb ik al geloof ik, wel met een bijpassende string is deze van Shein?
Ik spreek gewoon liever af dan ellenlange topics te houden. Anders word het idd gewoon een geil mannen clubje waar de dames niks aan hebben.'k Vind de input van dames bij dit onderwerp wel belangrijk...
Anders krijg je gewoon een groepje (geile) mannen (inclusief mezelf!) die alleen maar hun eigen waarheid komen verkondigen.
En, toch leuk te horen dat cadeautjes -inclusief pikante lingerie- alhoewel helemaal geen vereiste... toch wel naar waarde geschat worden door de dames!
Onder de voorwaarde natuurlijk dat je ook wel even rekening houdt met haar smaken en voorkeuren...
To be continued!
10 nee 3 is voldoendeVan de 10
Hmm kweenie hoor, vind zulke onderwerpen wel interessant!Ik spreek gewoon liever af dan ellenlange topics te houden. Anders word het idd gewoon een geil mannen clubje waar de dames niks aan hebben.
Oh, ja! Afspreken blijft natuurlijk de max!Ik spreek gewoon liever af dan ellenlange topics te houden. Anders word het idd gewoon een geil mannen clubje waar de dames niks aan hebben.
Vrouwelijk schoon... is altijd al een zéér interessant onderwerp geweest!Hmm kweenie hoor, vind zulke onderwerpen wel interessant!
Moeilijk te koop!Setjes voor mannen... da's natuurlijk weer een heel ander topic!
Ja helemaal mee eens cadeaus nergens voor nodig...het is prostitutie dus we betalen de hoeren voor een tijdje plezier en hup daarna wegwezen....niet blijven plakken met privé gedoe en jankverhalen....stelletje aandachtzoekers die mannen met hun cadeau's hahahahaha.... hoeren lachen zich te pletter en ja hoor nog een paar tientjes erbovenop sukkels komen toch wel weer terug....En dan klagen dat ze 200 per uur kosten en voor elk extra 50 erbij hahahahahaIedere dag ben ik zwaar onder de indruk, wat mede-wandeaars zoal voor hun DVP's doen. De een vraagt wat hij aan eten moet neer zetten, de ander neemt drank ( champagne? ) mee, nu weer lingerie. Op een Duits forum las ik dat iemand van de grote engelvleugels wilde kopen, zodat hij bij het neuken kon zien dat hij een engel op zijn lul had. What's next?
Ik heb er geen probleem mee, dat mensen hun fantasie uit willen leven. Echter zorgt het ook steeds meer voor een opdrijven van de prijzen. Een DVP die van haar klant alleen maar geld krijgt, is misschien niet meer bereid om een fatsoenlijke dienstverlening te leveren, omdat ze van andere klanten bovenop het geld ook nog cadeaus krijgt.
Je ziet nu al door Corona, dat de prijzen omhoog gaan. Als ik straks ook nog lingerie/chocola/geurtjes moet kopen om te neuken, dan is de pret snel afgelopen.
Tja, ik heb bij dames ook de bureautjes vol zien staan met bossen bloemen en flessen wijn. Vond het wel bijzonder om te zien.Ja helemaal mee eens cadeaus nergens voor nodig...het is prostitutie dus we betalen de hoeren voor een tijdje plezier en hup daarna wegwezen....niet blijven plakken met privé gedoe en jankverhalen....stelletje aandachtzoekers die mannen met hun cadeau's hahahahaha.... hoeren lachen zich te pletter en ja hoor nog een paar tientjes erbovenop sukkels komen toch wel weer terug....En dan klagen dat ze 200 per uur kosten en voor elk extra 50 erbij hahahahaha
Du siehst wunderschön aus, ich besuche deine Seite und dein Tattoo ist fantastischDaarom is een bosje rozen vd appie al perfect
Zijn allemaal leuke toevoegingen maar het gaat om het idee
Zo'n vrouw met engelenvleugels... bestaat dus echt!Iedere dag ben ik zwaar onder de indruk, wat mede-wandeaars zoal voor hun DVP's doen. De een vraagt wat hij aan eten moet neer zetten, de ander neemt drank ( champagne? ) mee, nu weer lingerie. Op een Duits forum las ik dat iemand van de grote engelvleugels wilde kopen, zodat hij bij het neuken kon zien dat hij een engel op zijn lul had. What's next?
Ik heb er geen probleem mee, dat mensen hun fantasie uit willen leven. Echter zorgt het ook steeds meer voor een opdrijven van de prijzen. Een DVP die van haar klant alleen maar geld krijgt, is misschien niet meer bereid om een fatsoenlijke dienstverlening te leveren, omdat ze van andere klanten bovenop het geld ook nog cadeaus krijgt.
Je ziet nu al door Corona, dat de prijzen omhoog gaan. Als ik straks ook nog lingerie/chocola/geurtjes moet kopen om te neuken, dan is de pret snel afgelopen.
Daar zou ik wel eens met willen afspreken hoorZo'n vrouw met engelenvleugels... bestaat dus echt!
Bekijk bijlage 35896
en ik die dacht dat ik alles al had gezien...
Ja, ik ook!Daar zou ik wel eens met willen afspreken hoor
Of stel je voor dat je favoriete dvp zulke tattoo heeft amai ik denk wel dat ze bij mijn favoriete dvp zouden passen zeJa, ik ook!
Of je kan haar voorstellen om die tattoo te laten zetten.Of stel je voor dat je favoriete dvp zulke tattoo heeft amai ik denk wel dat ze bij mijn favoriete dvp zouden passen ze
Das ook een feit ik denk wel dat er eentje dit mss wel ziet zittenOf je kan haar voorstellen om die tattoo te laten zetten.
Jij betaald uiteraard!
Meh.. Ik ga juist voor datgene wat ik mooi en sexy vind. Ik kom daar uiteindelijk voor mijn plezier, betaal ik ook voor. Als de dame het zelf niks vindt gooit ze het gewoon in de kast wanneer ik weg ben.Onder de voorwaarde natuurlijk dat je ook wel even rekening houdt met haar smaken en voorkeuren...