sexy meid in maastricht doet cardate, wat ik eigelijk wil Heeft iemand ervaring met haar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenO wat was er dan, ik wil gewoon een vluggertje namelijk., waar kan ik over terug lezen?Er is al over geschreven. Niet zo positief...
Sla mijn beurt over.geen pijpen en zoenen, ben benieuwd wat ze dan vraagt
Als je haar dan eens uitnodigt dan weet je het en kan je jouw ervaring met ons delenBedankt, nou weet ik nog niks. Hahaha reacties zijn verdeeld
Kon je die op rapporten dat ze fake is..WHG
Commentaren bij het nummer +31617554203
Kijk uit, probeert met een smoesje dat je geld aan haar overmaakt. Om het daarna goed te maken. Trap er niet in!
Gevaarlijk 30-04-2023
Ze heeft alweer een nieuwe naam zie ik, ook is ze opeens ouder geloof ik haha.
Iemand avaring met deze Meid? Doen of niet doen?
Weet ik niet meer.Oude naam/recensie?
die iddVolgens mij is het deze.
Recensie - Silvana/Candy, Heerlen
Inmiddels al een paar maandjes geleden dat ik bij "Candy" geweest ben, in juli welteverstaan, maar desalniettemin toch een (goede) recensie waard gezien ze nog altijd actief is. ;) In eerste instantie was ik niet zo gecharmeerd van de advertenties op Sexjobs (waar ze ook adverteert) waar ze...www.girlsreview.nl
Lieve meid. Kun je zonder condoom doen maar probeert je vaak geld over te laten maken. Niet doen. Afspreken prima maar niet van tevoren payendie idd
Durf het niet aan.zal lastig worden aangezien zij maar 2 dagen hier is.
ben je trouwens nog bij lieke geweest?
Met alleen maar vragen hier kom je nergensDurf het niet aan.
Goeie tipdan zoek maar verder tot je er eentje gevonden hebt met een bordje: ik ben helemaal geweldig, mij moet je hebben