Denk dat je daar geluk moet hebben volgens mij werken ze daar afentoe wanneer ze zin hebben een paar dagen die dame waar ik bij was kwam uit omg utrecht was ook maar paar dagen daar en dat geld ook voor linda die werkt zowiezo maar steeds paar dagen ook in belgie doet dat tussen de gangbangs en shoots door die is zowiezo altijd met van alles bezig ook buiten de sex industrie om . Ik denk niet dat er veel dames te gelijk werken en soms ook helemaal geen en heb het vermoeden dat dan ook geen telefoon beantwoord word. Ik zelf ben er eigenlijk alleen maar heen geweest omdat ik eens wilde weten hoe het daar was en of de dame echt was die toen advertereerde. Zoals ik eerder al zei was dat toen wel zo was ook een leuke dame maar vond de prijs van 200 euro beetje te veel dat was wel met meer prijs van 50 voor pzc was wel tot het einde . Ook was zei de enigste dame hoewel ik vermoed dat de gastvrouw ook gewoon werkt, kan me niet voorstellen dat het lonend is een gastvrouw te hebben voor maar 1 werkende dame. Ook linda heeft er echt gewerkt dus fake is het niet maar
Voor een privehuis / club vind ik het vreemd is toch vrij grote tent moet je toch redelijk wat omzet draaien wil dat lonend zijn.