Zou eerder richting Aken gaan. En dan privehuizen.Is er enig advies voor leuke, betrouwbare dames in regio Zuid-Limburg?
Mooie dames voor betaalbare prijzen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZou eerder richting Aken gaan. En dan privehuizen.Is er enig advies voor leuke, betrouwbare dames in regio Zuid-Limburg?
Is dat tegenwoordig deze?Een nieuw gezicht: Jennifer uit Sittard https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-meid-voor-neuken-zonder_8282319
Kent iemand d'r?
Dat is niet de zelfdeIs dat tegenwoordig deze?
Ik herken een foto, maar weet niet waarvan.
Er is jammer genoeg vrijwel geen aanbod meer en het aanbod dat er is, is te mooi om waar te zijn zowel in NL als in B. Heb de afgelopen 4 weken flink gewandeld maar er zat er geen een tussen die deed wat die beloofde allemaal geld maniakken zowel latina en oostblok .Daarbij de prijzen er is toch een daling van zo een 60 a 70 % minder wandelaars wellicht komt het daardoor dat er heel erg weinig aanbod nog is Prijzen van 150 euro voor 30 min begint steeds normaler te worden . Laats had ik een dame een bericht gestuurd vroeg gewoon 400 euro per uur hihi . Ik zou zeggen probeer al deze dames die op sites staan prive ontvangst te mijden en dan gewoon naar een club gaan vooral in Aken ben je veel goedkoper uit en meestal hele mooie DVP .Is alweer foetsie
Ik had haar ook berichtje gestuurd maar geen reactie, zag er wel heerlijk uit… hoe komt het dat ze ook zo snel weer vertrekken vraag ik me dan af. Hebben ze een paar klanten genoeg of gewoon fake?
Ik ook geen reactie. 2x gemaild. HelaasIk had haar ook berichtje gestuurd maar geen reactie, zag er wel heerlijk uit… hoe komt het dat ze ook zo snel weer vertrekken vraag ik me dan af. Hebben ze een paar klanten genoeg of gewoon fake?
Nee dit is echt een andere dameDit was volgens mij wel een bekende uit Limburg, of ben ik in de war met een andere dame? Ontvangt nu in Herzogenrath.
O wat was er dan, ik wil gewoon een vluggertje namelijk., waar kan ik over terug lezen?Er is al over geschreven. Niet zo positief...