Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
jazeker, meer aanbod dan in regio NL.
Alleen jammer van die fotoshoot foto's. Ziet er geweldig uit, maar zo zien ze er waarschijnlijk niet altijd uit.
En ik baal een beetje van die ads op RL van Ashley en Lauren die alleen foto's en filmpjes willen verkopen.

Net even gebeld en binnen 10 seconden dikke vette red flags, stem klinkt doorgerookt en ordinair Nederlands.
En toen ik vroeg naar de mogelijkheden en prijzen was het dat staat in de advertentie en daarna legde ze de telefoon direct neer!
Oftewel een gesprek van amper 10 seconden en een normale vraag beantwoorden heeft ze al geen zin in dan weet ik 99% zeker dat je van zowel de dame als haar service niet veel moet verwachten...

Stuitte op Benté uit Maastricht via Sexjobs: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/beschikbaar-voor-een-leuke-tijd-_8353552

Vraagt voor privéontvangst een aanbetaling.. Heeft ooit iemand al eens een aanbetaling gedaan voor een dvp zónder opgelicht te zijn?
"Ze" zit inmiddels in Friesland 🙂 Dit soort advertenties verschijnen meestal in het weekend, vanaf vrijdagavond, als de burelen van Sexjobs gesloten zijn, er is dan geen enkel toezicht. 100% oplichterij. Nooit aanbetalen bij "onbekende" dames!

Ik zou ook weer eens een dame willen bezoeken in Zuid-Limburg. Laatste keer is al dik 2 jaar geleden. Ik vind het aanbod de laatste tijd in Limburg bizar slecht. Moeilijk om in te schatten welke advertentie te vertrouwen is, welke dames het leuk vinden om te doen en welke je zo snel mogelijk naar buiten werken. Tijd geleden kon ik dat nog goed via hookers opzoeken.

Is er enig advies voor leuke, betrouwbare dames in regio Zuid-Limburg?

Ik zou ook weer eens een dame willen bezoeken in Zuid-Limburg. Laatste keer is al dik 2 jaar geleden. Ik vind het aanbod de laatste tijd in Limburg bizar slecht. Moeilijk om in te schatten welke advertentie te vertrouwen is, welke dames het leuk vinden om te doen en welke je zo snel mogelijk naar buiten werken. Tijd geleden kon ik dat nog goed via hookers opzoeken.

Is er enig advies voor leuke, betrouwbare dames in regio Zuid-Limburg?
Dan even de grens over. Vooral regio Maasmechelen/Hasselt. Nederlands Limburg is drama laatste maanden 🙄

Terug
Bovenaan Onderaan