Lili 🌸

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dankjewel voor de lieve en bezorgde reacties! 🫶🏻

Ik heb een paar dagen geleden vernomen dat 'het' met alle waarschijnlijk goedaardig is, ik moet alleen nog één onderzoek hebben ter bevestiging, maar ik heb er voor nu goede hoop in dat alles in orde komt.

Nu even iets anders: las ik het goed dat Tiff en Joke allebei er niet meer zijn? Que pasa?

En lieverds, jullie hebben met teleurgesteld: tijdens mijn afwezigheid werd REGEL 1 OVERTREDEN! You guys... !! 🙈🤣
 
Ik ben toch wel erg onder de indruk van jullie ongerustheid, doet toch ergens wel deugd aan mijn ego dat ik (door sommigen) gemist werd 😄

Ik kan me inbeelden dat het een beetje verdacht overkwam dat ik opeens niet meer actief was hier. Jammergenoeg heb ik heel onverwacht erg slecht nieuws gekregen op het vlak van mijn gezondheid. Mijn leven heeft de afgelopen weken op zijn kop gestaan en vooral bestaan uit overleven, ziekenhuis in en uit, allerhande onderzoeken, testen, scans, afspraken met chirurgen en professoren en vooral heel erg ongerust zijn. Ik kan jullie verzekeren: alles wordt dan ineens heel erg relatief. Ik had ook totaal geen energie of behoefte om op GR te komen.
Maar stilletjes aan gaat het leven verder. En vreemd genoeg geraak je op een gegeven moment zelfs aan het meest slechte nieuws gewend en wil je weer door. Dat ga ik bij deze dan ook gewoon doen. Alles komt goed. Hoop ik.

Ik ga nu niet meer reageren op al jullie comments hier, maar kan al wel zeggen dat ik me zeker niet druk maak over bepaalde reacties en individuen, laat staan er energie aan ga verspillen. Voor mij is dat eigenlijk niet meer dan wat storend geruis op de achtergrond, een beetje irritant, maar verder onschadelijk en na een tijdje hoor je het al bijna niet meer.

Liefs, Lili x
Vervelende om te lezen Lili
ik ken je voor rest niet.maar zag je bericht gisteren voorbijkomen toen ik deze pagina aanklikte. wens je heel veel sterkte en beterschap toe🍀🙏
 
Nu even iets anders: las ik het goed dat Tiff en Joke allebei er niet meer zijn? Que pasa?
Wat Joke betreft: dat is onbedoeld mijn verdienste. Voor alle context verwijs ik je naar haar nu gesloten topic en dan vanaf mijn reactie daar op pagina 10 naar beneden lezen en als laatste het bericht van admin.

Wat Tiff betreft: die heeft een Houdini gedaan en was ineens poef weg 😔
 
Wat Joke betreft: dat is onbedoeld mijn verdienste
Volgens Joke, was ze voornamelijk dat commentaar op haar blog zat, en met name die vqn 🐈‍⬛, die overigens ook al een stoorzender was, in Miss Tiffany haar topic.
Bovendien had er niet van haar fanboys het lef om haar even een prive berichtje te sturen.
 
Laatst bewerkt:
Nu even iets anders: las ik het goed dat Tiff en Joke allebei er niet meer zijn? Que pasa?
Noortje heeft trouwens ook haar account beëindigd in die periode!

Niet dat ik daar verder baanbrekende informatie over heb, maar als we dan toch alles aan het bespreken zijn...
 
Noortje heeft trouwens ook haar account beëindigd in die periode!

Niet dat ik daar verder baanbrekende informatie over heb, maar als we dan toch alles aan het bespreken zijn...
Noortje zit op de Antillen en kondigde het aan.
Joke en de Miss niet.
Wel een verschil.
Noortje vond ik maar irritant 😅😅

Back on topic
Dus wie zit dr allemaal aan de Duvel op de terugkeer van Lili hier en proostend op een goed herstel ?
Raise your hand ☝️
 
Noortje zit op de Antillen en kondigde het aan.
Oprechte vraag, maar waar deed ze dat dan?

Ik weet dat ze haar stop als DvP aankondigde, maar ze bleef daarna wel gewoon actief op het forum, tot ze ineens Voormalig Lid was.

Joke en de Miss niet.
Nou ja, Joke kondigde het wel aan, alleen was dat op hele korte termijn.


Dus wie zit dr allemaal aan de Duvel op de terugkeer van Lili hier en proostend op een goed herstel ?
Raise your hand ☝️

☝️
 
Op Lili haar terugkeer en hopend op goed herstel 🤗🤗😁
IMG_20240907_181402_005.jpg
Oprechte vraag, maar waar deed ze dat dan?

Ik weet dat ze haar stop als DvP aankondigde, maar ze bleef daarna wel gewoon actief op het forum, tot ze ineens Voormalig Lid was.
Ik trok het even samen met haar bericht over verhuizen naar de Antillen. Kan me het exacte citaat niet voor de geest halen maar ze liet vallen dat haar partner en zij ik meen content gingen maken daar of iets anders, en dit forum past daar niet bij.
Tenminste dat denk ik
 
Het is beter om helemaal geen alcohol meer te drinken, het houdt je in een low level state

Bij low level state haakte ik af. Niet omdat ik perse van drank houd maar omdat het zo'n lege term is.
Ieder moet voor zichzelf bepalen of ie drinkt of niet. Een van mijn beste vrienden is geheel onthouder. Helemaal prima.
Zolang men maar hulp zoekt als het uit de klauwen dreigt te lopen.

Waarom zeg ik low level state haakte ik af en is het imo een holle term ? Al zal hij het wel uitleggen waarom hij het zo vindt.
Mij zegt het niets en kan je dr van alles aan toekennen al naar gelang de situatie.
Als ie had gezegd van stop met drinken want het leidt tot bijvoorbeeld meer verkeersdoden dan had ik naar m geluisterd.

Wellicht het kijken waard
 
Terug
Bovenaan Onderaan