Lili 🌸

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom zeg ik low level state haakte ik af en is het imo een holle term ? Al zal hij het wel uitleggen waarom hij het zo vindt.
Het gaat simpelweg om dat je minder energie hebt, ook als je maar 1 keer per week drinkt, en als je minder energie hebt kan dat weer een negatief effect hebben op het verloop van je leven omdat je minder actie onderneemt om dingen voor elkaar te krijgen, als je een periode geen alcohol drinkt krijg je je natuurlijke energie weer terug, zo ben ik 6 jaar geheelonthouder geweest en dat beviel mij een stuk beter, maar af en toe een biertje is ook wel lekker
 
Volgens Joke, was ze voornamelijk dat commentaar op haar blog zat, en met name die vqn 🐈‍⬛, die overigens ook al een stoorzender was, in Miss Tiffany haar topic.
Bovendien had er niet van haar fanboys het lef om haar even een prive berichtje te sturen.
Ik ben persoonlijk wel fan van kater zijn comments.
lekker sarcastisch en het zijn soms wel doordenkertjes, maar ze zitten er altijd boenk op.
Dat was vooral Lilyxx in haar topic, Joke toch niet? Ik vond Joke wel correct

Ik moet zeggen dat ik toch ook menigmaal schrok van Joke haar reacties.
Vond haar eerlijk gezegd niet altijd even netjes reageren op bijvoorbeeld de handelswijzes of prijzen van andere DVP's.
Mag best eens meer zijn ook dan af en toe. Voordeel : je wordt er niet dronken van.
Nadeel : je kan er ook verslaafd aan geraken.
Pluspunt : goede sex verveelt eigenlijk nooit😛😛😛😛
What he said ☝🏻
Goede Whisky en goede sigaren vervelen ook nooit .


😁😁
Een goeie whisky kan inderdaad eens smaken🥃
Ze spreken het mss af. Zorg goed voor mijn schaapjes.😉
Zo is het inderdaad een beetje gelopen. Ben blij dat ik Tiff's zegen nog heb gekregen om het stokje over te nemen, maar vind het ontzettend jammer dat ze er niet meer is.
Niemand die het zo mooi kon verwoorden als Miss Tiffany, we miss you girl 🩷
Thnx 4 the invite, Lelie.

Veel succes met je eigen stekkie, ik wens je veel sterkte met dat hormoon-gedreven zooitje ongeregeld hier. Ik zal af en toe een duit in het zakje doen qua ongeregeldheid, if you don't mind.

By the way: complimenten hoe je het BBW-verhaal tackelde. Heerlijk. Complexloos.. mooi woord

Nog mooie piemels gespot op de kaap? Melrose, I presume? :ROFLMAO:

Anyway… wat heb je voor ons in petto hier?
Filosofische vergezichten?
Smakelijke anekdotes?
Scherpe observaties?
Of gewoon lekker ordinaire klantenwerving 😜
waar op zich niets mis mee is..

Feed us, Lelie… feed us!
😛
Leuk dat je er ook bij bent!
En inderdaad heel wat mooie piemels gespot op de kaap, maar hier en daar een lelijke ook 🙈
Le Glamour Beach, Waiki en Le Babylon waren toch wel weer het leukst...
Als ik door mijn ooghaartjes kijk, zie ik het wel voor me..

De Lelie op de uitkijk voorop de bierfiets, uitkijkend naar een zwembad en COCKtails en Tiffy zuchtend en steunend vol op de pedalen om er nog enige vaart in te krijgen.

Toffee druk aan het plaatjes draaien, Kater druk met de volgende oneliner en TheGuy verweesd rondkijkend, zich afvragend wat hem nu weer overkomt. Schorpio zit op Maps uit te vogelen hoeveel km's hij vandaag weer moet afleggen, Sanji zoekt er een kleuke striptekening bij en Roxas vraagt zich af hoe 1 + 1 in godsnaam 3 kan zijn.

En het was een leuke middag in augustus...

😜
Zalig dit! 🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Als ik door mijn ooghaartjes kijk, zie ik het wel voor me..

De Lelie op de uitkijk voorop de bierfiets, uitkijkend naar een zwembad en COCKtails en Tiffy zuchtend en steunend vol op de pedalen om er nog enige vaart in te krijgen.

Toffee druk aan het plaatjes draaien, Kater druk met de volgende oneliner en TheGuy verweesd rondkijkend, zich afvragend wat hem nu weer overkomt. Schorpio zit op Maps uit te vogelen hoeveel km's hij vandaag weer moet afleggen, Sanji zoekt er een kleuke striptekening bij en Roxas vraagt zich af hoe 1 + 1 in godsnaam 3 kan zijn.

En het was een leuke middag in augustus...

😜
1+1 is toch 11 of niet soms. 🤔😜
Zo is het inderdaad een beetje gelopen. Ben blij dat ik Tiff's zegen nog heb gekregen om het stokje over te nemen, maar vind het ontzettend jammer dat ze er niet meer is.
Niemand die het zo mooi kon verwoorden als Miss Tiffany, we miss you girl 🩷
Ze zal erg gemist worden 😔. Maar je bent wel een waardige opvolgster. Ook omdat je mee in haar topic zat.

Ik denk dat ze keek en zag dat het goed zat. 😉😇
 
Laatst bewerkt:
Ik ben persoonlijk wel fan van kater zijn comments.
lekker sarcastisch en het zijn soms wel doordenkertjes, maar ze zitten er altijd boenk op.


Ik moet zeggen dat ik toch ook menigmaal schrok van Joke haar reacties.
Vond haar eerlijk gezegd niet altijd even netjes reageren op bijvoorbeeld de handelswijzes of prijzen van andere DVP's.

What he said ☝🏻

Een goeie whisky kan inderdaad eens smaken🥃

Zo is het inderdaad een beetje gelopen. Ben blij dat ik Tiff's zegen nog heb gekregen om het stokje over te nemen, maar vind het ontzettend jammer dat ze er niet meer is.
Niemand die het zo mooi kon verwoorden als Miss Tiffany, we miss you girl 🩷

Leuk dat je er ook bij bent!
En inderdaad heel wat mooie piemels gespot op de kaap, maar hier en daar een lelijke ook 🙈
Le Glamour Beach, Waiki en Le Babylon waren toch wel weer het leukst...

Zalig dit! 🤣🤣
Ik denk dat we ons Lili terug hebben. Hoe mooi is dit dat ze voor meeste posts de tijd neemt om toch iets van haar idee neer te schrijven. Blijven doen Lili. 🤩🤩
 
Hey jongens, Het topic is enkel opgeschoond hé. We zijn niet verbannen.🤣🤣🤣. We missen de gastvrouw natuurlijk om weer wat swung in het topic te brengen. Maar we begrijpen dit hoor Lili. Jouw gezondheid komt eerst . Al lang blij dat het topic weer open is waarvoor dank aan een aantal vaste gasten hier die toch wel in de bres gesprongen zijn voor jouw topic. Merci gasten. Positief blijven voor ons Lili is de beste steun die ze kan krijgen via dit forum.
 
Het grappige is dat ik Lili helemaal niet ken, ze woont helaas te ver weg voor mij om haar te bezoeken. Maar het lijkt me zo'n leuke dame. Haar reacties zijn altijd erg gevat. Ja ik ben blij dat dit topic weer is open gezet.
Ook voor mij woont ze ver maar heb de sprong gewaagd en het me niet beklaagd. Stiekem hoop ik op een snelle tweede stoeipartij. Als Lili er klaar voor is zit dat er zeker in. 😊😊😊
 
Ik ben ook blij dat het topic weer open is. Vermoedelijk heeft het klagen geholpen, mede dankzij leden die hier ook niet vast zijn.

Laten we wachten totdat de gastvrouw Lili positief bericht krijgt over haar gezondheid, en dat ze op en in haar tempo hier aanwezig kan zijn.

@Lili, ik wens je veel sterkte in deze tijd en als de kans zich voordoet, maak ik een afspraak. Vind het nu ongepast.
 
Ik ben ook blij dat het topic weer open is. Vermoedelijk heeft het klagen geholpen, mede dankzij leden die hier ook niet vast zijn.

Laten we wachten totdat de gastvrouw Lili positief bericht krijgt over haar gezondheid, en dat ze op en in haar tempo hier aanwezig kan zijn.

@Lili, ik wens je veel sterkte in deze tijd en als de kans zich voordoet, maak ik een afspraak. Vind het nu ongepast.
Denk dat er een te-fanatieke moderator/admin is.

En uiteraard zal ik een extra gebedje doen. Voor je Lili,
 
Terug
Bovenaan Onderaan