Lili 🌸

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
vlgs mij gaat het hier om 2 zaken:
1. met welk doel heeft Lili dit topic aangemaakt
2. wat zijn onze verwachtingen

Lili kwam wel eens buurten in het topic van onze Tiff, ze vond het gezellig of leuk en had verwacht dat dit op dezelfde manier door zou gaan, maar dan onder een andere naam. Echter hier gaat het fout. Beide dames zijn te verschillend, naar mijn mening. En om een topic te doen slagen heb je een een host of gastvrouw nodig. Die haar verhaal doet, mening ventileert met onderwerpen komt en waar nodig de scepter zwaait en leden tot de orde roept, als ze ergens niet van gediend is.

Punt 2: de meesten van ons zijn vaste klant en ken ik vanuit het LilyXX tijdperk en zag ik ook bij Joke en Tiffany, dit waren 3 compleet of in het geval van Lily als 3 stuks, andere topics mit een keur aan dynamiek.

Laten we het tijd geven, het topic van Tiffany moest ook groeien. Maar hiervoor hebben we toch echt de gastvrouw zelf nodig.
 
Het feit dat er zoveel dames die actief meedoen aan dit forum hun account na een tijd opzeggen wil veel zeggen.

Het is hier gewoon een toxische omgeving voor dvps.

Lastig gevallen via dm's, giftige of denigrerende opmerkingen indien ze eens hun eigen mening durven te geven, stalkerig gedrag…

Er moeten maar enkele leden zijn die zich niet normaal kunnen gedragen om de ganse boel te verzieken.

Als een sterke dame zoals Joke haar account al delete omdat ze het zat was dan zegt dat al veel…
Neem een willekeurig forum op het wereldwijd web en er is gegarandeerd iemand (of meerdere mensen) die er misschien bijna een genoegen in scheppen om de boel te verzieken. Als het, zoals op dit forum, om een handvol vrouwen gaat en de vrouwonvriendelijke opmerkingen vliegen je om de oren, is die minderheid al heel snel gereduceerd tot nul.
En dat is jammer, want ik lees graag wat de visie van de sekswerker op bepaalde zaken is die haar vakgebied betreffen.
 
Of we doen gewoon met zijn allen rustig aan en wachten tot dat Lili weer terug komt.
Daar hebben we meer aan dan allerlei ongefundeerde beschuldigingen en opmerkingen jegens haar en haar familie te maken

@admin
Kan dit topic een slotje krijgen tot iig de dame zich weer meldt ?
Whenever that may be
 
Of we doen gewoon met zijn allen rustig aan en wachten tot dat Lili weer terug komt.
Daar hebben we meer aan dan allerlei ongefundeerde beschuldigingen en opmerkingen jegens haar en haar familie te maken

@admin
Kan dit topic een slotje krijgen tot iig de dame zich weer meldt ?
Whenever that may be
nou snap ik dat we nu wel moeten opletten dat we het topic niet moeten laten ontsporen... maar een slotje is toch ook wat overbodig enkel en alleen omdat de gastvrouw ff 2 weekjes niet post?

straks is ze alleen maar even op vakantie, komt ze terug, zit haar topic op slot, ook niet heel gastvrij 😅
 
Lili niet meer gesignaleerd? Spijtig!

Er zijn een groep ( mooie)vrouwen , niet vies van een goede beurt , en in het geval van Lili ook nog een relatie hebbende met een verkapte homo.
Die van de nood een deugd maken en dan ook nog mooi bedrag oprapen.

Tja, met zulke teksten weet je in ieder geval 2 dingen zeker:

1. Dames zullen jou in ieder geval als (vuile) lucht behandelen;
2. Een dame als Lili zal zich wel twee keer bedenken zich hier nog te laten zien, laat staan een woord met jou te wisselen.

Als dat laatste jouw bedoeling was, chapeau, goed aangepakt. Mocht het toch niet je bedoeling zijn geweest, dan zou ik je adviseren wat aan je social skills te gaan doen. Dit brengt je namelijk nergens.

Ben je altijd zo gezellig of was je gewoon je medicijnen vergeten vanochtend?
Anyway… negatieve aandacht is ook aandacht toch? (y)

Kan dit topic een slotje krijgen tot iig de dame zich weer meldt ?

Lijkt me niet nodig. We zijn volwassen mensen en zouden toch tot enige zelfregulering in staat moeten zijn?

Wat hier ook van zij… @Lili: volgens mij word je gemist en heeft een ieder zo zijn eigen manier om dit kenbaar te maken 😜
 
,@Bernardus
Wat wil ik er mee zeggen?
Er zijn een groep ( mooie)vrouwen , niet vies van een goede beurt , en in het geval van Lili ook nog een relatie hebbende met een verkapte homo.
Die van de nood een deugd maken en dan ook nog mooi bedrag oprapen.
Ik denk ze vinden dit helemaal geweldig.
Vooral omdat er veel gewillige mannen te vinden zijn.
Daarom boeit de individuele wandelaar hun weinig.

Maar @Lili is altijd tijdje afwezig, zal me benieuwen of we die hier nog terug gaan zien.
Over respectloos gedrag gesproken zeg.
 
Het feit dat er zoveel dames die actief meedoen aan dit forum hun account na een tijd opzeggen wil veel zeggen.

Het is hier gewoon een toxische omgeving voor dvps.

Lastig gevallen via dm's, giftige of denigrerende opmerkingen indien ze eens hun eigen mening durven te geven, stalkerig gedrag…

Er moeten maar enkele leden zijn die zich niet normaal kunnen gedragen om de ganse boel te verzieken.

Als een sterke dame zoals Joke haar account al delete omdat ze het zat was dan zegt dat al veel…
Inderdaad… eens ze opgemerkt zijn op dit forum en de temperatuur doen stijgen, beginnen wat kopjes op hol te slaan, en zijn de dames vogelvrij verklaard.. en aangezien doorsnee van de bevolking dit forum betreedt… kan me voorstellen dat je redelijk wat te slikken krijgt…
Helaas weinig aan te doen…
 
Inderdaad… eens ze opgemerkt zijn op dit forum en de temperatuur doen stijgen, beginnen wat kopjes op hol te slaan, en zijn de dames vogelvrij verklaard.. en aangezien doorsnee van de bevolking dit forum betreedt… kan me voorstellen dat je redelijk wat te slikken krijgt…
Helaas weinig aan te doen…
Het is vaak jammer om te zien dat volwassen nog kinderlijker zijn dan de kinderen. Leef en laat leven.
 
Ja we moeten allemaal respectvol zijn enzo, maar of de stilte van Lili daar iets mee te maken heeft is natuurlijk pure speculatie. Is pas 3 weekjes geleden, joh, kan gewoon op vakantie zijn.

... vind het op zich wel grappig dat het topic weer actief is, moet ik toegeven
Food Pizza GIF by Barstool Sports
 
Ik ben toch wel erg onder de indruk van jullie ongerustheid, doet toch ergens wel deugd aan mijn ego dat ik (door sommigen) gemist werd 😄

Ik kan me inbeelden dat het een beetje verdacht overkwam dat ik opeens niet meer actief was hier. Jammergenoeg heb ik heel onverwacht erg slecht nieuws gekregen op het vlak van mijn gezondheid. Mijn leven heeft de afgelopen weken op zijn kop gestaan en vooral bestaan uit overleven, ziekenhuis in en uit, allerhande onderzoeken, testen, scans, afspraken met chirurgen en professoren en vooral heel erg ongerust zijn. Ik kan jullie verzekeren: alles wordt dan ineens heel erg relatief. Ik had ook totaal geen energie of behoefte om op GR te komen.
Maar stilletjes aan gaat het leven verder. En vreemd genoeg geraak je op een gegeven moment zelfs aan het meest slechte nieuws gewend en wil je weer door. Dat ga ik bij deze dan ook gewoon doen. Alles komt goed. Hoop ik.

Ik ga nu niet meer reageren op al jullie comments hier, maar kan al wel zeggen dat ik me zeker niet druk maak over bepaalde reacties en individuen, laat staan er energie aan ga verspillen. Voor mij is dat eigenlijk niet meer dan wat storend geruis op de achtergrond, een beetje irritant, maar verder onschadelijk en na een tijdje hoor je het al bijna niet meer.

Liefs, Lili x
 
Jezus, wat een verhaal.
Ik begrijp uit je woorden dat je in onzekerheid leeft over je gezondheid, wat heftig en zwaar voor je.
En ik gok dat behandelingen zullen moeten werken/aanslaan om er weer bovenop te komen.

Als je niet meer weet hoe je leven eruit gaat zien en of je er binnenkort nog bent, dan wordt alles relatief.
Ik wens je alle sterkte.🙏
 
Ik ben toch wel erg onder de indruk van jullie ongerustheid, doet toch ergens wel deugd aan mijn ego dat ik (door sommigen) gemist werd 😄

Ik kan me inbeelden dat het een beetje verdacht overkwam dat ik opeens niet meer actief was hier. Jammergenoeg heb ik heel onverwacht erg slecht nieuws gekregen op het vlak van mijn gezondheid. Mijn leven heeft de afgelopen weken op zijn kop gestaan en vooral bestaan uit overleven, ziekenhuis in en uit, allerhande onderzoeken, testen, scans, afspraken met chirurgen en professoren en vooral heel erg ongerust zijn. Ik kan jullie verzekeren: alles wordt dan ineens heel erg relatief. Ik had ook totaal geen energie of behoefte om op GR te komen.
Maar stilletjes aan gaat het leven verder. En vreemd genoeg geraak je op een gegeven moment zelfs aan het meest slechte nieuws gewend en wil je weer door. Dat ga ik bij deze dan ook gewoon doen. Alles komt goed. Hoop ik.

Ik ga nu niet meer reageren op al jullie comments hier, maar kan al wel zeggen dat ik me zeker niet druk maak over bepaalde reacties en individuen, laat staan er energie aan ga verspillen. Voor mij is dat eigenlijk niet meer dan wat storend geruis op de achtergrond, een beetje irritant, maar verder onschadelijk en na een tijdje hoor je het al bijna niet meer.

Liefs, Lili x
Mooi van je Lili om de monden te snoeren door duidelijk te maken wat er echt toe doet in een mensenleven. Gedaan met alle speculaties.
Sterk van je om dit nu met ieder van ons te delen en op de achtergrond ruis na zal iedereen jou veel en snel beterschap wensen. Daar ben ik van overtuigd.
Ook van mijn kant vooral een vlot herstel en veel sterkte gewenst,
 
Ik ben toch wel erg onder de indruk van jullie ongerustheid, doet toch ergens wel deugd aan mijn ego dat ik (door sommigen) gemist werd 😄

Ik kan me inbeelden dat het een beetje verdacht overkwam dat ik opeens niet meer actief was hier. Jammergenoeg heb ik heel onverwacht erg slecht nieuws gekregen op het vlak van mijn gezondheid. Mijn leven heeft de afgelopen weken op zijn kop gestaan en vooral bestaan uit overleven, ziekenhuis in en uit, allerhande onderzoeken, testen, scans, afspraken met chirurgen en professoren en vooral heel erg ongerust zijn. Ik kan jullie verzekeren: alles wordt dan ineens heel erg relatief. Ik had ook totaal geen energie of behoefte om op GR te komen.
Maar stilletjes aan gaat het leven verder. En vreemd genoeg geraak je op een gegeven moment zelfs aan het meest slechte nieuws gewend en wil je weer door. Dat ga ik bij deze dan ook gewoon doen. Alles komt goed. Hoop ik.

Ik ga nu niet meer reageren op al jullie comments hier, maar kan al wel zeggen dat ik me zeker niet druk maak over bepaalde reacties en individuen, laat staan er energie aan ga verspillen. Voor mij is dat eigenlijk niet meer dan wat storend geruis op de achtergrond, een beetje irritant, maar verder onschadelijk en na een tijdje hoor je het al bijna niet meer.

Liefs, Lili x
En zo zien we weer dat aannames doen niet handig is. Ik ken je verder niet Lili, maar wens je in elk geval heel veel sterkte 😘
 
Ik ben toch wel erg onder de indruk van jullie ongerustheid, doet toch ergens wel deugd aan mijn ego dat ik (door sommigen) gemist werd 😄

Ik kan me inbeelden dat het een beetje verdacht overkwam dat ik opeens niet meer actief was hier. Jammergenoeg heb ik heel onverwacht erg slecht nieuws gekregen op het vlak van mijn gezondheid. Mijn leven heeft de afgelopen weken op zijn kop gestaan en vooral bestaan uit overleven, ziekenhuis in en uit, allerhande onderzoeken, testen, scans, afspraken met chirurgen en professoren en vooral heel erg ongerust zijn. Ik kan jullie verzekeren: alles wordt dan ineens heel erg relatief. Ik had ook totaal geen energie of behoefte om op GR te komen.
Maar stilletjes aan gaat het leven verder. En vreemd genoeg geraak je op een gegeven moment zelfs aan het meest slechte nieuws gewend en wil je weer door. Dat ga ik bij deze dan ook gewoon doen. Alles komt goed. Hoop ik.

Ik ga nu niet meer reageren op al jullie comments hier, maar kan al wel zeggen dat ik me zeker niet druk maak over bepaalde reacties en individuen, laat staan er energie aan ga verspillen. Voor mij is dat eigenlijk niet meer dan wat storend geruis op de achtergrond, een beetje irritant, maar verder onschadelijk en na een tijdje hoor je het al bijna niet meer.

Liefs, Lili x
Veel beterschap en sterkte lili x
 
Terug
Bovenaan Onderaan