- 4.179
- 01/07/21
- 14.928
Adverteren met 'blowjob queen' en gewoon NIET kunnen pijpen..
Gelukkig hoef ik daar niet over te liegen
Maar goed.. dat zegt men.. dus neem je aan dat het klopt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAdverteren met 'blowjob queen' en gewoon NIET kunnen pijpen..
@davy1976 , denk dat de meeste onder ons wel voor lekkere sex komen bij de dames , maar je kan moeilijk 2 of 3 uur aan een stuk sexen , dus een praatje tussendoor is minstens even aangenaam . zelfs bij een date van 1 uurtje sex je niet de ganse tijd en stiltes is toch zo gênant. En het liegen zal hier waarschijnlijk meer in de richting van fake advertenties gaan of dingen die daar staan en ze dan niet blijken te doen ,dan over leugens tijdens de date.Van mij mogen ze liegen ik kom voor lekkere seks
Praat veel met de dames hoor al veel te weten gekomen over bepaalde mensen hier@davy1976 , denk dat de meeste onder ons wel voor lekkere sex komen bij de dames , maar je kan moeilijk 2 of 3 uur aan een stuk sexen , dus een praatje tussendoor is minstens even aangenaam . zelfs bij een date van 1 uurtje sex je niet de ganse tijd en stiltes is toch zo gênant. En het liegen zal hier waarschijnlijk meer in de richting van fake advertenties gaan of dingen die daar staan en ze dan niet blijken te doen ,dan over leugens tijdens de date.
Maar ik zeg hen steeds dat, wat ze me willen vertellen , eenders wat , liefst de waarheid is . Als ze de waarheid over bepaalde zaken niet kunnen of willen vertellen ivm privacy oid dan heb ik liever dat ze niets vertellen en dat weten ze van bij de eerste date .Even zo bij vragen die ik stel . Als ze vinden dat het mijn zaken niet zijn , gewoon vlak af zeggen en niets fantaseren of rond de pot draaien .
Ik ga graag terug bij dames waar het goed was en op die manier blijft dit langs duren .
Wel , dit interesseert mij nou juist geen zak zie. Als ze zo makkelijk over klanten praten tegen je , dan doen ze dat even zeer over jou tegen andere klanten.Praat veel met de dames hoor al veel te weten gekomen over bepaalde mensen hier
Kan ook over zaken zijn die eigenlijk niet kunnen onder de term stalken.Wel , dit interesseert mij nou juist geen zak zie. Als ze zo makkelijk over klanten praten tegen je , dan doen ze dat even zeer over jou tegen andere klanten.
Dit soort praten valt meer onder de term roddelen .
Eigenlijk zouden alle dvp een soort van keurmerk moet krijgen, om het kaft van het koren te scheiden.Ach ja..
In een business waar bakken zwart geld word verdient, kun je de klok gelijk zetten dat de rest ook een scherp randje heeft..
Nepfotos..
Beloftes.. 'yes baby no problem, op de kamer' no no no'
Zwaar geshopte foto's.. Weliswaar wel van haar.. Maar 2 cup maten anders en 3 taille maten minder
50 extra bijbetalen voor Pzc, en duurt vervolgens 20 seconden
Adverteren met 'blowjob queen' en gewoon NIET kunnen pijpen..
Het hoort er allemaal bij..
Het is juist de kunst om de rommel eruit te filteren..
Heel Marktplaats staat ook vol met die bullshit..
Laatst nog bij een betonmolen geweest.. Op de foto's 2x gebruikt.. Die vent over de telefoon ook nog. ' nee joh net ding, sterke motor op kracht, draaide met gemak 10 zand, 3 cement..
Kom daar aan, ding van 10 jaar oud vol deuken geslagen.. Krans met tanden eraf.. Een half uur gereden, want ik HAD er de dag erop 1 nodig,want de mijne kapot natuurlijk..
Moet ik echt tot 10 tellen, om die vent zijn strot niet dicht te knijpen..
Heb gelijk een nieuwe gekocht.. Stik maar..
Dus ja. Overal waar geld valt te pakken?
Gvd Joke, je zou discreet blijven.......Nou nee.. want ik kan die van jou nog herinneren. Dat is echt geen kinderarm
Waarom kuist niet iedereen eerst voor zijn eigen deurmat ?Kan ook over zaken zijn die eigenlijk niet kunnen onder de term stalken.
Zou het niet beter kunnen zeggen@davy1976 , denk dat de meeste onder ons wel voor lekkere sex komen bij de dames , maar je kan moeilijk 2 of 3 uur aan een stuk sexen , dus een praatje tussendoor is minstens even aangenaam . zelfs bij een date van 1 uurtje sex je niet de ganse tijd en stiltes is toch zo gênant. En het liegen zal hier waarschijnlijk meer in de richting van fake advertenties gaan of dingen die daar staan en ze dan niet blijken te doen ,dan over leugens tijdens de date.
Maar ik zeg hen steeds dat, wat ze me willen vertellen , eenders wat , liefst de waarheid is . Als ze de waarheid over bepaalde zaken niet kunnen of willen vertellen ivm privacy oid dan heb ik liever dat ze niets vertellen en dat weten ze van bij de eerste date .Even zo bij vragen die ik stel . Als ze vinden dat het mijn zaken niet zijn , gewoon vlak af zeggen en niets fantaseren of rond de pot draaien .
Ik ga graag terug bij dames waar het goed was en op die manier blijft dit langs duren .
En welk voordeel denk je er hier mee bij te halen ? Er ontgaat mij iets normaal op date praat je niet over andere mannen. Das ongepast elke date voor de dames zijn andersPraat veel met de dames hoor al veel te weten gekomen over bepaalde mensen hier
Is dat een Vlaamse uitdrukking? (Voordat je het vraagt: ik heb 'm al gegoogled.)Waarom kuist niet iedereen eerst voor zijn eigen deurmat ?
Yep dat is Vlaamse uitdrukkingIs dat een Vlaamse uitdrukking? (Voordat je het vraagt: ik heb 'm al gegoogled.)
En de betekenis is...?Yep dat is Vlaamse uitdrukking
Dat men eerst zijn eigen gebreken mag verbeteren alvorens over andere te beginnen en voor zijn eigen belangen zorg dragenEn de betekenis is...?
hier een leuk stukje over Vlaamse uitdrukkingen.Yep dat is Vlaamse uitdrukking
Idd lijkt daar zeker opToch vreemd, want het lijkt op je eigen straatje schoonvegen.
Soms wil een DvP haar hart luchten over vervelende ervaringen met vervelende klanten. Wat ik goed kan begrijpen.En welk voordeel denk je er hier mee bij te halen ? Er ontgaat mij iets normaal op date praat je niet over andere mannen. Das ongepast elke date voor de dames zijn anders
Dat kan zeer goed zijn en heb ik alle begrip voor. Maar welk voordeel haal je hier uit ? Stel dat die bepaalde persoon hier ook op het forum aanwezig is ? Is het dan de bedoeling om hem met modder te bekladden? Of begrijp ik het verkeerdSoms wil een DvP haar hart luchten over vervelende ervaringen met vervelende klanten. Wat ik goed kan begrijpen.
Ja, maar dat heeft een heel andere betekenis.Idd lijkt daar zeker op
Hoe had jij jezelf omschreven, wanneer je Maxima was?Adverteren met 'blowjob queen' en gewoon NIET kunnen pijpen..
Waarom kuist niet iedereen eerst voor zijn eigen deurmat ?
Heb nog nooit iemand lastig gevallen deze dames hebben ook hun privé leven ken zelf iemand die gestopt is daar door.
U uitdrukking heeft meer een negatief gevoel ja dat weet ik.Ja, maar dat heeft een heel andere betekenis.
Ik heb over dit welk voordeel haal je hierbij door dit te hier te vermelden ?Praat veel met de dames hoor al veel te weten gekomen over bepaalde mensen hier
Als ze het mij vertellen kon ik moeilijk mijn oren sluiten ik vraag er niet achter hoor.Ik heb over dit welk voordeel haal je hierbij door dit te hier te vermelden ?
Dat kan goed zijn maar dan nog formuleer je dat beter niet. Ik kan mss verkeerd zijn maar goed wie ben ikAls ze het mij vertellen kon ik moeilijk mijn oren sluiten ik vraag er niet achter hoor.