Vervelende klanten ? Hier op GirlsReview.Soms wil een DvP haar hart luchten over vervelende ervaringen met vervelende klanten. Wat ik goed kan begrijpen.
Dat kan nie waar zijn.....
Treffend : Het onderwerp is Leugens van DVP.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVervelende klanten ? Hier op GirlsReview.Soms wil een DvP haar hart luchten over vervelende ervaringen met vervelende klanten. Wat ik goed kan begrijpen.
volgens mij noemen ze dat een bruine arm halenEen meisje in SKW vertelde me eens dat ze haar arm in het gat van een man had gestoken tot aan haar elleboog. Dat had ze voor 250 euro gedaan. Ik geloof haar natuurlijk niet, want onze dikke darm zou kapotscheuren en bloeden als een kalf....toch Wat een leugenaar was dat
Misschien een topic starten: "leugens van wandelaars"?Wie zonder zonde is, werpe de 1e steen.
Een dvp kan best een slechte ervaring delen maar als het een goede dvp is, noemt ze daarbij geen namen. Als zij dat wel doet, dan wil ze hem aan de schandpaal nagelen. Dan heeft die persoon kwade bedoelingen gehad of agressieve handelingen verricht. Tenminste daar lijkt het dan op.Dat kan zeer goed zijn en heb ik alle begrip voor. Maar welk voordeel haal je hier uit ? Stel dat die bepaalde persoon hier ook op het forum aanwezig is ? Is het dan de bedoeling om hem met modder te bekladden? Of begrijp ik het verkeerd
Nog nooit van Siswet gehoord? Wat die allemaal naar binnen duwt.Een meisje in SKW vertelde me eens dat ze haar arm in het gat van een man had gestoken tot aan haar elleboog. Dat had ze voor 250 euro gedaan. Ik geloof haar natuurlijk niet, want onze dikke darm zou kapotscheuren en bloeden als een kalf....toch Wat een leugenaar was dat
Gvd Joke, je zou discreet blijven.......
Een meisje in SKW vertelde me eens dat ze haar arm in het gat van een man had gestoken tot aan haar elleboog. Dat had ze voor 250 euro gedaan. Ik geloof haar natuurlijk niet, want onze dikke darm zou kapotscheuren en bloeden als een kalf....toch Wat een leugenaar was dat
Voor Dr. Pol een normale dagelijkse bezigheid maar dan bij koeienDit is geen leugen! Want heb ook tot aan mijn elleboog bij iemand in z'n darmen gezeten. Heel apart en koste hem geen 250 euro extra.
Dat is iets waar ik kan inkomen. Maar dan noem je toch geen namen.Soms wil een DvP haar hart luchten over vervelende ervaringen met vervelende klanten. Wat ik goed kan begrijpen.
Zo denk ik er exact ook overDat is iets waar ik kan inkomen. Maar dan noem je toch geen namen.
Hier wel. Maar jij weet hem en nog iemand weet hemUiteindelijk gebruikt iedereen hier een alias. . Zelfs als je iemand je "voornaam" laat weten, is dat dan je echte voornaam?
Davy is mijn echte naam hoor er zijn natuurlijk veel mensen met die naam.Uiteindelijk gebruikt iedereen hier een alias. . Zelfs als je iemand je "voornaam" laat weten, is dat dan je echte voornaam?
Doe dit, serieus. Ben benieuwd hoeveel pagina's dit hier gaat vullen.Misschien een topic starten: "leugens van wandelaars"?
Davy is mijn echte naam hoor er zijn natuurlijk veel mensen met die naam.
Wie heeft mijn gezien en waar?ben ik toch wel benieuwd ..hoe je weet wie wie is..
dan moet het toch al een bekende zijn die je kent ,of dat ze dit forum kent en hij een opvallende naam/avatar heeft..
als bijvoorbeeld Bassie in vol ornaat ergens binnen is geweest ..lijkt me dat duidelijk..
anders zou ik niet weten hoe?
toch?
Ook niet met carnaval Luna? Kan me voorstellen dat er dan ook van die gasten een privehuis binnenstappen.Gelukkig heb ik nooit een clown bij het privéhuis gezien. Zou wel eng zijn.
Den Haag en carnaval?!?Ook niet met carnaval Luna? Kan me voorstellen dat er dan ook van die gasten een privehuis binnenstappen.
Ja meneer, ook boven de grote rivieren kunnen we feestvieren............Lelystad de geksteeeeeeeeeeeeeeeeee (zo das er uit)Den Haag en carnaval?!?
Dat wist ik niet. Inderdaad, niet echt een goede combinatieDen Haag en carnaval?!?
Ira heeft dat toch ook al gedaan hoor, ze toonde me de fotoEen meisje in SKW vertelde me eens dat ze haar arm in het gat van een man had gestoken tot aan haar elleboog. Dat had ze voor 250 euro gedaan. Ik geloof haar natuurlijk niet, want onze dikke darm zou kapotscheuren en bloeden als een kalf....toch Wat een leugenaar was dat
IRA... 't was toch geen terroristische actie?Ira heeft dat toch ook al gedaan hoor, ze toonde me de foto