Ik heb nu ook wel een andere "smaak" maar waarom zou je voor lul lopen naast zo'n dame?deze dames zijn echt mismaakt,
Misschien rij je er best lekker in, maar als je er naast loopt, loop je voor lul
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb nu ook wel een andere "smaak" maar waarom zou je voor lul lopen naast zo'n dame?deze dames zijn echt mismaakt,
Misschien rij je er best lekker in, maar als je er naast loopt, loop je voor lul
Deze dames doen mijn denken aan een mop die je vroeger had.Ik heb nu ook wel een andere "smaak" maar waarom zou je voor lul lopen naast zo'n dame?
Statistieken niet zo, verhouding/proporties zijn wel relevant ja.BMI......dat staat nog niet op de ads. maar jij was een "statistieken man" he?
mijn penis heeft een lengte van 31 cm en is in omtrek 25 cm. Soms wil een dvp mij betalen voor haar bevrediging. Wie dit niet gelooft steek zijn vinger maar op. Dit is echt waar, heren.Gelukkig liegen wij mannen nooit.
Je hebt gewoon een tong en wat geduld nodig nochtans. Iemand zei me ooit eens dat de diepste orgasmes zo naar boven komenmijn penis heeft een lengte van 31 cm en is in omtrek 25 cm. Soms wil een dvp mij betalen voor haar bevrediging. Wie dit niet gelooft steek zijn vinger maar op. Dit is echt waar, heren.
omtrek 25cm ... echt waar ? dan zou je enkel jezelf kunnen pijpen vermoedelijk moeten lengte én omtrek 's nagemeten worden, en de rest nagekekenmijn penis heeft een lengte van 31 cm en is in omtrek 25 cm. Soms wil een dvp mij betalen voor haar bevrediging. Wie dit niet gelooft steek zijn vinger maar op. Dit is echt waar, heren.
Om dat te pijpen moet je je onderkaak kunnen ontwrichten.omtrek 25cm ... echt waar ? dan zou je enkel jezelf kunnen pijpen vermoedelijk moeten lengte én omtrek 's nagemeten worden, en de rest nagekeken
Dat is nagenoeg 80 mm (8 cm) in doorsnede!!!!in omtrek 25 cm.
of gewoon een grote mond hebbenOm dat te pijpen moet je je onderkaak kunnen ontwrichten.
Wens de dames veel succes.
Enig idee wat een diameter van 8 cm inhoudt??of gewoon een grote mond hebben
in het mondje niet, maar in het kontje zou makkelijker zijn wss . btw ik kom aan een dikke 5cm diameter (moeten ze ook al wijd voor gaan)Enig idee wat een diameter van 8 cm inhoudt??
Hele dikke sinasappel die dan naar binnen moet.........., zullen er weinig zijn.
Zuigermaat van je racemonster?Enig idee wat een diameter van 8 cm inhoudt??
Hele dikke sinasappel die dan naar binnen moet.........., zullen er weinig zijn.
Boring x slag. 81 x 52,3 mm. Cilinderinhoud. 1.077 cc.Zuigermaat van je racemonster?
5 X 3,14 is "maar" 16 cm omtrek, max maat condoom dus!!! Maatje 69, toevallig.in het mondje niet, maar in het kontje zou makkelijker zijn wss . btw ik kom aan een dikke 5cm diameter (moeten ze ook al wijd voor gaan)
Dat toerenaantal gaan wij niet halen. Moet er ook oliebad bij anders kans op vastloper en dan heb je wat uit te leggen bij de SEH/thuis.Boring x slag. 81 x 52,3 mm. Cilinderinhoud. 1.077 cc.
Komt in de buurt ja, flinke potten iig.
En die gaan 15500 rpm.
nee ik heb geen max maat (hoezo hebben condooms maten, nooit op maat gekocht )......ff nameten5 X 3,14 is "maar" 16 cm omtrek, max maat condoom dus!!! Maatje 69, toevallig.
Luna mag na meten en nakijkenomtrek 25cm ... echt waar ? dan zou je enkel jezelf kunnen pijpen vermoedelijk moeten lengte én omtrek 's nagemeten worden, en de rest nagekeken
schuifpasser bij ?Luna mag na meten en nakijken
deze dames zijn echt mismaakt,
Ik zou er niet jaloers op zijn. De verhouding is een beetje zoek. een beetje kont is niet erg, maar alleen kont met een klein lichaampje er op, kan je toch moeilijk mooi noemen. Maar ja, ieder zijn ding.Valt mee hoor. Als jij zo'n dame met een man ziet ben je ook jaloers toch?
Eerste wat ik zou denken is; zo die gaat vanavond even flink los en haar kapot neuken.
Bijzondere verschijning is ze zeker, maar niet per se negatief.
Het is zo teleurstellend dat men mij niet gelooft. Hoe komt dat toch?
Wat ik erg vind, en dat is het volgende.
4 weken geleden een dame bezocht, en top bezoek geweest, met een prijsafspraak van 2 uur.
Nu is deze weer in town, en zeg onder de zelfde voorwaarden als met het vorige bezoek.
En na wat appjes heen en weer dit ontkent wordt, in de trent van "ik maak geen prijs afspraken" heb een vast tarief.
Bassie kan soms wel eens iets vergeten, maar weet precies wat waar afgerekend wordt. En daar wordt Bassie een beetje verdrietig van. Is er niets te doen, krijg je wat meer tijd, voor wat minder, hebben ze opeens een verlies van korte termijn geheugen. Ppppffff
Dan zoekt dit koppel jou. Moet je je wellicht wel schminken.5 X 3,14 is "maar" 16 cm omtrek, max maat condoom dus!!! Maatje 69, toevallig.
Stop meteen maar met je nickname te gebruiken dan, want nu weet iedereen dat jouw echte naam Ron Jeremy is.mijn penis heeft een lengte van 31 cm en is in omtrek 25 cm. Soms wil een dvp mij betalen voor haar bevrediging. Wie dit niet gelooft steek zijn vinger maar op. Dit is echt waar, heren.