- 4.179
- 01/07/21
- 14.928
De meeste meiden of dames worden er niet mooier op als ze de veertig gepasseerd zijn.
En bedankt!
Overigens andersom ook hoor! Vaker wel dan niet, maar hoor je ons openbaar klagen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe meeste meiden of dames worden er niet mooier op als ze de veertig gepasseerd zijn.
ik ben 39 dus heb nog een jaar voor het verval zich inzet. Sinds ik wandel hoor ik toch van de meeste dvp's (tussen de 20 en 30 jaar) dat ze liever mannen daten boven de 35 dan onder de 35j. Dus dat zal ook wel meevallen dan zeker......En bedankt!
Overigens andersom ook hoor! Vaker wel dan niet, maar hoor je ons openbaar klagen?
Er is wel één verschil jullie worden hier dik voor betaalt wij niet. Als ik een dame bezoek wil ik ook dat ze er net zo uitziet als op de foto's en niet een dame die me schoonmoeder had kunnen zijn.En bedankt!
Kunt gij aan de afdruk zien dat het een trouwring betreft?Mes snijd langs twee kanten heren Ik zie die afdruk van een trouwring wel hoor.
Correct. Het is de fantasie die een met ons neemt.Gelukkig liegen wij mannen nooit.
Ik ben zo ontiegelijk beroerd in bed, dat ik maar op de grond ben gaan liggen.Tussen 30/35 en 60 vind ik juist de mannen veel beter in bed.
leeftijd is voor mij wel een criteria, het is nou eenmaal zo.En bedankt!
Nee dat is ook niet iets om over te klagen , het is een constatering.En bedankt!
Fout.... Dat is een dopper.Vlaams, uitkeringstrekker.
Deze liegt ws ook over leeftijd. Zou 38 zijn, maar foto's geven te denken.
TATIANA POUPÉE VENUE DU FROID
Hello, Bonjour je suis Tatiana poupée venue du froid , j ' ai une poitrine de 115 f Ma chatte et très étroite. Etold.quartier-rouge.be
Aha. Dus jij verdient minimaal 5 miljoen per jaar
Nog niet al kreeg ik er maandsalaris bij uit.
Bij een jaarsalaris zou ik gaan twijfelen.
Een tijdje gedate met prima meid uit Gent. Lette niet op tijd , voor 150 € bleef ze 4 uur bij me in Trianon. Pijpen uitzonderlijk goed , weinig zo ervaren. Heel sociaal op de app.Echte GFE dus.Als een ongebonden iemand hoef ik dus geen dingen te verzinnen over mezelf maar ik begrijp dat voor andere mannen dit misschien anders moet. Leeftijd dat boeit me totaal niet dus wat ik zie voor mij is wat telt, niet wat vermeld staat in een advertentie.
Ik had een vast adres (+7 jaar) dat ik opgegeven heb omdat de vrouw in kwestie twee kleine leugens in stand probeerde te houden. De ene leugen was dat ze zei dat ze geen vriend had, terwijl die vriend haar net elke keer moest rondrijden met de wagen daar ze geen rijbewijs had.
En die leugen beschouwde ik dus als een belediging met als gevolg dat ik er niet meer ga.
Nope, ben voor minder "te koop"/huur.Aha. Dus jij verdient minimaal 5 miljoen per jaar
Deze liegt ws ook over leeftijd. Zou 38 zijn, maar foto's geven te denken. Ze is wel een echte pop, maar meer Chucky dan Lola.
TATIANA POUPÉE VENUE DU FROID
Hello, Bonjour je suis Tatiana poupée venue du froid , j ' ai une poitrine de 115 f Ma chatte et très étroite. Etold.quartier-rouge.be
Ach nee toch, zo'n "liefhebber" als jij.
Nog niet al kreeg ik er maandsalaris bij uit.
Bij een jaarsalaris zou ik gaan twijfelen.
Ach nee toch, zo'n "liefhebber" als jij.
Kamagra is voor mij zelfs al geen hulpmiddeltje meer. Teveel genomen, immuun nu
Voor dergelijke bedragen zet ik wel ff de knop om.
Of ik hem omhoog krijg echter..............,
Kamagra is een hulpmiddeltje, geen toverspul.
Alleh, om het goed te maken. 2 Columbiaanse dames. 2=3?Dude...je mag wel ff een melding maken van schokkende beelden als je zo'n link post...kan je toch bijna niet voorstellen dat er mannen zijn die daar (grof) geld voor neerleggen, juist met al die (betere) opties voor (waarschijnlijk) hetzelfde geld...38 jaar in het vak is het denk ik...en btw wel grappig maar ze ontvangt alleen 18-88 jarige...het enige wat mij in deze advertentie aantrekt is de brandende vraag hoe je aan dat getal komt!?
BMI......dat staat nog niet op de ads. maar jij was een "statistieken man" he?BMI ietsjes te hoog voor mij.
deze dames zijn echt mismaakt,Alleh, om het goed te maken. 2 Columbiaanse dames. 2=3?
Hallo liefdes, wij zijn een Colombiaans feesttrio.
Wij zijn een nieuw drietal🇨🇴 130€ (24 jaar)
Het profiel van Wij zijn een nieuw drietal🇨🇴 130€ (24 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32496658085.www.redlights.be