Let goed op met teveel willen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooit 1x voor 2 uur geboekt en de beste sex ooit gehad. Ik ga het ooit nog wel een keer doen maar dan spreek ik het van tevoren wel beter af met de DVP wat ik zou willen, zodat zij niet verrast is dat ik ook met een lekker drankje en klein hapje kom aanzetten. Lekker kletsen tussendoor. Lijkt mij weer geweldig. Maar dan moet ik diezelfde maand niet meer bij een andere dame op bezoek gaan
Kwaliteit boven kwantiteit! Zo doe je dat!
Kan ik trouwens nog dagen van nagenieten...

Ooit 1x voor 2 uur geboekt en de beste sex ooit gehad. Ik ga het ooit nog wel een keer doen maar dan spreek ik het van tevoren wel beter af met de DVP wat ik zou willen, zodat zij niet verrast is dat ik ook met een lekker drankje en klein hapje kom aanzetten. Lekker kletsen tussendoor. Lijkt mij weer geweldig. Maar dan moet ik diezelfde maand niet meer bij een andere dame op bezoek gaan
Dat was bij mij ook het geval ...

Doordat ik haar niet hierover had ingelicht was ze misschien een beetje overdonderd van de aandacht… dus in het vervolg ga ik een DVP niet meer verrassen
Haha ahzo 😆 ja ik ben ook graag verrast in de positieve zin natuurlijk 🫣 je kan ook onaangenaam verrast zijn maar goed we moeten door hé heeft geen zin om , in het verleden te blijven hangen je neemt wel de stof mee en let meer op hoe of wat maar ,het leven loopt door hoor seconde per seconde tikt de tijd voorbij , deze ochtend en middag is reeds gepasseerd bij mij is eenmaal afgesloten is het ook daadwerkelijk afgesloten

Doe ik wel vaker hoor... iets meebrengen. Een fles champagne bijvoorbeeld... of sushi. Maar dat doe je dus best NIET als 'verrassing'... maar gewoon even vragen: 'Hey, heb jij zin in... Zou het leuk zijn als ik...' En als zij dan gaat van 'Ja! Leuk!... Let the party begin!

Doe ik wel vaker hoor... iets meebrengen. Een fles champagne bijvoorbeeld... of sushi. Maar dat doe je dus best NIET als 'verrassing'... maar gewoon even vragen: 'Hey, heb jij zin in... Zou het leuk zijn als ik...' En als zij dan gaat van 'Ja! Leuk!... Let the party begin!
Hmmm de Marco dus ik dacht het al eens gaan piepen daarnet 😏ik zie ook als er reacties waren IVM slechte communicatie of andere je er direct opsprak dus je bent denk ik in de redelijke vaste kern wss ook f2f lid ?

Laatst bewerkt:
@Aphrodita graag een DVP label aan de admin vragen. Dan kan je een eigen topic openen in het Dames aan het woord gedeelte. Je neemt nu dit hele topic over.
Met alle respect richting forumleiding en forumregels wil ik hier toch even op reageren.

Een DVPlabel wil ik niet. Ik hou er niet van me te laten labelen of oormerken.

Ik vergelijk het hier weleens met een café. Een café waar met name mannen rondhangen, maar waar vrouwen ook welkom zijn. En net als in een echt café trekt een vrouw ook hier onbewust aandacht. Ik zag je elders in een topic een vergelijking maken met drollen en strontvliegen, ik vind dat niet zo netjes tegenover betrokken forummers.
Helaas moet je in dit café als vrouw je al vrij snel min of meer verplicht melden bij de barman om een geel hesje aan te trekken, zodat iedereen van afstand kan zien dat je een HOER bent. In ruil voor dat gele hesje moet je dan een kopie paspoort achter de bar leggen. Ik vind dat raar.

Ik neem geen topic over. Het woord ' overnemen' impliceert een bewuste actie en daarvan is geen sprake. Van de verwijderde comments was ongeveer 10% van mij, dat valt wel mee toch?

En tot slot wil ik je een fijne dag toewensen. Het is heerlijk weer, dus dat moet lukken lijkt me.

Groetjes van Aphrodita, Godin van de Liefde

Ik neem geen topic over. Het woord ' overnemen' impliceert een bewuste actie en daarvan is geen sprake. Van de verwijderde comments was ongeveer 10% van mij, dat valt wel mee toch?

Als er geen duidelijke aanwijzingen zijn t.b.h. klantenwerving, maakt het niks uit wat je post en hoeveel, zolang het bij het topic hoort.

En wat mij betreft heb je verder helemaal gelijk m.b.t. dat dvp label.

@Aphrodita ik heb 100+ bericht in dit topic verwijderd die een directe of een indicatie reactie waren op jouw berichten.

Dan neem je in mijn ogen behoorlijk het hele topic over.

Ik zag je elders in een topic een vergelijking maken met drollen en strontvliegen, ik vind dat niet zo netjes tegenover betrokken forummers.
Kijk eens naar het bericht boven mij.
Dat bedoeld ik er dus mee.

Daar kan jij niets aan doen, maar het zijn altijd dezelfde leden die het topic vervuilen.

En als dit weer een overname wordt dan ruim ik het weer op.

Het overkomt bijna alle vrouwelijke leden, en ook daar is toendertijd ingegrepen. Of ze hebben een eigen topic gekregen.
Voel je niet persoonlijk aangevallen. Je bent van harte welkom.
Ik zou het liefst al die witte ridder een topic ban geven, maar daar is de admin het niet mee eens.

Het DVP label wel of niet willen is een persoonlijke keus , natuurlijk als dit in de regels staan van dit forum is dat iets anders ,een hoer vind ik tevens een zeer rot en vies woord ,jullie zijn dames die gezelligheid geven aan een persoon sexueel of non sexueel diensten aanbied per betaling zonder jullie zou er zoveel meer problemen zijn op de wereld onder schat jullie ,kracht niet op de mensheid.

Helaas de tijden zijn veel veranderd vroeger spraken de mensen meer dingen uit tussen pot en pint en waren meer verdraagzaam , tot op een bepaalde hoogte natuurlijk .

Dit terzijde mijn topic heeft inderdaad een eigen leven gekregen ,dit werd geschreven in een tijd dat ik helaas niet helder dacht , en niet enkel mijzelf maar ook Manon ,echt open en bloot gezet hier maar ook Manon echt vernederd ,gekleineerd en heb ik ondoordacht te werk gegaan ik heb ook onrechtstreeks mensen een verkeerd of vragend,beeld gecreëerd naar Manon toe ik zou graag voor mij maar ook voor haar dit willen afsluiten

Voor er toetsenbord held zich weer meld en dit weer in mijn schoenen schuift ,het is me niet voor empathie ,of voor een bank vooruit te kunnen schuiven want Manon heeft alle contact verbroken door m'n wangedrag is meer dan normaal en neem haar niets kwalijk het zijn maar mijn eigen vlooien die bijten maar ik zou het graag afsluiten en , ik zou zeer graag dit topic zien gesloten worden of volledig verwijderd zien zou het beste zijn voor beiden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan