Het DVP label wel of niet willen is een persoonlijke keus , natuurlijk als dit in de regels staan van dit forum is dat iets anders ,een hoer vind ik tevens een zeer rot en vies woord ,jullie zijn dames die gezelligheid geven aan een persoon sexueel of non sexueel diensten aanbied per betaling zonder jullie zou er zoveel meer problemen zijn op de wereld onder schat jullie ,kracht niet op de mensheid.
Helaas de tijden zijn veel veranderd vroeger spraken de mensen meer dingen uit tussen pot en pint en waren meer verdraagzaam , tot op een bepaalde hoogte natuurlijk .
Dit terzijde mijn topic heeft inderdaad een eigen leven gekregen ,dit werd geschreven in een tijd dat ik helaas niet helder dacht , en niet enkel mijzelf maar ook Manon ,echt open en bloot gezet hier maar ook Manon echt vernederd ,gekleineerd en heb ik ondoordacht te werk gegaan ik heb ook onrechtstreeks mensen een verkeerd of vragend,beeld gecreëerd naar Manon toe ik zou graag voor mij maar ook voor haar dit willen afsluiten
Voor er toetsenbord held zich weer meld en dit weer in mijn schoenen schuift ,het is me niet voor empathie ,of voor een bank vooruit te kunnen schuiven want Manon heeft alle contact verbroken door m'n wangedrag is meer dan normaal en neem haar niets kwalijk het zijn maar mijn eigen vlooien die bijten maar ik zou het graag afsluiten en , ik zou zeer graag dit topic zien gesloten worden of volledig verwijderd zien zou het beste zijn voor beiden