Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de Ruysdaelkade zitten voornamelijk siliconen bimbo's. Ik schat in dat je je meer op je gemak voelt in het Singelgebied.
Beetje kort door de bocht..allebei de gebieden hebben eigen dames. In singel gebied wat oudere dames in de dag shift. Op de RDK wat jongere dames met bewerkte borsten maar ook niet allemaal.

In beide gebieden voor elk wat wils denk ik.

Misschien iemand nog aanmerkingen of aanvullingen?

Ik vind het ook wel meevallen met de dames met siliconen op de Ruysdael hoor, die heb je ook in het Singelgebied.
Je kunt het beste zelf een rondje lopen in beide gebieden, dan zie je snel genoeg wat jou het beste past.

Ik loop heel vaak door het Singelgebied als ik naar huis ga en ik kan jullie vertellen dat je deze prostitutiebuurt even zo goed kunt sluiten of reduceren tot pakweg 6 kamers. Meer is niet nodig vandaag de dag.

Dank je voor je reactie. De Wallen valt voor mij af, dus dat gaat het nog tussen RDK en het singelgebied.

Heb je ook wel eens gedacht aan Den Haag - Geleenstraat en Hunsestraat? Groter en veel levendiger dan het Singelgebied, maar veel gemoedelijker en leuker dan de RDK (zeker overdag). De Achterdam in Alkmaar zou ook een optie kunnen zijn, maar daar is het op sommige dagen wat stil.

Misschien is het draadje van Betty (NL) Hunsestraat 51 leuk voor jou om te lezen - een onafhankelijke en vrije dame (wel wat ouder dan jij) die dit werk doet als een soort bucketlist ding omdat ze het gaaf vindt. Succes!

Laatst bewerkt:
Heb je ook wel eens gedacht aan Den Haag - Geleenstraat en Hunsestraat? Groter en veel levendiger dan het Singelgebied, maar veel gemoedelijker en leuker dan de RDK (zeker overdag). De Achterdam in Alkmaar zou ook een optie kunnen zijn, maar daar is het op sommige dagen wat stil.

Misschien is het draadje van Betty (NL) Hunsestraat 51 leuk voor jou om te lezen - een onafhankelijke en vrije dame (wel wat ouder dan jij) die dit werk doet als een soort bucketlist ding omdat ze het gaaf vindt. Succes!
Ik heb Den Haag overwogen, zeker omdat ik er zoveel positieve berichten over las. Maar in principe ga ik dit 1 keer doen, en dan vind ik Amsterdam wel echt 'de' iconische seksstad.

Ik zie overigens terugkomen op dit forum dat de meeste dames een soort start tarief hebben voor alleen P&N, en dan extra vragen voor sommige services zoals beffen, vingeren, tongzoenen, etc. Voor mij voelt dat een beetje als jezelf in de voet schieten, want waarom zou je extra vragen (en daarmee een drempel opleggen) voor dingen die jou genot brengen. Maar ik snap ook dat dames hierdoor meer geld verdienen. Zou ik een soort all-inclusive dienst kunnen aanbieden, zonder extras, en dan een hogere prijs vragen? Of zou dat niet op prijs gesteld worden door de gemiddelde wandelaar.

Laatst bewerkt:
Ik zie overigens terugkomen op dit forum dat de meeste dames een soort start tarief hebben voor alleen P&N, en dan extra vragen voor sommige services zoals beffen, vingeren, tongzoenen, etc. Voor mij voelt dat een beetje als jezelf in de voet schieten, want waarom zou je extra vragen (en daarmee een drempel opleggen) voor dingen die jou genot brengen. Maar ik snap ook dat dames hierdoor meer geld verdienen. Zou ik een soort all-inclusive dienst kunnen aanbieden, zonder extras, en dan een hogere prijs vragen? Of zou dat niet op prijs gesteld worden door de gemiddelde wandelaar.

De meeste wandelaars die de ramen afgaan zullen (als ze wat ervaring hebben) vragen wat ze krijgen voor de prijs. Je zou kunnen kiezen om bij de eerste vraag "hoeveel is het?" gelijk te antwoorden met "50 voor P+N, 70 als je ook wil zoenen." (of wat voor bedragen/extra's je ook in gedachten hebt)

De verwachting bij de ramen is namelijk dat het meestal geen optie is. Ik weet dan niet of je dat op de natuurlijke manier wil laten verlopen door tijdens de date opeens te zoenen zoals je dat in prive-ontvangst wel doet. Dan is gelijk de hogere startprijs misschien een drempel voor wandelaars die niet weten wat ze krijgen en niet aan het raam een heel gesprek willen over wat mogelijk is.

Ik heb Den Haag overwogen, zeker omdat ik er zoveel positieve berichten over las. Maar in principe ga ik dit 1 keer doen, en dan vind ik Amsterdam wel echt 'de' iconische seksstad.

ALs je duidelijk vertelt dat dat inclusief alles is zal dat voor een behoorlijk aantal wandelaars geen probleem zijn. Zelf heb ik een aantal jaren een vaste dame in het singelgebied bezocht en dat was ook altijd een hoge(re) prijs inclusief alles.

Zo krijg je denk ik ook de bezoekers die het jou ook naar de zin willen maken.
Ik ben benieuwd, laat maar weten of je nog gaat staan en wanneer...

Succes en veel plezier alvast.

Wat is voor jou het verschil tussen een starttarief p+n met extra voor beffen, vingeren en tongzoenen of een all-inclusive dienst tegen een hogere prijs. Mogen ze anders niet naar binnen?

Omdat Noortje slechts eenmalig 1 dag achter de ramen wil zitten vermoed ik dat ze geen zin heeft om met iedereen te onderhandelen. Dit is de prijs, all-inclusive, take it or leave it. Maar misschien zit ik er naast hoor.

Ja dat verandert de zaak - je gaat eenmalig je 'bucket list' dingetje doen, dan snap ik wel dat je voor Amsterdam kiest. Dan kun je misschien maar beter lekker gewoon op de Wallen gaan zitten die ene dag (bij een goed raam, niet in zo'n nauw straatje), dat is dan toch wel een feestje lijkt mij om daar een keer gewerkt te hebben.

Ik denk dat Driekus gelijk heeft dat het niet leuk is de hele dag te onderhandelen, maar een all inclusive prijs met alle extra's voor alle klanten vraagt wel om strakke selectie aan de deur zou ik zeggen. Dat is ook een onderhandeling - je wilt je toch niet laten beffen en vingeren door iemand die niet jouw smaak is (het gaat je toch niet om het geld, maar om een leuke bucketlist dag)? Als je dit toch maar één dag doet, kun je ook gewoon per klant bepalen wat je aanbiedt tegen welke prijs, take it or leave it. Misschien komt George Clooney wel toevallig langs, die mag dan misschien wel gratis, en een wel-jouw-smaak rijkaard beloof je een super speciaal once-in-a-lifetime uurtje met alle extra's voor 500 euro - dat beetje geld kan hem toch niets schelen als jij zijn fantasie bent (en dat ook helemaal waarmaakt en zelf ook geniet). Dat wordt vast een leuke dag, veel succes!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle reacties, dat zet me wel even aan het denken. Ik had wel al bedacht dat ik geen pzc wou aanbieden, maar bij tongen met jan en alleman had ik nog niet stil gestaan. Waarschijnlijk wil ik inderdaad niet met iedereen zoenen. Dat maakt het lastig, want het onderhandelen over de prijs lijkt me het vervelendste van het hele werk, dus ik had gehoopt dat wat te kunnen beperken met een all-inclusive prijs. Ik ga morgen een trip naar Amsterdam doen om de verschillende gebieden en ramen te bekijken, en dan kan ik nog even verder nadenken wat een handige werkwijze is.

Bedankt voor alle reacties, dat zet me wel even aan het denken. Ik had wel al bedacht dat ik geen pzc wou aanbieden, maar bij tongen met jan en alleman had ik nog niet stil gestaan. Waarschijnlijk wil ik inderdaad niet met iedereen zoenen. Dat maakt het lastig, want het onderhandelen over de prijs lijkt me het vervelendste van het hele werk, dus ik had gehoopt dat wat te kunnen beperken met een all-inclusive prijs. Ik ga morgen een trip naar Amsterdam doen om de verschillende gebieden en ramen te bekijken, en dan kan ik nog even verder nadenken wat een handige werkwijze is.
Leuk! Je mag altijd koffie komen halen bij mij in de zaak, kunnen we wat ervaringen van mijn kant uitwisselen....

Succes en plezier.

Al een beslissing genomen?

Terug
Bovenaan Onderaan