Op de Ruysdaelkade zitten voornamelijk siliconen bimbo's. Ik schat in dat je je meer op je gemak voelt in het Singelgebied.Dank je voor je reactie. De Wallen valt voor mij af, dus dat gaat het nog tussen RDK en het singelgebied.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp de Ruysdaelkade zitten voornamelijk siliconen bimbo's. Ik schat in dat je je meer op je gemak voelt in het Singelgebied.Dank je voor je reactie. De Wallen valt voor mij af, dus dat gaat het nog tussen RDK en het singelgebied.
Thanks voor de input. Het Singelgebied is best uitgebreid volgens mij. Zit er nog verschil in per straat?Op de Ruysdaelkade zitten voornamelijk siliconen bimbo's. Ik schat in dat je je meer op je gemak voelt in het Singelgebied.
Beetje kort door de bocht..allebei de gebieden hebben eigen dames. In singel gebied wat oudere dames in de dag shift. Op de RDK wat jongere dames met bewerkte borsten maar ook niet allemaal.Op de Ruysdaelkade zitten voornamelijk siliconen bimbo's. Ik schat in dat je je meer op je gemak voelt in het Singelgebied.
Thanks voor de input. Het Singelgebied is best uitgebreid volgens mij. Zit er nog verschil in per straat?
Dat klinkt alsof ik de Oude Nieuwstraat eens moet gaan verkennen.Hangt volledig van je persoonlijkheid af en wat je belangrijk vindt. De Oude Nieuwstraat is een aanrader als je een beetje discretie wil en rust. Er lopen niet de hele dag toeristen, auto's of fietsen doorheen.